2013. szeptember 13., péntek

∞37.rész.

* Betty szemszöge *
-Betty, kinyitnád az ajtót ? -kiabált anya a földszintről.
-Most komolyan ? Egy szál törölközőben szaladgáljak a házban és úgy nyissam ki az ajtót ?
-Siess, mielőtt még egyszer csengetnek !
Megforgattam a szemeimet és le szaladtam a lépcsőn. Meg álltam az ajtó előtt és erősebben magamra tekertem a törölközőt. Eltekertem a kulcsot majd kinyitottam az ajtót.
-Hát te.. ? -bámultam az előttem álló szőkeségre.
-Gondoltam be segítek a sminkelésbe vagy a hajad csinálásába mielőtt elindulsz az első randidra. -mosolygott hátra tett kezekkel.
-Óóó te ! -indultam el felé, hogy megöleljem de a törölköző épp lecsúszni készült még nedves testemről ezért gyorsan utána kaptam. Alex hangosan felnevetett.
-Hallom megjött Alex ! -szólt ki anya a konyhából.
-Csókolom Mrs. Kadar ! -ordított Alex, de úgy, hogy még a házunkkal szembeni szomszéd, aki a füvet locsolta is felénk fordult.
-Na jó, inkább gyere be. -mondtam megszeppenve.
Felszaladtunk a szobámba majd gyorsan felkaptam a már előkészített fehér neműt. A melltartót egy kicsit bajosabban vettem fel de Alex segített.
Leültem az ágyamra és csak bámultam kifele az ablakon.
-Jó idő van kint, úgyhogy szerintem ezt vagy ezt vedd fel.. Betty ! Hahó ! Mrs. Malik hívja Mrs. Styles -t ! Itt vagy ? -lebegtette előttem a tenyerét Alex.
-Igen, igen. Bocsi. -hajtottam le a fejem.
-Jaj. -sóhajtott és leült mellém. -Szóval mi bántja piciny szívedet ? -emelte fel a fejem legjobb barátnőm.
-Alex, mi van ha.. csak kihasznál ?
-Nem ! Olyat nem tesz ! Kevin rendes srác.
-És te mégsem komálod. -kuncogtam.
-Betty, a lényeg az, hogy te komáld, és ha te komálod őt akkor.. én is. -halkult el a mondat végére.
Biztatásképpen mosolyra húztam a számat és arra a két ruha összeállításra bámultam ami az ágyam szélén hevert, amiket Alex állított össze.
-Szerintem ez marad. -mutattam  az első szettre.
Alex bólintott és elkezdte vissza pakolni a második szettben lévő ruhadarabokat a szekrényembe.
Törölközőmet félre dobtam és lassan felöltöztem. Alex becsukta a ruhás szekrényemet és szó nélkül ki ment a szobámból. Pár másodperccel később vissza jött, kezében a rózsaszín-fekete színű hajszárítómmal és a piros fésűmmel.
Leültem az ágyam szélére. Alex bedugta a hajszárítót az áramba és szárítani kezdte a hajamat. Mikor a hajam már félig száraz volt Alex abba hagyta a szárítást és fésülni kezdte göndör fürtjeimet. Egyszer-egyszer felszisszentem, de azért tűrtem. Kifésülte a hajam és tovább szárította.
-Milyen sminket szeretnél ? -kérdezte sminkes dobozom fölé hajolva.
-Valami egyszerűt. -válaszoltam halkan.
-Nagyon csendes vagy. -mondta Alex, miközben elő készítette az alapozót, a fekete szempilla spirált és a száj fényt.
-Hát na..
Hagytam, hogy ő sminkeljen ki.
Mikor befejezett, vissza tette sminkjeimet a hejükre és cipős szekrényemhez lépett. Végig nézett rajtam majd cipőimhez fordult és kiválasztott egyet. A kezembe nyomta az adott cipőt és tovább sétált a táskáimhoz. Levette a polcról a kedvenc szürke táskámat és a vállamra helyezte.
-Vigyázz magadra, és mikor haza értél hívj fel ! -mosolygott és megigazította a hajam.
Bólintottam. Meg öleltem és elindultam lefele a lépcsőn.
* Ashley szemszöge *
-Mesélj már ! Milyen volt ? Miket csináltatok ? -faggatott Rebecca. Mérgesen ránéztem majd a fürdő felé fordítva fejemet jeleztem, hogy fogja suttogóra a hangját, hogy Niall még véletlenül se hallja amiket beszélünk.
Nehéz lenne összefoglalni a mai napot.
-Egyszerűen.. csodálatos volt. -mosolyogtam.
-Óóó ! -nézett rám kiskutya tekintettel. -Legyetek nagyon boldogat együtt ! -ölelt magához.
Telefonom megcsörrent. Összerezzentem a hangos zene hallatán. Gyorsan telefonomért nyúltam ami az éjjeli szekrényemen feküdt. Rá pillantottam a képernyőre majd nevetni kezdtem. Rebecca megforgatta a szemeit.
-Sziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia ! -ordítottam a telefonba.
-Élsz még ? -kérdezte komolyan legjobb barátnőm.
-Aha ! -mosolyogtam. -Ez volt életem egyik legjobb napja !
-Tudom. Harry már mesélt.
-Harry ?
-Niall felhívta Harry -t, hogy meséljen neki, Harry pedig felhívott engem, hogy meséljen nekem én pedig felhívtalak téged, hogy kívánjak boldog hatodik hónapot Niall -el. -hadarta.
-Kö..
-Oh, mielőtt el nem felejtem. -vágott a szavamba, ez megszokott dolog Daws -tól. -Holnap után, vagyis mikor haza jössz, át megyek hozzád és a nyakadon fogok lógni ameddig anyáék be nem fejezik a ház újítását.
-Oké. Rengeteg dolgunk lesz mikor haza megyek.
-Tudom, tudom.. Kell vásároljunk a premierre ruhát. De nekem is !
-Igen és április tizen..
-Április tizennegyedikén van a film premiere a New York -i moziban. -vágott ismét a szavamba. -Ez azt jelenti, hogy repülőzni fogunk, tudom..
-Mi ? Honnan tudod ?
-Apum meg apud jó haverok. -válaszolta kurtán.
-Ja..
-Na jól van.. Majd beszélünk holnap vagy.. holnapután. Vigyázz magadra baba ! Várunk haza. Szép álmokat. Szia ! -mondta szépen kihangsúlyozva a szavakat majd kinyomta a telefont.
-Ijesztő, ha a szádból veszik ki a szavakat. -mondta megszeppenve Rebecca.
-Igen, tudom.
Niall kijött a fürdőből. Nedves törölközőjét kicsi bőröndjére dobta majd rám ugrott.
-Oké, én erre nem vagyok kíváncsi ! -takarta el Rebecca a szemét és pizsamájával a kezében beszaladt a fürdőbe.
-Sikerült elüldöznöm. -nevetett Niall majd nyomott egy gyenge puszit a számra.

-Szeretlek. -suttogta a fülembe.
-Én is téged. Mindennél jobban.
Kopogtattak az ajtón. Niall gyorsan leszállt rólam, még mielőtt valami félre értés történt volna és az ajtóra meredt amin lassan belépett Giorgio.
-Niall ha gondolod vacsorázz velünk. Akad még egy adag vacsora pluszba.
-Kösz, ott leszek.
-Akkor tizenöt perc múlva. -biccentett és elhagyta a szobát.
-Legalább megismerem azt a bizonyos Jack -et. -mondta halkan.
-Min jár az eszed ? -kérdeztem komolyan.
Biztos voltam benne, hogy megfogja szólítani Jack -et, és ha nem tetszik neki ahogy Jack beszél vagy viselkedik, feljebb emeli a hangját.
-Semmin édesem, semmin.
-Ne csinálj semmi hülyeséget. Érted ?
-Aha.. Csak nem fogom hagyni, hogy még egyszer rád nézzen az a Jack.
-Jaj Niall kérlek ne mondd ezt ! -néztem rá szomorúan.
-Ne félj. Nem fogok verekedni.
-Mi ?
-Nem fogok verekedni ! -mondta hangosabban és szótagoltabban.
Sóhajtottam egy nagyot. Beszédre akartam nyitni a számat, mikor kilépett Rebecca a fürdőből és azt mondta, hogy le kéne menni vacsizni.
Niall rám nézett, majd felhúzta a papucsát.
-Akármit is fogok tenni, ne haragudj meg. -mondta halkan, úgy, hogy csak én halljam meg.
' Megnyugtattál bébi bogyó.. ' gondoltam magamban és egy segély kérő nézést küldtem Rebecca felé. Megráncolta a homlokát és jobb kezét Niall vállára helyezte.
-Ash minden oké ? Feszültnek tűnsz.
-Azt hiszem én nem megyek le vacsorázni.
-Ha nem jössz le a saját lábaidon, akkor én viszlek le. -mondta Niall.
Sóhajtottam és felvettem a nyuszis benti papucsomat. Elcsöszögtem az ajtóig majd hirtelen megfordultam és Niall -re bámultam.
-Kélek ne legyél agresszív !
-Nem ! Addig nem leszek agresszív ameddig nem szólongat be a csávó, vagy ameddig nem néz rád úgy ahogy én nézek rád !
-Niall, te húsz éves vagy, ő tizenöt.
-Nem érdekel ! Te az enyém vagy és nem az övé !
-Meddig tartsam még nyitva a liftet ? -kiabált Rebecca.
Niall lekapcsolta a villanyt, megfogta a kezem és miután mind a ketten kijöttünk a szobából bezárta a szoba ajtót.
Mikor kiszálltunk a liftből át karolta a vállam és úgy mentünk be az étterembe.
Biztos azt akarta elérni, hogy lássa Jack -et szenvedni, de ez most nem jött össze mivel az étterem eléggé kihalt volt. Egy kicsit korán jöttünk le..
Helyet foglaltunk az egyik tíz személyes asztalnál és vártuk a többieket.
Rebecca a szalvéta tépkedésével szórakozott, míg Niall a telefonjáról twitterezett.
Egy fiatal pincérnő, elpirultan Niall -hez lépett és autogramot kért a telefonjára. Niall mosolyogva aláírta a telefont és a pincérnő kérésére megölelte őt.
Az ajtó kinyílt és néhányan beléptek az ebédlőbe. Cho, Alisa, Viktor, Patrick, Rita és Cedrick a mi asztalunkhoz ültek.
Rita szaporán vette a levegőt mikor élet nagyságba megpillantotta Niall -t. Rita Directioner.
-Nyugalom van Rita cica. -piszkálódott Viktor.
Köztudott, hogy Viktor -nak tetszik Rita. Niall felnevetett majd Rita -ra mosolygott, aki reszketve megbökte Cho -t. Cho megforgatta a szemeit, ki vett egy szalvétát a szalvéta tartóból, fel állt és Niall -hez sietett.
-Írd már alá ezt Rita -nak. -nyújtott Niall felé egy tollat meg a szalvétát.
Niall rá firkantotta a nevét a szalvétára majd rám nézett.
-Hol van ? -kérdezte.
-Nem tudom. Egyenlőre még nincs itt. -válaszoltam megszeppenve.
Niall az ajtóra meredt és várt. Az ajtó néhány perc múlva kinyílt és felbukkant Jack.
Jack elkezdte a tekintetével a mi kis csoportunkat keresni, s mikor ránk talált vett egy mély levegőt, kifújta azt majd elindult felénk.
-Sziasztok. -köszönt és leült az egyetlen üres helyre, Rebecca és Patrick között. Egy emberként vissza köszöntünk, de Niall volt a vízhangunk..
Jack Niall -re pillantott, de ahogy rá nézett rögtön el is fordította a fejét és a fehér abroszra meredt.
-Hogy telt a napotok ? -mosolygott ránk Cho.
-Remek volt ez a nap. Örülök, hogy egy ilyen csodás barátnőm van mint Ash. -puszilt meg Niall. -Szeretlek Ash. -mosolygott rám.
Direkt csinálja ! Féltékennyé akarja tenni Jack -et ! Azt akarja, hogy Jack felidegesítse magát !
-Én is szeretlek. -mondtam halkan.
Az asztalunknál ülők tapsolni illetve óóó! -zni kezdtek.
-Hozhatnák már a kaját.. -motyogta Jack.
-Hogy mondod ? -kérdezte Niall, Jack -nek intézve a kérdést.
-Azt mondtam, hogy hozhatnák már a kaját. Nem hallasz jól ? A sok sikoltozó lány megsüketített ? -kérdezte Jack flegmán.
Az asztalnál ülők egy megvető nézést küldtek Jack felé. Sóhajtottam és abba reménykedtem, hogy Niall szólás nélkül elhagyja Jack beszólását.
-Mi bajod ?
' Remek. Elkezdődött. ' gondoltam magamban.
-Már megint nem hallottad amit mondtam ?
A konyha ajtaja kinyílt és vagy tíz pincérnő lépett ki rajta, kezükben egy-egy fehér tányérral amiken a vacsoráink voltak.
-Miért ilyen nagy a szád ? -replikázott Niall, aki elé közben le rakott egy csinos, fekete hajú pincérnő egy nagy adag ételt, nagyobb adagot mint amilyet mi kaptunk.
-Te pedig miért vagy ilyen beképzelt ? -szűkítette össze szemeit Jack.
-Nem vagyok beképzelt, csak megvédem azt ami az enyém ! Tudod, nem szeretem ha olyanok érnek hozzá.. -felém bökött. -akiknek nem szabad ! -emelte fel a hangját.
Jack felpattant és idegesen bámult Niall -re.
Niall Jack idegessége láttán elmosolyodott.

-Ash, elmondtad a drága szerelmednek, hogy nem kellesz nekem ? Hogy szándékomba sem áll közétek állni ?
' Szuper, engem is bele kevernek. '  gondoltam magamban.
Niall rám nézett. Egy szóval sem mondtam, hogy Jack nem akar közénk állni és ez nagy hiba volt, tehát mondhatjuk azt, hogy én vagyok a hibás amiért az egész ebédlő Niall és Jack szócsatáját figyeli.
-Igen, de én egy szóval sem mondtam, hogy közénk akarsz állni, én csak figyelmeztetlek, hogy még véletlenül se forduljon meg az agyadba az, hogy nyomulsz Ash -re, mert a saját két kezemmel ütlek szét !
-Milyen lovagias. -súgta Rita Cho -nak. Cho sóhajtott.
-Jack, Niall ! -ordított Giorgio. -Ezt most fejezzétek be !
-Még el sem kezdtük.. -motyogta Niall.
-Vacsorázzatok, vacsorázzatok ! -mondta a többi társulatnak. Giorgio idegesen elindult az asztalunk felé. -Mi ez a hangoskodás ?
-Jack szerelmes Ash -be, de Niall meg akarja védeni Ash -t és nem is akarja elveszíteni Ash -t, mivel szereti. -foglalta össze Rebecca.
Giorgio egy lenéző pillantást küldött a két veszekedő fiú felé.
-Niall arra kérlek, hogy holnap utazz haza.
-Nem ! Nem megyek haza Ash nélkül !
Jack megforgatta a szemeit, Rebecca oldalba bökte.
-Ash, holnap haza utazol Niall -el. -mosolygott rám Giorgio. -Miután megmutattuk, hogy hol fogsz helyet foglalni a moziban haza utazol Niall -el. Most megyek felhívom Simon -t, hogy mondjam el neki, hogy egy nappal hamarabb utazol haza mint kellene. Meg ne halljam, hogy még egyszer veszekedtek ! Most pedig vacsorázzatok ! Jó étvágyat. -biccentett majd nagy léptekben elhagyta az ebédlőt.
Idő közben Jack leült és fejét támasztva neki állt a vacsoráját pusztítani.
-Azért elmondhattad volna, amit Jack mondott. -suttogta a fülembe Niall.
-Jaj ne haragudj. Teljesen ki ment a fejemből. -néztem rá bűnbánóan.
Niall lenyelte a szájába tett hamburger falatott majd megsimogatta az arcomat.
-A lényeg az, hogy elmondtam annak a, annak a.. Jack -nek amit akartam.
*
-Mindegyik helyen lesz egy-egy papír lap, azon a papír lapon pedig rajta lesz az adott személy fényképe és neve. -magyarázta Giorgio a mozi előtt.
Bementünk a terembe és a papír lapokon elkezdtem a nevemet kerestem. Meg is találtam, közvetlenül Jack neve és fényképe mellett.
-Jack mellett üllők.. -súgtam Rebecca -nak.
-Én Joe mellett. -megborzongott. -Nem bírom azt a srácot..
-Kérlek benneteket, hogy az aki megtalálta a helyét üljön le, de lehetőleg előbb vegye el a papír lapot mielőtt le ülne. Leültem, Jack is leült mellém.
-Nem szeretném ha a tegnap szócsata miatt tönkre menne a barátságunk.- fordult felém Jack. Bólintottam majd Giorgio -ra szegeztem a tekintetem.
Éreztem ahogy Jack felém pillant egyszer-egyszer.
-Egy hónap múlva is így fogtok ülni. Elmondtam az infókat a premierről, de azért még fogok küldeni nektek egy-egy emailt a biztonság kedvéért.
A sminkes csaj lefényképezett minket, majd vissza adta Giorgio -nak a fényképezőt.
-Most vissza megyünk a szállodába, és lesz egy óra szabad foglalkozás. Arra kérnélek benneteket, hogy abban az egy órában köszönjetek el Ashley -től mivel ő még ma haza utazik.
Többen felém fordultak. Éreztem ahogy Jack rám néz és le sem veszi tekintetét rólam.
-Aláírhatom a gipszedet ? -kérdezte Rita a gipszes kezemre mutatva, már a szállodában.
-Persze. -mosolyogtam rá. Vissza mosolygott és máris rá firkantotta a nevét a gipszemre egy rózsaszín filccel.
-Ash mennünk kéne, mert még lekéssük a gépet. -nyávogott Niall.
-Na, gyertek ide ! -tátottam szét a karjaimat. Barátaim, akik át jöttek a szobámba elköszönni tőlem csoportosan megöleltek.
Giorgio kivitt minket a reptérre és megvárta ameddig felszáll a gépünk.

-Haragszol amiért egy nappal hamarabb haza hozlak ? -vette ki Niall a kezemből a magazint amit el kezdtem olvasni.
-Nem. Legalább hamarabb otthon leszek.

2 megjegyzés:

  1. Most egy kicsit lekorhollak. Rengeteg szóismétlés, helyesírási hibák, túl sok párbeszéd.
    Ezek mind zavaró tényezők.
    A rész amúgy jó lett.
    Várom a következőt! :)x

    VálaszTörlés
  2. Következőő részt akaruunk! :* :))

    VálaszTörlés