2013. április 26., péntek

∞11.rész.


-Reggeli ! -kiabálta El.
-Hallottad Daws ! Kelj fel ! -dobtam hozzá egy párnát. Megfordultam a másik oldalamra és próbáltam tovább aludni.
-Kuss ! -bökött meg.
-Nem kéne felkeljetek ? -költögetett minket Perrie.
-Nem. -mondtuk egyszerre.
-Gyerünk ! Keljetek fel ! Csomó teendőnk van ! Négy nap múlva jönnek haza a fiuk, és pont aznap van Niall szülinapja ! -rángatott minket El.
-Jézusom tényleg ! -pattantam ki az ágyból.
*
Leültünk, egy-egy papírral és tollal a kezünkben El kanapéjára és megbeszéltük a dolgokat.
-Hol lesz a buli ? -kérdezte Daws miközben a tollának a végét rágcsálta.
-Niall házában. -mosolygott Dani.
-És mi, hogy jutunk be oda ? Nincs bezárva az ajtó ? -kérdeztem.
-Louis tegnap el lopta Niall ház kulcsát és ma elküldi postán. -nevetett El.
-Ez nem normális ! -nevetett Daws.
-És mikor ér ide a kulcs ? -kérdeztem.
-Holnap. -mondta El.
-Arra gondoltam, hogy valaki takarítana, valaki megvenné a kajákat, valaki a piát venné, valaki a tortát rendelné, és közösen dìszitenénk ! -magyarázta Dani.
-Én veszem a piát ! -nevetett Dani.
-Én a kaját ! -kiabálta Perrie.
-Én veszem a tortát ! -csapott az asztalra El.
-Na ne már.. akkor mi kell takarítsunk ? -kérdeztem és Daws -ra mutattam.
-Úgy látszik.. -sóhajtott Daws, és felírta a lapjára nagy nyomtatott betűkkel, hogy: ' TAKARITÁÁÁÁÁS !! ' 
-Holnap reggel mikor megjön a kulcs felhívlak Ash, és el viszlek Niall házához titeket. -magyarázta El miközben a telefonját babrálta.
*
Reggel fél nyolckor csörgött a telefonom.
-Nyolcra legyetek itt nálam ! -szólt bele El a telefonba.
-Még négy napig vagyok vakáción és aztán suli. Miért nem hagysz aludni ? -tettettem a mű sírást.
-Jaj ! Majd alszol később ! Most öltözz, és gyertek el Daws -al hozzám, szia ! -mondta majd kinyomta.
-Szuper.. -mondtam magamban halkan és Daws -t kezdtem el tárcsázni.
-Mit akarsz ebben az órában ? -szolt bele Daws kómásan a telefonba.
-Hùsz perc múlva találkozunk a Nando's -nál ! Siess ! -hadartam el majd kinyomtam.
Nagy nehezen feltápászkodtam az ágyamból, elővettem valami ruhát majd beviharoztam a fürdőbe.
Késésben voltam ezért kapkodtam..
Amikor a Nando's -hoz értem megpillantottam Daws -t amint egy szendvicset zabál, de azt is becsukott szemmel.
' Nem tudom miért érzem azt, hogy az egész házat egyedül fogom kitakarítani... ' gondoltam magamban.
-Csá ! -mondta teli szájjal.
-Szervusz !
-Na helló lányok. -jött oda hozzánk El.
-Szia. -mondtuk egyszerre Daws -al.
-Na, gyertek ! Csak szòlok, hogy Niall rendetlen ! Nem lakik messze, a Nando's miatt. -magyarázta El, miközben előttünk ment.
*
-Megérkeztünk ! -mutatott egy óriási házra El.
-Wow ! -mondtuk egyszerre Daws -al, miközben a házat bámultuk.
-Lesz mit takarítsatok. -nevetett El, majd kinyitotta az ajtót.
-Ez a ház nagyobb mint a mi családi házunk ! -mondtam tátott szájjal és besétáltam.
-Keressetek tisztit szereket, vagyis.. ha egyáltalán Niall tart olyasmiket. Sok sikert ! Pussz ! -mosolygott majd kiszaladt a házból.
-Gyere fedezzük fel a házát ! -ugrált Daws.
-Jó ! -kiabáltam nevetve majd felszaladtam a lépcsőn.
-Az kel legyen a szobája ! -mutatott Daws egy ajtóra.
Lassan bementünk de ki is rohantam..
-Ne ! -nevettem amint megláttam a szobáját.
-Pfù ember ! Ez nagyon.. ' tiszta '. -nézett körül.
-Na gyere takarítsunk. -mondtam unottan majd a fürdő felé vettem az irányt, vagyis megkerestem azt.
*
-Azt hiszem készen vagyunk ! -kiabáltam Daws -nak az emeletről aki a nappaliban nézte a Mrs.Bean -t.
-Remek munka ! -kiabálta vissza.
-Felhívom El -t, hogy megkérdezzem mi a következő lépés. -mondtam majd tárcsáztam.
-Már kitakarítottátok az egész házat ? -kérdezte El.
-Hogy hogy már ? Tíz órán keresztül takarítottunk ! -ki voltam teljesen akadva.
-Akkor most menjetek haza, és pihenjétek ki magatokat. Holnap egy órakor találkozunk a Nando's előtt és közösen el megyünk vásárolni ajándékot Niall -nek. Ne felejtsétek el bezárni az ajtót ! Jó éjt. -mondta majd kinyomta.
Daws ment jobbra, én balra, egyszóval mind a kettőnk haza ment a saját otthonához.
Ahogy haza értem bekapcsoltam a leptopomat és fel mentem szkájpra. Abban reménykedtem, hogy Niall fent lesz de tévedtem. Le mentem enni meg fürdeni de el felejtettem ki kapcsolni a szkájpot.
Fürdés után szépen, nyugisan besétáltam a szobámba.
Niall irt szkájpon, plusz öt SMS és tíz nem fogadott hívás.
-Szia. ♥ -írtam neki.
-Mi van veled ? -ìrt vissza azon perc.
-Fürödtem..
-Aha.. én is ezt mondanám ! Hogy vagy ? Xx
-Fáradtan. Te/Ti ? -írtam majd bekapcsoltam a webet.
-Jól vagyunk, csak hiányzol ! :( 
-Alig várom, hogy gyertek haza ! Hiányzik az ölelésed :( .. Mit kérsz szülinapodra ? :D
-Ne tereled a témát ! Köss magadra masnit életem Xx.
-De irtó cukor falat vagy. Szeretlek ! Xx
-Én is szeretlek ! Mondj valami vicceset !
-Oh, hát oké. Khm, hová nyul a nyúl ? :D
-Kevinhez ? :))
-Nem, hanem a répához ! :D
-Akkor Louis -hoz nyúl ! :)
-Jaj, Louis is annyira hiányzik..
-Louis kérdi, hogy: ' Hogy van Kevin ? ' :)
-Öm.. jól van.
' Basszus hol van Kevin ? ' gondoltam magamban.
Az egész szobát felkutattam, persze Niall mindent látott, mert be volt kapcsolva a web. Felhívtam Daws -t.
-Daws ! Hova tettük Kevin -t ?
-Hát én azt honnan kéne tudjam ? Nincs az ágyad alatt ?
Rögtön be kukkantottam az ágyam alá és láss csodát ! Ott volt..
-Nem tudtad volna hamarabb mondani ? Na, majd beszélünk később ! Csá ! -mondtam majd kinyomtam.
-Mit kerestél ? :D -írta Niall.
-Semmit ! :D
-Ne mondd ! Láttam ahogy a párnákat ide-oda dobáltad.
-Kevin -t kerestem. De psss ! :D
-Oké :D
-Majd beszélünk. Fáradt vagyok.. Szép álmokat. Xx -írtam, majd integettem a kamerába.

-Szép álmokat ! Szeretlek. -írta majd kilépett szkájprol.
Kikapcsoltam a leptopom és lefeküdtem aludni.
*
Minden készen volt Niall partijára. A fiuk most ülnek fel a gépre, és másfél óra múlva szálnak le.
-Legkésőbb éjjel egy órára legyél itthon ! Ne feledd, holnap suli ! -mondta anya és megölelt.
-Jó, de nem garantálom, hogy józanon érek haza. -nevettem és ki mentem a házból.
Elindultam a Nando's felé, mivel ott találkozunk a csajokkal.
-Gyertek induljunk ! A fiuk most szálltak le a repülőről ! -mondta idegesen El.
-Mi ? Most ? Nem úgy volt, hogy most ülnek fel ? -kérdeztem.
-Niall hamarabb akart haza jönni. -mondta El és nagy léptekbe elindult Niall házához.
-Te ! Mi az a piros masni a kezeden ? -mutatott Daws a kezemre.
-Majd meglátod. -mosolyogtam.
Amikor megérkeztünk észre vettük, hogy Niall csomagjai az ajtaja előtt hevernek. Lassan bementünk és megpillantottuk Niall -t amint a nappali közepén áll és bámulja a dekorációt. Lassan beléptünk majd elkiabáltuk magunkat:
-MEGLEPETÉÉÉÉÉS ! -Niall ijedten hátrafordult majd elmosolyodott.
-Hogy jöttél be ? Hány kulcsod van ? -kérdezte Dani.
-Egy kulcsot elástam a ház túl oldalán és.. úgy jöttem be. -nevetett.
-Boldog Szülinapot ! -mondtam mosolyogva és oda mentem hozzá.
-Boldogat ! -szaladt Niall -hez Perrie, El majd Dani.
Daws az ajtóba állt és figyelte ahogy öleljük Niall -t.
-Jó hagyjatok levegőt venni ! -mondta Niall ' fulladozva '.
Mi lassan elengedtük majd félre álltunk, Niall ránézett Daws -ra és kitátotta a karjait, Daws rögtön oda szaladt és megölelte.
-És, hogy vagy Daws ? -kérdezte.
-Remekül. Hol van Harry ?
-A saját házában. Van valami kaja ? -kérdezte majd elindult a konyha felé.
-Van, de azt a bulira szántuk ! -emelte fel a hangját Dani.
-De én vagyok a szülinapos ! -mondta Niall nyápic hangon.
-De bírom Niall -t ! -fordult felém Daws nevetve.
-Ugye, hogy zabálni való vagyok ? -ugrott oda hozzánk Niall.
Daws elnevette magát majd oda ment Perrie -hez.
-Ash. -mondta Nialler lehajtott fejjel be vörösödött pofával.
-Niall. -utánoztam.
-Oh de hiányoztál ! -mondta halkan, majd hirtelen megölelt.
-Te is nekem ! Nagyon ! -csókoltam meg. -Gyere, adjam oda az ajándékodat ! -mosolyogtam, és el kezdtem húzni a kezét.
-De, mondtam, hogy nem kell semmi ! Hé, van masni a kezeden ! -állt le mosolyogva, hogy megöleljen.
-Igen. Boldog szülinapot életem ! -mondtam és elővettem egy NAGY ajándékot.
-Ez mi ez ? -nevetett.
-Bontsd ki !
-Juj ! Köszönöm ! -nevetett. -Ezzel fogok aludni ! Imádom a zsiráfokat ! És most van egy óriási plüss zsiráfom ! -ölelte át a zsiráfot.
*
-Kiket hívtatok a bulira ? -kérdezte Niall és be tett a szájába egy göngyölt sonkát.
-Anyudékat, bátyádat, JB -t, Demi -t, Selena -t, egy pár Írországi barátodat. -magyarázta Dani.
-Itt lesz az egész Little Mix ! -mondta Pezz és mosolyogva rám nézett. Tudja, hogy a Little Mix a kedvenc csaj bandám.
-Még itt lesz Ed, Paul, Cher, Louis -ék, és még néhány híresség. Leszünk vagy harmincan. -mondta El.
-Aha.. és hányra jönnek ? -kérdezte Niall.
-Kilencre. De anyudék fél óra múlva itt kell legyenek, mert azt mondták, hogy nem ülnek a bulin. -magyarázta Dani.
-Remek ! Dugjátok el a piákat ! -nevetett Niall, és fel ment az emeletre.
-És ha Niall bemutat téged a szüleinek ? -szaladt hozzám Daws.
-Hát.. akkor bezárkózok a fürdőbe. -nevettem. -Nem, nem.. Akkor bemutat nekik, megismerem őket, meg a bátyját is. -mosolyogtam.
-És nem félsz, hogy nem leszel szimpatikus nekik ? -kérdezte.
-De.
*
-Megjöttek Niall szülei ! -kiabálta El.
-Ash, te nyisd ki ! -kiabálta Dani.
-Daws, gyere velem ! -húztam magam után, majd kinyitottam az ajtót.
-Jó napot ! -mosolyogtunk Daws -al.
-Sziasztok ! Niall szülei vagyunk ! -mondta Niall apukája, Bobby.
-Tudjuk, jöjjenek be ! -mosolyogtam és jobban kinyitottam az ajtót.
-Heló ! -rohantak a lányok Niall szüleihez.
-Lányok, hogy vagytok ? -kérdezte Niall anyukája Maura, és sorba megölelte a csajokat.
-Ash, megjöttek anyumék ? -kiabált Niall az emeletről.
-Igen ! -kiabáltam vissza.
-Titeket még nem ismerlek. Kik vagytok ? -kérdezte illedelmesen Bobby.
-Hajrá Ash. -súgta a fülembe Perrie.
-Ő Dawsone a legjobb barátnőm, én pedig Ashley vagyok, Niall barátnője ! -mondtam reszketve és kinyújtottam a kezem.
-Örülök, hogy megismerhetlek titeket. -fogott velünk kezet. -Ashley, hány éves vagy ? -kérdezte fura tekintettel.
-Tizennégy. -mondtam lehajtott fejjel.
-Ou, eléggé fiatal vagy még, de ha szeretitek egymást akkor minden rendben. -mosolygott, majd oda hozta hozzánk Maurát is.
-Maura, ő a fiad barátnője. -mosolygott rám Bobby.
-Ashley vagyok ! -nyújtottam a kezemet.
-Szia Ashley. Milyen fiatalnak tűnsz ! Hány éves vagy ?
-Tizennégy.
-Tizennégy ? -kérdezte flegmán.
-Igen.
-Hogy lehet Niall veled együtt ? -mondta idegesen majd fel ment az emeletre.
Úgy fájtak a szavak amiket mondott.. Szemeim könnyel teltek meg..
Amikor Maura elindult a lépcső felé, könnyes szemekkel rá néztem Bobby -ra aki megölelt.
-Hagyjad ! Majd megbékél a helyzettel ! Örüljön, hogy a fia boldog. -mondta és Maura után ment.
* Niall szemszöge *
Letussoltam és felöltöztem. A zoknimat húztam amikor kopogtak.
-Anya. -álltam fel és megöleltem.
-Boldog születésnapot fiam ! -mondta és leült az ágyamra. -Szeretnék veled beszélni.
-Mondd csak. -ültem le mellé. Ismét kopogtak de most apa jött be. Ő is felköszöntött majd leült anya mellé.
-Ashley tényleg a barátnőd ? -kérdezte összekulcsolt kezekkel anya.
-Igen. Miért ?
-Mert nekem nem tetszik, hogy csak tizennégy éves.
-Anya ! Nem akarok gonosz lenni, de te mindig bele szólsz az életembe ! Mindennél jobban szeretem Ash -t és ő is szeret engem ! Boldog vagyok vele ! -magyaráztam. Néma csend ült a szobára. Apa nagyokat pisslogot, anya pedig lehajtott fejjel szipogott.
-Anya, mondtál valami rosszat Ash -nek ?
-Csak az igazat. -állt fel.
-Akkor kérlek szépen kérj tőle bocsánatot.
-Gyere Maura, menjünk le. Hagyjuk Niall -t készülni. -mondta apa és elindult az ajtó felé miközben megfogta anya kezét.
* Ash szemszöge *
A kanapén ültem és gondolkoztam, hogy Maura miért ítél el engem ennyire. A kor annyira fontos ? Vagy csak nem vagyok neki szimpatikus ? Túl gyerekes vagyok..
Egyszer csak azon kaptam magam, hogy valakik leülnek mellém és megölelnek.
-Sajnálom Ashley. -mondta Maura. -Örülök, hogy boldogok vagytok Niall -el, csak olyan fura, hogy tizennégy éves barátnője van a húsz éves fiamnak. -magyarázta. -Meg tudsz bocsájtani ? -kérdezte.
-Hogyne. -mondtam mosolyogva. Megölelt.
-Mindenki tegez minket, vagyis Niall barátai, szóval te is tegez minket nyugodtan ! -mosolygott Bobby.
-Rendben. Kértek egy kávét, sütit vagy valami ennivalót ? -kérdeztem illedelmesen.
-Én kérek egy kávét. -mondta Bobby.
-Az nekem is jöhet. -mondta nevetve Maura.
Bólintottam majd bevezettem őket a konyhába. Leültek az asztalhoz és kiszolgáltam őket. Meg álltam a hütő mellet és beszélgettünk.
-Minden rendben ? -állt meg mellettem Niall majd át ölelt.
-Igen. -mondtam.
-Tudjátok, most, hogy így elnézlek titeket nagyon aranyosak vagytok együtt.. -mondta Maura.
-Látod anya ?
Beszélgettünk velük egy kicsit majd elmentek. A csajok is oda adták Niall -nek az ajándékaikat majd nyolckor át jöttek a fiuk. Mindenki oda rohant a saját barátnőjéhez majd hozzám, oda adták Niall -nek az ajándékokat és megismerkedtek Daws -al.
Látszott Daws -on, hogy mennyire boldog.
-Meddig maradsz a bulin ? -kérdezte Niall.
-Éjjel egy óráig maradhatok. -mondtam és összekulcsoltam a kezeimet a nyaka körül.
-Majd haza viszlek. -puszilt meg.
-Nem, nem.. haza tudok menni egyedül.
-Nem ! -durcizott Niall.
Nevettem majd a szájába nyomtam egy göngyölt sonkát.
Kilenc óra fele el kezdtek szállingòzni a vendégek. Mindenkivel megismerkedtem, és eléggé fura, de autogramot is kértem. Tíz óra fele beindult a buli, a zene bömbölt, a kaják szinte elfogytak, és a piák is..
-Figyelem ! Itt az ideje Niall pofájába nyomni a tortát ! -mondta Harry ' józanon '.
El és Dani behozták a nagy tortát. Megálltak Niall előtt. Énekeltünk. Niall elfújta a gyertyákat. Pezz ki vette a gyertyákat, majd Liam Niall hátához osont és a fejét bele nyomta a tortába.
A buli fojtatodott tovább. Mindenki ivott. Mindenki csòkolòzott.. Láttam amint El megfogja Louis kezét majd felviszi az emeletre. Úgy el kezdtem nevetni, hogy Niall kellet le csitítson aki nem volt józan, de persze én sem.
Daws eléggé jól mulatott, le itta magát majd egy folytában Harry -vel beszélgetett. Két részeges.
-Te becsíptél ! -nevetett Niall.
-Én ? Soha ! -nevettem.
Niall hosszasan megcsókolt, majd mentünk tovább inni.. Többre nem emlékszem, azt se tudom, hogy kerültem haza...
*
Reggel hétkor anya költögetett.
-Kelj fel te alkoholista ! -nevetett. Kinyitottam a szememet és éreztem, hogy a fejem szét esik.
-Ne ! Ne kérd azt tőlem, hogy menjek suliba ! Nem birok fel kelni ! Nagyon fáj a fejem ! -húztam a takarót a fejemre.
-Sajnálom ! Minek ittál annyit ? Gyerünk kelés ! Első nap a suliba ! Kilencedikes vagy !
-Anya, hogy jöttem haza ? -dugtam ki a fejem a takaró alól.
-Niall hozott haza. -mondta és ki vette a szekrényemből az új egyenruhámat.
Nagy nehezen kimásztam az ágyból majd be ballagtam a fürdőbe. Reggeliztem és be vettem egy gyógyszert. El köszöntem anyától és kiléptem az ajtón. Megpillantottam Daws -t amint nagyba ásítozva, a fejét fogva felém tart.
-Nagyon fáj a fejem. -nyöszörgött.
-Nekem is ! A buli elejére emlékszem de utána semmi.. -mondtam.
-Én mindenre emlékszem. Rengeteget ittál. És egy csomót smároltatok Niall -el. Harry hót részeg volt és egy csomót beszéltünk. Minden szarságrol. -mesélte.
-Juj.. szóval te meg Harry.. -ugráltam össze-vissza mire a fejem még jobban megfájdult.
-Aszem csòkolòztunk Harry -vel.
-Wow ! -mondtam óriási szemekkel.
-Fasza vagyok mi ? -menősködött.
-Ja, nagyon ! -nevettem. -Megérkeztünk ! -mondtam és bámultam azt az óriási épületet amit iskolának hívnak.
Meg kerestük az osztályunkat és be mentünk. Meg ismerkedtünk az új osztálytársainkal és kiderült, hogy Lottie, Louis húga is velünk van egy osztályban.
Be jött az osztályfőnök nő és el kezdett papolni.. Kiosztotta a könyveket, az új órarendünket majd haza engedtek minket.
Haza értem ledobtam a cuccaimat, bebújtam a pizsimbe és le feküdtem aludni.
Arra ébredtem meg, hogy valaki lefekszik mellém.
-Fáj a fejem. -mondta Niall.
-Menj és kérj anyától gyógyszert. -fordultam a másik oldalamra.
Niall kiment és pár perc múlva visszajött. Leült az ágyamra és fogta a fejét.
-Hé ! -nézte a falamat.
-Mi az ? -kérdeztem csukott szemmel.
-Ezen a képen te vagy ? -mutatott egy képre ahol látszik a gitárom.
-Igen.
-Tudsz gitározni ?
-Ja.
-De jó. -mondta és visszafeküdt mellém majd el kezdte az 1D -s falamat bámulni.
-Daws smárolt Harry -vel a bulin. -nevettem.
-Az igen ! -nevetett.
-Éhes vagyok. -mondtam és kiszaladtam a szobából.
Ettünk és vissza mentünk a szobámba. Lefeküdtünk az ágyba és beszélgettünk..
Elaludtunk...

4 megjegyzés: