2013. április 26., péntek

∞10.rész.


Másnap reggel arra ébredtem, hogy a One Direction ezt ' énekli ': http://a.tumblr.com/tumblr_md3o6xJvn21ql4zxyo1.mp3
Az egészet végig nevettem, könnyeztem a röhögéstől.
-Milyen volt ? -kérdezte mosolyogva Louis miután befejezték. Én csak nevettem és nem volt erőm válaszolni a feltett kérdésre.
-Ahogy elnézem Ash -t, jó volt. -mondta kuncogva Liam.
-Huh.. a hasam ! Jó volt ! -nevettem tovább.
-Most ! -kiabálta Zayn, és az egész One Direction rám ugrott.
-Szép jó reggelt kicsim ! -mosolygott apa, és hozzám dobot valami kis dobozt.
-Ez mi ? -kérdeztem és elkezdtem a kezemben forgatni.
-Bontsd ki és meglátod. -mosolygott Niall.
Vagy egy méter ragasztó volt a csomagoló papíron.. de mikor megláttam azt amit kaptam.. a lélegzetem is elállt.

-Köszönöm ! -ugrottam apa nyakába.
-Hé ! Közösen vettük a fiukkal ! -mondta és végig nézett a fiukon akik mosolyogtak. Oda mentem hozzájuk és sorba megöleltem őket.
-Tetszik ? -kérdezte Harry.
-Nagyon !
-Van egy rossz hírem.. -ült le apa az ágyamra.
-Mi ? -néztem rá nagy szemekkel.
-Anyád megtudta a történteket és azt parancsolta, hogy menj haza. Ma már otthon fogsz éjszakázni. -mondta szomorúan.
-Nem ! Nem megyek haza ! Inkább minden nap bent fogok gubbasztani a szobába, hogy ne essen semmi bajom de BIZTOS, hogy nem megyek haza !
-Hát.. még a fiuk is beszéltek anyáddal de semmi.. Ragaszkodik hozzá, hogy haza menj. Próbálj te is beszélni vele.
*
-Szia anya. Mit csinálsz ? -szóltam bele vidáman a telefonba.
-Szia kicsim, ne próbálj hízelegni ! Még ma haza jössz ! Délután hat órakor indul egy repülő Dublin -bol, arra a repülőre foglaltam neked jegyet. Hét órára itthon is leszel. A repülőtéren foglak Daws -al várni ! Szeretlek kicsim ! -mondta majd kinyomta.
-Oh. - sóhajtottam és le ültem az ágyamra.
-Sajnálom. -ölelt át Harry.
*
Fél hatkor elindultunk a repülőtérre. Apa és a fiuk egy sorba megálltak egymás mellet, és szomorúan néztek rám.
-Most direkt csináljátok, hogy sírjak ? -nevettem miközben a szemeimet törölgettem.
-Nem. Csak.. hiányozni fogsz nekünk. -mondta Liam.
-Apa, vigyázz a fiukra ! -mosolyogtam, megpusziltam majd megöleltem.
-Hiányozni fogsz, de majd Londonba találkozunk, és akkor majd Daws -t is megismerem. -mosolygott Harry.
-Te is hiányozni fogsz ! És mikor haza megyek, Daws jól ki fog faggatni, mivel ma nálam alszik.. megmutatom neki a képeket, meg oda adom neki az autogramodat. Vigyázz magadra. -öleltem át.
-Louis. -öleltem meg. -Londonban találkozunk ! -mosolyogtam.
-Igen ! És.. addig vigyázz rá.. -mondta és elővette Kevin -t egy zacsibol.
-Vigyem haza ?
-Igen, és mutasd meg Daws -nak !
-De aranyos vagy ! Imádlak Boo Bear ! -öleltem át még egyszer és elvettem tőle Kevin -t.
-Liam, vigyázz magadra és persze a fiukra ! Lehet, hogy Louis a legidősebb, de szerintem te vagy a legérettebb. Londonba találkozunk. -mondtam könnyeimmel küszködve és megpusziltam.
-Dani mesélte, hogy nagyon megszeretett téged ez alatt a kis idő alatt, és reméli, hogy majd még találkoztok.
-Imádom Dani -éket, és holnap ha minden jól megy akkor be mutatom nekik Daws -t.
-Ja igen Daws, üdvözlöm !
-Haladj, mert már háromnegyed hat ! -kiabálta apa.
-Zayn ! Köszönöm a rengeteg segítséget ! Londonba találkozunk ! Vigyázz magadra ! -pusziltam meg.
-Nagyon szívesen ! Jó utat ! -ölelt meg és lassan sóhajtozva tovább sétáltam a kis szőkeséghez.
-Niall. -néztem rá szomorúan.
-Ash. -ölelt meg. -Nagyon fogsz hiányozni. Majd minden nap felhívlak, de te is hívj ! Minden este majd beszélünk szkájpon, és puszilom Daws -t.
-Amikor leszállok a repülőről felhívlak ! Nagyon szeretlek.
-Én is szeretlek. -csókolt meg.
-ASH ! -ordibált apa mikor meglátta a csókot.
-Jó van na.. Szóval.. Londonba találkozunk ! -mosolyogtam és elindultam a repülő felé.
Miután felszálltam, a fiukat néztem akik beszélgettek, csak Niall nem, mert ő engem figyelt, integettem neki, mire ő puszit küldött..
Lassan felszállt a gépem. Bedugtam a fülesemet és elfeledkeztem a gondjaimról.
*
Amikor leszálltam esett az eső ( mint mindig )..
-Mrs.Horan ! -kiabálta egy ismerős hang. Megfordultam és megpillantottam Daws -t amint a fejét védi az esőtől. Oda rohantam hozzá, majd beszálltunk a kocsiba.
-Szia kicsim. -puszilt meg anya.
-Daws ! Ö Kevin ! -nyomtam a kezébe.
-Istenem ! Kevin ! -ölelte meg.
-Milyenek voltak a fiuk ? -kérdezte anya vezetés közben.
-Nagyon aranyosak. Hiányozni fognak..
-Majd találkozol velük mikor visszajönnek.
-Igen, de addig még nagyon sok idő van.. -hajtottam le a fejem.
-Na, váltsunk témát ! Milyenek élőben ? -kérdezte izgatottan Daws.
-Hát, olyanok mint a képeken, csak sokkal cukibbak ! -kiabáltam.
-Ah.. és Harry ?
-Azok a fürtök ! Vele meg Niall -el beszéltem a legtöbbet ez alatt a rövid idő alatt.
-Oh, Istenem ! -harapott bele az ajkaiba.
-Szálljatok ki. Megérkeztünk. -mondta anya.
Daws -al mi beszaladtunk, egyenesen fel a szobámba, anya meg behordta a cuccaimat, legalábbis azt hiszem.
-Imádom a szobádat ! -mondta Daws amikor felértünk.
-Én is.. -mondtam és a telefonomba előkerestem Niall számát.
-Nekem is kell ilyen telefon ! -kiabált Daws és a telefonomra mutogatott.
-Shh.. -tettem mutató ujjamat a szám elé és hallgattam ahogy kicseng.
-Ah, nem veszi fel ! -dobtam le a telefonomat az ágyra.
-Biztos nem hallja. -rázta a vállát. -Éhes vagyok ! Gyere menjünk enni !
-Benne vagyok.
Lementünk, és megláttuk anyát aki, épp valami újságot olvasott és teát szürcsölgetett.
-Anya van kaja ? -mosolyogtam.
-A hűtőben ! -mutatott a hűtőre de a szemét le sem vette az ùjságrol.
-Mit olvasol ? -kérdeztem és kivettem a kaját.
-Ezt ! -nyomta az orrom alá. -Tudtad, hogy itt sztár vagy ? -folytatta.
-Miért lennék sztár ?
-Olvasd el a cikket.
' Niall Horan barátnője, Ashley Cowell, aki még csak tizennégy éves de már híres az angolok körében. A fiatal leányzó szinészkedik, és énekel. Tökéletesen illik barátjához. Sok boldogságot nekik ! ' -olvastam hangosan.
-Hazudnak ! -nevetett Daws.
-Haha.. -forgattam meg a szemeimet.
-Vicceltem. De tényleg tökéletesen illettek egymáshoz. Pont mint a Coca meg a Cola.
-Köszönjük. Most meg gyere enni, itt a ' moslék ' -nevettem.
Kaja közben eszembe jutottak a cuccaim.
-Anya, hol vannak a cuccaim ?
-A kocsiban ! -mosolygott.
-Nem hiszem el.. -mondtam majd egy esernyővel a kezemben kiszaladtam a bőröndömért.
Miután ettünk, letussoltunk majd neteztünk.
-Hívott ? -kérdezte Daws mikor be mentünk a szobámba.
-Nem.. -ültem le szomorúan az ágyamra.
-Majd fog.. -ölelt meg.
-Ja, MAJD.. Felhívom apát. -mondtam és elkezdtem tárcsázni.
-Szia apa ! -mondtam vidáman a telefonba.
-Szia kicsim ! Minden oké ?
-Igen, miért ?
-Mert te csak akkor szoktál hívni ha valami kell, vagy ha baj van ! Csak viccelek ! -nevetett.
-Hah.. -forgattam meg a szemeimet. -És a fiuk mit csinálnak ?
-Társasoznak, Louis szobájában. Miért ?
-De aranyosak ! Hívtam Niall -t de nem vette fel.
-Oh, ennyire szereted ?
-Igen.
-Ha szeret téged akkor majd biztos vissza fog hívni ! -mondta apa határozottan.
-Ja. Jó éjszakát apa.
-Szép álmokat kicsim. -mondta majd kinyomtam.
-Társasoznak. -mondtam Daws -nak.
-Oh ! Eszem azt a csepp szívüket, de szeretem őket !
* Niall szemszöge *
Miután felszállt Ash gépje vissza mentünk a szállodába. Mindenki megfürdött és megbeszéltük, hogy vacsora után át megyünk Louis szobájába monopolizni. De.. bejött hozzám Simon.
-Figyelj, nem piszkálódás ként mondom, de egy részben örülök, hogy elment a lányom. Legalább most, nem tudsz vele játszadozni.
-Én egyáltalán nem örülök, hogy elment ! Alig váltam el tőle két órája de már hiányzik ! Nem tudom milyen játszadozásról beszélsz de nem is érdekel. Én tényleg szeretem Ash -t, és mindent meg fogok tenni, hogy együtt maradhassunk !
-Nem fogtok ti még sokáig együtt lenni ! A sajtó kifogja készíteni meg, hogy te mindig turnén leszel ! Majd meglátod te.. Jó éjt ! -mondta majd kiment.
Köpni, nyelni sem tudtam.. Szíven ütött amiket mondott. Miért gondolja, hogy én csak kihasználom Ash -t ?
* Ash szemszöge *
-Mielőtt el nem felejtem. Liam üdvözöl téged, Niall puszil, Louis azt mondta, hogy mutassam meg neked Kevin -t és Harry majd meg akar téged ismerni. -soroltam miközben elő kutattam az aláirt posztereket.
-El sem hiszem, hogy a One Direction tudja a nevemet ! -mondta és kifeküdt az ágyon, nevettem majd hozzá dobtam a poszterét.
-Köszönöm, köszönöm, köszönöm ! -ugrált össze-vissza mikor megpillantotta a posztert.
-Szívesen. -mosolyogtam.
-Csörög a telefonod ! -ordibált. Én, mint akit egy ágyubòl lőttek, úgy ugrottam a telefonomért.
-Ah, csak El az. -szomorodtam el.
' Csak El az ' ? Tudod más Directioner mit meg nem tenne azért, hogy Eleanor hívja ? -emelte fel a hangját.
-Szia Eleanor ! -szóltam bele vidáman a telefonba.
-Szia ! Londonba vagy ?
-Sajnos.. -mondtam és ránéztem Daws -ra aki az 1D babáimmal játszott.
-Akkor holnap nem alszol nálam ? Még eljön Dani és Perrie is, és hozhatod a legjobb barátnődet is.
-Várj megkérdem tőle, hogyha jön-e, de biztos igen -t fog mondani. -nevettem.
-Daws, holnap este nem akarsz El -nél aludni ? Perrie -ék is ott lesznek !
-DE ! -sikított.
-Na, El.. Holnap találkozunk !
-Remek ! Szép álmokat ! Puszi ! -mondta majd letette.
-El sem hiszem ! Fogok találkozni Eleanor -ékkal, áááááá ! -ugrált össze-vissza.
-Istenem.. -néztem rá nagy szemekkel.
*
-Unatkozok. -nyávogtam, miközben fejjel lefelé feküdtem az ágyon.
-Gyere nézünk régi képeket. -pattogott.
-Oké. -mosolyogtam és a kezembe vettem a leptopomat.
Be tettük egy zenét, majd elkezdtük nézegetni a régi képeket.
-Fuuuuuuuj ! -takarta el a szemét.
-Te nem vagy normális ! -' pofoztam ' fel.
-Nézzük tovább.. -legyintett, és a leptopom elé ugrott.
-Ne ! Csak ezt ne ! -nyomtam a fejemhez a párnámat mikor megláttam a következő képet.

-Háh ! -tört ki belőle a röhögő görcs. -Te még itt is eszel !
-Hah ! Ki kérem magamnak !
-Kérjed ! -könnyezett a röhögéstől.
Éreztem, hogy itt az én időm és hát, cselekedtem.. le dobtam az ágyról.. de még akkor is nevetett. Tipikus Daws !
-Mi volt ez a dübörgés ? A konyhából hallottam ! -rontott be anya.
Nem mondtam semmit csak rá mutattam Daws -ra aki a földön hemperget és úgy nevetett.
-Jól van ! Megértettem ! -ment ki nevetve anya.
-Na szóval ! Nézzük tovább ! -ült vissza mellém mintha semmi sem történt volna.
-Ez a kép ! Ez ! Ezt hívattad elő, és ajándékoztad nekem ! -mutatott a képernyőre.

-Ja. ' Kedves legjobb barátnőm.. Szeretlek ! ♥ '.
-Igen ! Még mindìg ott porosodik az ìrò asztalomon. -csóválta a fejét.
-Na így fogok én még ajándékot adni neked ! -durciztam.
-Vicceltem ! -nézett rám kiskutya szemekkel.
-Tudtam ! A múltkor láttam az éjjeli szekrényeden egy rámában. -öleltem meg.
*
-Aludni akarok ! -mondta és a leptopomon valamit el kezdett keresni.
-Jó éjt ! -bújtam be az ágyba majd a fejemre húztam a takarót.
Be tette a TMH album -ot a jutubròl majd mosolyogva lefeküdt.
-És a villanyt ki fogja lekapcsolni ? -emeltem fel a hangom.
-Te ? Haha !
-Bazd meg ! -ültem fel.
-Vendég vagyok. -nyávogott.
-Nem igaz ! Mert szinte család tag vagy ! Több százszor voltál már nálam, nem szégyellsz kaját kérni, nem tévedsz el a házban.. szóval.. -magyaráztam és lekapcsoltam a villanyt.
-Jó éjt.
*
Arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Nem aludhattam sokat, mivel még mindig mentek a TMH zenék.
-Vedd már fel ! -kiabált Daws.
-Ő az ! -ütöttem rá.
-Ki ?
-Anyám nagyanyjának a nagyanyja !
-Ou.. miért nem mondtad, hogy Ő az ? Vedd már fel te nagyon nem normális !
-Haló ? -szóltam bele.
-Szia Ash. Felköltöttelek ? -kérdezte halkan.
-Nem.
-De ! -ordibált Daws. Niall felkuncogott.
-Milyen volt az út ? Otthon hogy fogadtak ? Daws mit szolt az utogrammokhoz ?
-Khm..Tehát ! Unalmas... Normálisan... Örült nekik.. -nevettem.
-Rendben.
-Hívtalak. Mi volt veled ? -kérdeztem.
-Ömm... hát, nem hallottam. Bömböltettük a fiukkal a zenét, és csak most vettem észre. -magyarázkodott.
-Értem.
-Na, kicsim. Most le kell tegyem. Holnap beszélünk. Szia ! -mondta majd kinyomta.
-Lerázott.. -mondtam halkan és visszafeküdtem.
-Nem ! Csak.. nem ér rá ! Biztos interjúra mennek. -vìgasztalt Daws.
-Aha, interjúra. Éjjel tizenkettőkor.
-Na ! Ne szomorkodj, hanem inkább aludjunk ! -mondta és ő is visszafeküdt.
-VILLANY !
-Megyek ! -állt fel nagy nehezen.
*
-Hány óra ? -kérdeztem kòmás fejjel.
-Annyi mint tegnap ilyenkor ! Hagyj aludni ! -durcizott.
-Jó ! Akkor nem jössz El -hez ! -vettem fel a benti papucsomat.
-Na ne fenyegess. -dugta ki a fejét a takaró alól.
Rámosolyogtam és kimentem a szobámból, le mentem egyenesen a konyhába.
-Mi a reggeli ? -ültem le az asztalhoz.
-Kakaó és gòfri telyszinhabbal. -mosolygott anya.
-Remek. -ült le mellém Daws.
-Hát te ? -néztem rá.
-Éhes vagyok !
-Megértettem. -mondtam és figyeltem ahogy anya kiteszi nekünk a kaját.
-Mit csináltok ma ? -kérdezte anya.
-Ma este El -nél alszunk. -mondta Daws.
-Rendben.
Reggeli után felöltöztünk és elmentünk a városba körülnézni.
-Ash ! -rohant hozzám három lány.
-El sem hiszem, hogy te vagy az ! Imádlak ! -mondta majdnem sírva az egyik.
-Oh, hát.. sziasztok ! -mosolyogtam.
-Csinálhatnánk veled egy képet ? -kérdezte kiskutya szemekkel a másik lány.
-Hát persze. -nevettem.
-Mondd azt, hogy RÉPAAAA ! -mondta a harmadik lány.
Daws lefényképezett minket, elköszöntünk tőlük majd mentünk tovább.
*
-Kész vagy már ? -nyávogott Daws.
-Várj, hogy köszönjek el tőle !
-Siess !
*
-El sem hiszem ! Két órán keresztül beszéltél Niall -el szkájpon és mindjárt el fogunk késni. -sietett Daws.
-Daws ! A Nando's -hoz megyünk és nem iskolába !
Hamar oda értünk, kint El várt minket kezében két zacsival.
-El ! -rohantam oda hozzá és megöleltem.
-Hát szia. -köszönt.
-Szia. Daws vagyok !
-Szia Daws örülök, hogy megismertelek !
Elindultunk El -hez haza, hamar oda értünk. Amikor beléptünk Dani és Perrie ugrott elénk.
-Lányok ! -kiabáltam és megöleltem őket.
-Ash, hogy vagy ? -kérdezte aranyosan Perrie.
-Köszönöm jól. Lányok ő itt a legjobb barátnőm Daws, aki Directioner.
-Dani, El, Perrie.. Sziasztok ! -állt eléjük Daws.
A csajok összenéztek, mosolyogtak egyet, majd csoportosan megölelték.
-Annyira boldog vagyok, hogy találkozhattam veletek..
-De aranyos vagy. -mondta Perrie.
Az este további részében beszélgettünk, filmet néztünk, nevettünk, vicceket olvastunk, ettünk..
Tizenkettő előtt vebeztünk a fiukkal.. Daws majdnem elájult, főleg mikor Harry egy ' Szia ' -t mondott neki...


∞Köszönöm, hogy folyamatosan kommenteltek a részekhez, nagyon jól esnek :)..
Tehát.. ne felejtsetek el komizni és feliratkozni ^^
Ha pedig még nem lennétek benne a blog fészbukos csoportjában akkor katt IDE !! :)xx
Millió puszi :)

7 megjegyzés: