2013. július 10., szerda

∞34.rész.

* Ashley szemszöge *
-Ashley ! -ordibált apa az irodájából.
' Mit csináltam már megint ? ' gondoltam magamban. Felpattantam a puf székről, lelökve Nudli -t a földre.
-Bocsi.. -guggoltam le kiskutyámhoz és megsimogattam. Fel egyenesedtem és nagy léptekben be mentem apa irodájába.
-Hívott Giorgio. -tért a témára.
-Oké, és mit akart ? -kérdeztem mosolyogva.
-Vissza kell utazz New York -ba !
-Minek ? -huppantam le a kanapéra, ami apa irodájában volt.
-Mindenki vissza kell menjen ! Az egész stáb ! Valamit meg kell beszéljetek.
-Jaj. -sóhajtottam. -Mikor kell induljak ?
-Holnap reggel. Maximum egy hetet maradsz.
-Oké. -forgattam meg a szemeimet. -Megyek pakolok.
*
-Na ! Mi volt olyan sürgős ? -rontott be a szobámba a csipett csapatt, Perrie -vel az élen.
-És miért van tele pakolva a bőröndöd ? -mutatott Liam a bőröndömre, ami az ágyon hevert, szét nyitva, tele pakolva.
-Holnap vissza utazok New York -ba. -ültem le az ágyamra.
Megszeppentek.. Tágra nyílt szemekkel bámultak rám, de Perrie.. Perrie reakciója volt a legdurvább.
*Perrie reakciója*
-Mi az, hogy vissza mész New York -ba ? -ugrott nekem Eleanor.
-Csupán egy hét az egész. -mosolyogtam. -Mint tudjátok két hónap múlva van a film premiere, biztos avval kapcsolatosan akar velünk beszélni Giorgio.
A lányok, s fiuk körbe néztek, majd rám szegezték tekintetüket.
-Ha csak arról lenne szó akkor nem egy egész hetet kéne kint ülj. -szólt Daws.
-Jó, igazad van. Lehet, hogy akar még valamit. Nem tudom minek kell vissza menjek ! A lényeg az, hogy holnap utazok. Velem akarjátok tölteni ezt a napot, vagy sem ? -emeltem fel a hangom.
-Én Little Mix fellépésre megyek. Jó utat. -vetett rám Perrie egy lenéző pillantást majd elhagyta a szobámat.
-Ezt meg mi lelte ? -kérdeztem az ajtóra mutatva.
-Nekem mennem kell. Dolgom van. -sóhajtott Eleanor. -Jó utat babám. -puszilt meg majd követte Perrie példáját.
-Mi dedikálásra kell menjünk.. -nézett Liam, a másik négy fiúra.
-Igen, igen. Pontosan. -bólintott Louis.
-Jó szórakozást ! Egy hét múlva találkozunk. Szia. -rohant ki Harry a szobámból.
Tágra nyílt szemekkel bámultam ahogy egyenként elhagyják a szobámat.
-Nos kicsim.. jó utat. -közeledett felém Niall és nyomott egy puszit a számra.
-Kössz.. -mondtam, majd figyeltem ahogy lehajtott fejjel elhagyja a szobámat.
-Én szívesen maradnék, csak.. meg kell etessem Pisti -t. -mosolygott Daws és kirohant a szobámból.
Pisti, Daws kaméleonja. Elő szülinapi ajándékba kapta tőlem. Tasha néni majdnem megbolondult amikor Daws kibontotta az ajándék dobozt és egy pici, kaki zöld színű kaméleon mászott ki belőle, persze Daws sikítozni és ugrálni kezdett örömében..
Egyedül maradtam, ráadásul Zayn, Liam és Louis köszönés nélkül elment..
*
-Ashley, toldd le a segged a konyháig ! -ordibált anya a földszintről.
-Mindjárt megyek ! -ordibáltam én is.
-Fél órával ezelőtt is ezt mondtad !
-Ash, ha most nem jössz le, akkor ki húzom az internetet ! -szállt be apa is a szócsatába.
' Fránya pille és fille franc, mindig van valami amivel meg tudnak fenyegetni. ' gondoltam magamban miközben le hajtottam a laptopomat és fel húztam a lábamra az Eleanor -tól kapott oroszlán kinézetű papucsomat.
Annyira szeretem ! Olyan puha és olyan meleg ! El -nek is fix ilyen papucsa van. Mikor voltam nála, észrevette, hogy mennyire meg tetszett a papucsa, ezért meg ajándékozott eggyel.
-Már rég kész a vacsora ! Mi volt olyan nehéz abba, hogy legyere a konyhába ? -támadt nekem anya.
Inkább nem válaszoltam a kérdésére, hanem csak le ültem a szokásos helyemre az asztalnál.
Daws -ék is lebicegtek az emeletről majd ők is le ültek helyeikre. Anya az asztalra tette a vacsorát, majd ő is helyett foglalt.
-Anya, gipszes kézzel kell New York -ba utazzak ? -kérdeztem és fel emeltem begipszelt jobb kezemet.
-Úgy látszik. -válaszolt egyszerűen. -Két hét múlva kell csak le szedjék a gipszedet. 
Sóhajtottam egy nagyot majd tovább ettem a tojás-ragumat.
-Daws. -fordultam legjobb barátnőm felé. -Te legalább ki jössz velem holnap a reptérre ? -mosolyogtam, mert tudtam, hogy úgy is igen -t mond.
-Nem. -nézett rám szomorúan.
A mosoly hirtelen le fagyott az arcomról. Nem kérdezősködtem, inkább lehajtottam a fejem és halkan emésztettem tovább.
Pár perccel később, miután meg ettem az egész vacsorámat, ittam egy pohár vizet és elindultam a szobám felé.
*
Épp a fürdőből jöttem kifele amikor össze találkoztam Daws -al. Rá se pillantottam. Lehajtott fejjel besétáltam a szobámba, majd becsaptam a szoba ajtómat. Leoltottam a villanyt és bebújtam a meleg ágyikómba.
*
Éjszaka táján arra ébredtem meg, hogy megsüpped az ágyamnak az egyik fele. Gyorsan felültem majd a váratlan alvó társamra pillantottam.
Kérdő tekintettel néztem rá, jelezve azt, hogy magyarázatot várok arra, amiért át sétált a szomszéd szobából az én szobámba és egyenesen be feküdt az én ágyamba.
-Bűntudatom volt. Tudom, hogy haragszol. -szipogott, azt hitte, hogy megsajnálom.
-Miért csináljátok ezt velem ? Tisztában vagytok vele, hogy milyen nehéz vissza mennem New York -ba, főleg az a hosszú repülő út.. Grrr.. -megborzongtam.
-Tudom, vagyis.. tudjuk.
-Akkor miért nem köszöntek el tőlem a többiek ?
-Nem tudom, de a lényeg az, hogy én bocsánatot szeretnék kérni ! A legjobb barátnőm vagy és nem szeretném ha egy ilyen hülyeség miatt vesznénk össze ! -mondta halkan, tagoltan miközben mindvégig a körmét piszkálta.
-Óóóó ! -néztem rá kiskutya szemekkel. -Szeretlek te ribanc ! -öleltem magamhoz.
Ribanc -nak szoktam szólítani a legjobb barátnőimet, és ők is engem. Nem tudom honnan jött ez a szokás, de egy ideje már ribanc -ozzuk egymást.
-Én is szeretlek, te ribanc !
*
-Ashley, kelj fel és készülődj. Hamarosan indul a géped. -költögetett anya, halkan, nehogy felköltse Daws -t. Sóhajtottam egy nagyot majd kimásztam az ágyamból, aminek nagy részét Daws foglalta el..
Felöltöztem, fogat mostam és vissza mentem a szobámba a bőröndömért. Daws már nem aludt, sőt nem is volt a szobámban.
Megrántottam a vállam, megfogtam a bőröndöm fülét és elindultam kifele a szobámból. Lassan lebicegtem a lépcsőn, nyomomban a bőröndömmel.
Amikor leértem a földszintre elállt a lélegzetem..
A bejárati ajtó előtt álltak, egymás mellett, kezükben egy-egy nagy karton lappal amin volt egy-egy szócska.
-Vigyázz magadra baba felkiáltó jel várunk vissza felkiáltó jel szeretünk szívecske. -olvastam hangosan amik a karton lapokon voltak írva, rajzolva.
-Pontosan. -mosolygott Dani.
-Ezért szaladtunk el tegnap. Akartunk egy kis meglepit szervezni neked. -mosolygott Harry.*-Egy hét múlva találkozunk ! -kiabáltam a repülő utolsó lépcsőfokáról, miközben integettem.
Daws szívet mutatott, a lányok a fiukkal együtt integettek kivéve Niall -t, ő a telefonját babrálta.. Küldtem barátaimnak egy levegő puszit, majd be szálltam a gépbe. Megkerestem a helyemet és leültem.
Megszólalt a telefonom. SMS -em érkezett.
' Egy új üzenet: Nialler♥ ' olvastam le magamban a képernyőről a betűket. ' Ismét egy hét nélküled. Nehéz lesz. Talán majd csinálok neked egy meglepit, addig is vigyázz magadra ! Akármi gondod legyen csak szólj ! Szervusz szerelmem. Szeretlek ! ' számra mosoly kerekedett e szavak láttán, időközben nem vettem észre, hogy már felszálltunk és elindultunk New York felé.Zsebre dugtam a telefonomat, majd kényelmesen elhelyezkedtem az első osztályi székben.
' Megint előttem áll egy hosszú út. ' gondoltam magamban, miközben az egyre kisebbedő házakat figyeltem az ablakon keresztül..

4 megjegyzés: