2013. július 31., szerda

∞35.rész.

* Ashley szemszöge *
-Sziasztok ! -rohantam színész társaimhoz.
Hosszú volt a repülő út, de vége. Ha azt vesszük nem is éreztem magam annyira borzasztóan amikor az óceán felet repültünk. Már kezdem megszokni.
Mindenkit meg öleltem, meg pusziltam majd Rebecca -hoz fordultam.
-Igen és elintéztem, hogy ugyan az maradjon. Igen, aludhatsz abba az ágyba ahol a múltkor és igen megkaphatod ugyan azt a szekrényt. -hadarta el egy szuszra, mosolyogva.
-Te sunyi ! -mutattam rá a mutató újammal. Ez a csaj olvas a gondolataimba, rosszabb mint Daws. Daws is nem egyszer vette ki számból a szót. Néha már ijesztő ez a folyamat.
Hangosan fel nevettünk Rebecca -val majd be léptünk a nagy liftbe, amibe ráadásul zene is szólt.
-Itt semmi sem változott. -szóltam mikor beléptünk az óriási, öt csillagos szobába.
-Hát persze, hogy nem ! -dobta le magát, a már megszokott ágyára Rebecca.
Bőröndömmel a nyomomban ideiglenes szekrényemhez sétáltam majd ki nyitottam azt. Ahogy meg láttam a krém színű polcokat, hirtelen rengeteg emlék beugrott. Mikor a forgatásokról fáradtan feljöttem és elő vettem egy kényelmes bebújóst, vagy mikor a ruháimat pakolásztam vissza a bőröndömbe, mert haza utaztam..
Ez a film forgatás megváltoztatta az életem ! Minden más ! New York rengeteg jó és rossz pillanatot nyújtott már nekem..
-Ashley ! -ugrott rám Jack, teljesen kizökkentve gondolkodásomból. -Hogy vagy kislány ? -szorított magához. Szinte megfojtott olyan erősen ölelt.
-Öm, köszi jól vagyok, csak.. ne szoríts ilyen erősen ! -préseltem ki magamból nehezen a szavakat.
-Oh, ne haragudj. -váltott át a gyenge módra, még mindig ölelt de sokkal gyengédebben. -Nagyon hiányoztál. Sosem válaszoltál az emailjeimre.. -nézett rám kiskutya szemekkel.
-Ne haragudj, de már egy ideje nem néztem meg az emailjeimet. -kuncogtam.
-Oké, semmi baj. Ezentúl ha hiányozni fogsz akkor telefonon foglak keresni. -mosolygott. Vissza mosolyogtam, majd ismét szekrényemhez fordultam.
El kezdtem ki pakolni a nadrágjaimat. Ahogy pakolásztam az egyik nadrágból ki esett egy cetli. Meglepődve érte nyúltam majd magamban elolvastam a feliratot.
' Vigyázz magadra ! Szeretlek. Puszi, anya. ' a szám automatikusan mosolyra húzódott majd a cetlit bele gyömöszöltem a pénztárcámba.
-Hallom kibékültetek a Horan gyerekkel. -mondta halkan Jack, aki időközbe leült velem szembe. Nyeltem egy nagyot majd rá pillantottam.
-Már nagyon rég óta. Nagyon nehéz volt nélküle. Úgy éreztem, hogy valami hiányzik az életemből és mikor ki békültem vele akkor rá jöttem, hogy mi volt az a valami. Ő maga.
Jack le hajtotta a fejét, sóhajtott egy nagyot majd rám pillantott.
-Örülök, hogy boldog vagy. -mosolygott.
-Khm ! -köszörülte meg Rebecca a torkát. -Jack.. -karolta át Jack -et, mosolyogva. -Van barátnőd ?
-Nem, nincs. -válaszolt Jack a kérdésre.
Rebecca rám pillantott majd fel emelte a szemöldökét. El engedte Jack -et, majd vissza ment a saját szekrényéhez és folytatta a ruhák dobigálását.
Nem értettem miért nézett rám olyan furcsán. Bele telt egy kis időbe mire rá jöttem..
*
-Tetszel Jack -nek ! -támadt le Rebecca miután vissza tértünk az ebédről.
-Nem, az nem lehet ! Nem én ! Nem.. -hadartam, összeszorított szemekkel.
-De, bizony tetszel neki. Nem vetted észre, hogy milyen boldog volt mikor meglátott téged ? Az ebédnél is melletted ült !
-És akkor ? Az még nem jelent semmit ! Lehet, hogy csak azt akarja, hogy jobb barátok legyünk.
-Épp ez az ! Azt akarja, hogy jóba legyetek aztán lassan, lassan el kezd udvarolni. El hív pizzázni, vagy sétálni és a végén megkér, hogy legyél a barátnője ! És ahogy téged ismerlek a szíved meg fog szakadni, mert vissza kell utasítsad, mivel te Niall -t szereted, nem ? -mosolygott.
-De, de igazad van. Én Niall -t szeretem és nem hagyhatom, hogy a dolgok tovább fajuljanak. Ha meghív valahova akkor elutasítom.
-Hát, úgy illene, hogy el menj vele hiszen mindenki megérdemel egy esélyt, nem de ? -villantotta meg fogsorát.
-Hogy jön az ki, hogy nekem barátom van, de én közbe egy másik sráccal randizgatok ? -emeltem fel a szemöldököm.
-Ez az ! El kell magyarázzad Jack -nek, hogy neked van barátod akit szeretsz ! Mond meg neki, hogy maradjatok csak barátok.
* Dawsone szemszöge *
-Értsd meg, hogy az egy kaméleon ! Nem engedem, hogy magaddal hozd az új házunkba ! -ordibált apa.
-De ő az én barátom ! Szülinapi ajándékba kaptam, nem engedem, hogy elengedjétek ! -emeltem fel a hangom.
-Inkább menj és pakold össze a cuccaidat, Pisti -t pedig add ide. -tartotta anya a tenyerét.
-Nem adom ! -kiabáltam, kezemben tartva kicsi kaméleonomat. Anyáékra egy gyilkoló pillantást vetettem majd be szaladtam a fürdőbe és be zárkóztam oda.
Le ültem a szivacsos szőnyegre és simogatni kezdtem kaméleonomat.
-Nem engedem, hogy elvegyenek tőlem. Soha ! -mondtam.
*
Nem tudom, hogy de sikerült elaludnom a földön ülve. Az éjszaka közepén arra ébredtem meg, hogy Pisti a blúzom alatt járkál. Sokkal logikusabb lett volna ha akkor fel álok és be megyek a szobámba, az ágyamba aludni mintsem a kádba be feküdni és ott fojtatni tovább az álomlendi sétámat..
Túl fáradt voltam akkor ahhoz, hogy gondolkozzak.. az első alvási helyet amit megláttam azt használtam. Nem számított, hogy kényelmes-e vagy sem.. csak le tudjam hajtani a fejem, vagyis aludni lehessen.
Kényelmesen elhelyezkedtem a hideg kádba, majd párnának használva Ashley kacsáját lehunytam a szemeimet..
* Betty szemszöge *
Hetek teltek el apa halála óta. A repülő utasainak fele megégett, a másik fele pedig a vízbe veszett. Nem lehet tudni apa, hogy halt meg..
Lelki ismeret furdalásom van. Nincs olyan nap, hogy ne sírjak !
Minden este sírva alszok el, viszont reggel mikor megébredek ismét minden eszembe jut és az egész szenvedés kezdődik előröl..
Csúnyán beszéltem apával, csúnyán bántam vele..
Bárcsak megmondhatnám neki, hogy nagyon sajnálom az egészet és, hogy mennyire szeretem.
Anya, összeomlott, mindig csak sír és sír.. A húgom, Anita nem akarja felfogni a történteket, csak azt mondogatja, hogy apának dolga akadt London -ban, azért nem ért még haza. Legjobb barátnőm, Alex mellettem van. Mindig segít és próbál felvidítani !
A suliban a tanárok sajnálkozva néznek rám, de nem csak ők hanem az egész suli ! Mindenki tudja, hogy mi történt..
Azóta a szörnyű nap óta, egy kis fekete szalagot hordok. Mindenhova magammal viszem ! Vagy a táskámra vagy a blúzomra tűzöm fel, de nincs olyan nap, hogy ne legyen nálam, ugyan így hordok magammal egy fényképet apáról. Az a fénykép a pénztárcámban van..
*
Szörnyű úgy végig menni a suli folyosóján, hogy mindenki sutyorogni kezd mikor meglátnak. Mutogatnak rád, meg állnak és bámulnak, tisztán hallhatóan találgatják, hogy apa vízbe fulladt-e vagy megégett..
'Végre itt a hétvége. Két teljes napig, nem fogom hallani ahogy a saját osztály és iskola társaim a hátam mögött sutyorognak. ' gondoltam magamban lehajtott fejjel, miközben úgy tettem mintha a cipőm órát bámulnám.
-Mi lenne ha egész hétvégén nálam dekkolnál ? -ült le mellém padtársnőm és egyben a legjobb barátnőm, Alex.
-Jó lenne. -mosolyogtam halványan. -Anya biztos meg engedi.
-Hozhatnád Anitát is és akkor csinálnánk egy igazi csajos hétvégét meg..
-Szia Betty.. és Alex. -szakította félbe Alex mondanivalóját Kevin.
Kevin az egyik év folyam társunk. Az osztályunkkal szemben van az ő osztálya. Mi A-sok vagyunk, Kevin pedig B-s. 
-Szia Kevin. -köszöntünk egyszerre Alex -el csak én boldogan, legjobb barátnőm pedig unottan.
-Ömm, Betty.. arra gondoltam, hogy.. lenne-e kedved.. izé.. elmenni velem moziba holnap este ?! -kérdezte lesütött fejjel.
-Úgy érted, hogy.. randiznék-e veled ? -kérdeztem vissza.
-Igen. -nézett rám. Kevin -nek gyönyörű kék szemei vannak.
Alex -re néztem aki idegesen fürkészte a tekintetemet. Nagy dolog, hogy engem randira hívtak ! Engem eddig sosem hívtak randizni.
-Igen. Szívesen megyek. -mosolyogtam Kevin -re.
-Oké. -mondta boldogan. -Akkor ma este felhívlak és megbeszéljük a dolgokat. -nyomott egy cuppanóst az arcomra. Éreztem ahogy elpirulok.
Egy boldog sóhaj kíséretében Alex felé fordultam.
-Randi.. -kezdtem volna bele énekembe de Alex félbe szakított.
-Nem úgy volt, hogy nálam leszel egész hétvégén ?
-Ne haragudj ! Nem mondhattam nem -et. Annyira aranyosan kérdezte meg.. meg tudod, hogy csak barátok vagyunk Kevin -el.
-Már nem sokáig. -szolt halkan és táskájáért nyúlt majd kutatni kezdett benne. Biztosra veszem, hogy a fülhallgatóját kereste.
-Alex most komolyan azért akadsz ki, mert randira megyek egy sráccal ?
-Nem, nem azért. Azért, mert úgy volt, hogy az egész hétvégédet velem töltöd, bele értve a szombati napot is, és nem valami büszke, páva gyerekkel ! -sziszegte idegesen.
*Dawsone szemszöge*
-Dawsone itt vagy ? -dörömbölt anya az ajtó másik oldaláról.
Szemeim hirtelen kinyíltak, mintha jeges vizet öntöttek volna a meleg hátamra. Teljesen meggörnyedtem. Hamar ki másztam a fürdőkádból és végtagjaimat nyújtóztatni kezdtem. Anya még mindig dörömbölt és kiabált az ajtó túl oldaláról. A nyakamon volt a sor a megmozgatásra.
-Jobb oldalra, majd bal oldalra.. -mondogattam halkan, becsukott szemekkel. -Ismét jobb oldalra majd.. -hamar ki nyitottam szemeimet majd a tükör elé sántikáltam.
Nyakam fél oldalasan állt. Megijedtem. Kiáltozni kezdtem segítségért. Anya teljesen kétségbe esett. Apa rám parancsolt, hogy nyissam ki az ajtót, hogy be tudjanak jönni hozzám. Nagyon fájt a nyakam.
Anya ijedten a kocsi kulcsokért szaladt, míg apa engem óvatosan le kísért a lépcsőn.
Be tuszkoltak a kocsiba és már vittek is a kórházba.
* Ashley szemszöge *
-Jó reggelt álomszuszék, ideje reggelizni. -költögetett egy lágy férfi hang.
Csukott szemmel kinyújtóztam, majd csámcsogva kinyitottam szemeimet.
Nem tudom miért voltam avval a tudattal, hogy ha kinyitom a szemeimet akkor Niall tengerkék szemeivel találom szembe magam..
-Jack ! -csúsztam hátrébb az ágyamban mivel eléggé közel volt hozzám.. -Megijesztettél. -hazudtam.
-Ne haragudj. Giorgio azt üzeni, hogy menj reggelizz meg Rita -val és Cedrick -el.
-Miért csak hárman kell reggelizzünk ? -értetlenkedtem.
-Mi, a többiekkel már reggeliztünk. Rebecca azt mondta nem tudott téged felkölteni. Azt is mondta, hogy a szobában lévő összes párnát hozzád dobta, de te csak felhorkantottál és a másik oldaladra fordultál.
-Hmm.. -tűnődve végig néztem az ágyamon, amin vagy harminc darab párna hevert. -Aha. Meglehet. -bólogattam.
-Nem gond ha lekísérlek ? -fogta meg a karom Jack, mikor már a liftbe szálltam volna be. Nyeltem egy nagyot majd mosolyogni kezdtem.
-Nem, nem baj.
A liftből kilépve nagy kacagások hallatszottak ki az ebédlőből. Kíváncsi lettem mi lehet annyira vicces. Jack -et lehagyva előre siettem.
Kinyitottam az ebédlő ajtaját mire minden szem pár rám szegeződött.
-Jó reggelt művész nő. -köszönt mosolyogva Patrick.
-Heh. -nyújtottam a nyelvem Patrick felé. -Szép jó reggelt bolondok. -volt akit megöleltem és volt akit megpusziltam.
Az asztalhoz sétáltam amin több féle kaja sorakozott. Kezembe vettem egy poharat majd narancs levet töltöttem bele s visszasétáltam barátaimhoz.
-Meg sem vártál, te kis huncut. -puszilt meg Jack, egészen közel a számhoz.
Mindenki elhallgatott s félig tátott szájjal bámultak ránk.
-Ti.. jártok ? -kérdezte Cho és mutató újjával rám meg Jack -re mutatott.
-Nem ! -tettetem a nevetést. -Nekem van barátom !
-Oh tényleg Niall ! -mosolygott Alisa.
-Mióta is vagytok együtt ? -kérdezte fülig érő mosollyal Viktor.
-Rég óta, nagyon rég óta.
-Jaj, annyira aranyosak vagytok együtt ! -kuncogott Chriss.
-Nem tudjátok végre befogni ? -ordított Jack.
Néma csend lett az ebédlőbe. Mindenki Jack -re szegezte a tekintetét. Ő dühös arcot vágva ült egy székben, fejét támasztva a kezével, hangosan zihálva..
-Én inkább felmegyek, nincs kedvem bo.. -állt fel Rebecca és gyorsan elhallgatott majd Jack -re nézett. -Nincs kedvem itt ülni. -javította ki magát. -Majd találkozunk a megbeszélésen. -mondta s elindult az ajtó felé. Hangos ajtó csapódás jelezte azt, hogy Rebecca elhagyta az ebédlőt.
Lassan mindenki felállt és ki ment az ebédlőből. Négyen maradtunk. A még mindig reggeliző Rita és Cedrick, a dühös Jack és én.. aki még mindig a narancs levemet szürcsölgettem.
Jack felállt, rá csapott az asztalra mire Rita kezéből ki esett a kanál és annak a kicsinyke tartalma az asztalra fojt. Jack elindult az ajtó felé majd halkan olyasmit motyogott magában, hogy: ' A francba ! ', kilépett az ajtón majd erősen be csapta azt.
-Ash.. -szólított meg vékony hangján Rita. -Nem eszel ? Nem kérsz egy kicsi műzlit ? -nyújtotta felém a CiniMini -s dobozt.
Megráztam a fejem és szinte még mindig teli poharammal leültem Cedrick mellé.
-Szereted a szőkét, igaz ? -simogatta meg a hátam Cedrick. Jól láthatóan bólogattam. -Rendben ! Az adjon majd neked erőt mikor elutasítod Jack -et.
* Dawsone szemszöge *
-Nem kell megijedni, ez csak egy sima nyak ficam. Valószínű, hogy egy kicsit durvábban oldalra fordította a kisasszony a nyakát. -nézett rám az orvos. -Felírok önöknek egy krémet. -az asztalához sétált és egy lapra rá firkantott valamit majd át adta apának a lapot. -A krémmel naponta kétszer kenjék be a kisasszony nyakát. Reggel és este, de figyelem a krémnek csak akkor van hatása ha jól bele maszírozzák az érintett pontba.
Anyáék bólogattak és pedig kajánul mosolyogtam.
-Ömm.. mit tart olyan viccesnek kisasszony ? -vetett rám egy értetlen pillantást az orvos.
-Nem kell suliba menjek. Ugye ? -reménykedtem.
-Így igaz ! Két hét szabadságot kap. Az édesanyjánál van az iskolai igazolása. -mutatott anya kezére az orvos.
' Nincs két hétig suli ! ' gondoltam magamban és már el kezdtem ki gondolni a programokat.
* Ashley szemszöge *
-Limuzinok fognak titeket elvinni a New York -i mozihoz, ott lesz a premier. Ugye mondanom sem kell, hogy mindegyikőtők szépen ki kell öltözzön ? -nézett végig a társaságon Giorgio. -A premier április tizennegyedikén lesz, délután hat órától ! A premierre csak ti, a film forgatásán segédkezők, illetve meghívottak mehetnek be. Mindegyikőtők kap két-két meghívót. Azokat annak adjátok akinek akarjátok. Más meghívókért már fizetni kell, azokat holnaptól lehet megrendelni vagy megvenni a New York -i mozinál. Azt szeretném, ha tizennegyedikén ti már délután fél négykor itt lennétek, pont ebbe a terembe szépen felöltözve, ki csinosítva.. A hozzátartozók, barátok vagyis akik jönnek a premierre és meghívójuk is van azok a mozihoz menjenek, ne kísérjenek ide titeket. Igen ? Van valami kérdés ?.. Remek, akkor ki osztom a meghívókat. Kérlek álljatok sorba.
Majdnem a sor végén álltam, unalmamban elő rántottam telefonomat a zsebemből, fel mentem egy londoni áruház hivatalos weboldalára és a báli-koktél ruhákat kezdtem nézegetni..
-Ashley gyere már ! -szólított meg Giorgio. -Ez a két ingyen meghívó.. -nyomott a kezembe két aranyozott karton féleségű lapot, majd tovább számolta a meghívókat. -Apád már előre ki fizetett tizenkét meghívót. -magyarázta és még mindig számolt. Miután be fejezte a számolást a kezembe nyomott még néhány meghívót és az egyik székre mutatott jelezve azt, hogy üljek vissza a többiek mellé.
*
-Hát ez lenne a film hivatalos előzetese. Már megtekinthető a youtube -on is. Remélhetőleg a film sikeres lesz. -mosolygott.
-Gio-Giorgio. -jelentkezett szerényen Tom.
-Mondjad.
-Ez még csak a második nap és már mindent el mondtál amiről tudnunk kellene. Mit fogunk még itt csinálni ? Azt mondtad egy hetet maradunk..
-Holnap megmutatjuk nektek New York -ot, holnap után körbe vezetünk titeket a New York -i moziban, holnap után azután reggeli után haza utaztok. -válaszolt Giorgio Tom kérdésére. -Most menjetek fel a szobáitokba és óvatosan pakoljátok el a meghívókat ! Igen ? Ne felejtsétek el, hogy másfél óra múlva vacsi !
Hangoskodva elhagytuk a termet és mindenki a saját szobája felé vette az irányt.
Rebecca be ment Angelinaék szobájába én pedig egyedül indultam el az öt csillagos szoba felé. Ásítozva ki szálltam a liftből, majd komor arccal benyitottam a szobába.
Lélegzetem elállt annyira meg ijedtem és annyira meglepődtem..
-Niall. Te mit keresel itt ?

7 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! :)
    Nagyon várom már a következő részeket is! :)
    Siess! :3

    VálaszTörlés
  2. nekem tetszett ez a rész is.
    kiváncsián várom a köviii részt. :)
    .Rebecca.
    :*

    VálaszTörlés
  3. nagyon jo! kövi részt gyorsan!!!:DDD

    VálaszTörlés
  4. Megvan az 5. komiii :) megtiszteltetés hogy én lehetek az :* Kövit!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett <3:D Várom..:)))

    VálaszTörlés