2013. április 16., kedd

∞4.rész.

' Niall.. ' motyogtam halkan mikor hátra fordultam.
-Hát te ? -kérdeztem nevetve.
-Gondoltam veled megyek, úgy is még van két óra a kezdésig. Simon szereti ha hamarabb bemegyünk a koncert helyére.. -kuncogott.
-Oh, oké..
*
-Hol van már az az üzlet ? Nem azt mondtad, hogy a közelben ? -kérdezte Niall miközben a haját piszkálta.
-De. Mindjárt ott vagyunk ! -nyugtattam.
*
-Van egy ici pici gond.. -mondtam halkan.
-És pedig ? -állt le.
-Azt hiszem.. eltévedtünk...
-Hogy tudsz ennyire felelőtlen lenni ? Miért nem figyeltél az útra ? Vagy, azért nem figyeltél, mert én itt vagyok ? Istenem.. Directioner vagy ! Direkt csináltad !
-Niall, csak vicceltem ! Ott van a bolt, az út másik oldalán...
-Soha többet ne viccelj ilyenekkel ! -kézen ragadott és át szaladtunk az úton.
A boltban Niall leült egy fotelbe én addig nézegettem a ruhákat.
-Elnézést, segíthetek ? -jött oda hozzám az elárusitò néni.
-Igen, egy egyszerűbb alkalmi ruhát szeretnék vásárolni ! -mondtam mosolyogva.
-Bálba készül a fiatal emberrel vagy netán esküvőre mennek ? -kérdezte, és végig mérte Niall -t, hogy szmokingba van.
Összenéztünk Niall -el és elkezdtünk nevetni.
-Nem, nem.. -legyintettem. -Semmi bál, semmi esküvő.. egy egyszerű koktél ruhát szeretnék, egy hozzáillő cipővel !
-Rendben, erre jöjjön..
A kezembe nyomott vagy öt fajta ruhát, ami közül felpróbáltam egyet.
-Ez nem túl.. kihivò ? -kérdezte Niall amikor kisétáltam a tükör elé.
-Nem ! Tökéletes.
Megvettem a ruhát.. és nagy nehezen visszaballagtunk a koncert helyszínéhez. A turné buszba be dobtam a gönceimet amivel jöttem, és bementünk.
-Kicsim, gyönyörű vagy. -mondta apa büszkén.
-Kösz.. apa. -mondtam és megpusziltam.
-De szép a ruhád ! -jött hozzám álmélkodva Eleanor.
-Köszönöm.
-Szia, biztos te vagy Ashley. -jött oda hozzám mosolyogva Perrie.
-Perrie ! Úr Isten ! Nem hiszem el ! Te.. vagy a példaképem ! Imádlak ! -mondtam és megöleltem.
-De aranyos vagy ! Köszönöm.
Mindenki kidumálta magát.. blablablaaaaaa... aztán bementünk egy nagyobb terembe, ahol egy színpad állt.
A fiuk gyorsan felrohantak és már csinálták is az agyukat, vagyis hülyéskedtek.
Apa elment beszélni valami csávóval, és mi addig a csajokkal leültünk. Lehetett rendelni kaját meg piát szóval, valami klub féleség volt.
-Kérsz valamit inni ? Vagyis.. valami erősebb cuccot ? -kérdezte mosolyogva Dani.
-Én nem nagyon iszok.. csak ünnep napokkor. D azért egy koktélt kérek.
Végül Daniék is koktél rendeltek. Egy pár perccel később elkezdtek szállingòzni az emberek. A legtöbb Directioner lehetett, de voltak felnőttek is, meg ott voltak a fiuk szülei is.
-Megyek köszönök anyósoméknak. -mondta nevetve Perrie majd oda ment Zayn szüleihez.
-Megyek én is.. -mondta Dani, majd kecsesen oda sétált Liam szüleihez.
-Nem akarlak egyedül hagyni, de szeretnék én is köszönni Louis szüleinek.. -mondta szomorúan El.
-Menj csak nyugodtan. -mosolyogtam rá.
Egyedül maradtam egy óriási kanapén ( azért kanapé, mert a klubban csak ilyen pufòkás székek és kanapék voltak ).
-Helló, hogy hívnak ? -ült le mellém egy aranyos fiú.
-Ömm.. szia. Ashley vagyok. Te ?
-Szia, Ashley.. én Dereck vagyok.
-Mit keres egy fiú egy One Direction mini koncerten ? -kérdeztem nevetve.
-Gondoltam, hogy megkérded. -rázta a fejét. -A szüleim ismerik az egyik One Direction -ös fiú szüleit, és ezért én is el kellet jöjjek..
-Értem. Hány éves vagy ?  -kérdeztem és ittam egy korty koktélt.
-Tizenöt.. te ?
-Oh. Tizennégy.. -mosolyogtam.
-Meg adod a... -folytatta volna csak Niall közbeszólt.
-Ash, apud szolt. -mondta, és végig Dereck -et nézte.
-Oké.. Dereck, majd még beszélünk ! -mondtam mosolyogva, felálltam, és lassan oda mentem apuhoz, eközben Niall mindvégig a nyomomban volt.
* Niall szemszöge *
Egyáltalán nem tetszett ahogy Ash avval a csávóval beszélt, nem mind ha a szívem húzna hozzá, csak megszeretném védeni.
Amíg beszélt az apjával, addig én is leálltam beszélni az egyik barátommal, de amikor láttam, hogy vissza akar menni ahhoz a csávóhoz, megállítottam.
-Ash, várj ! -ragadtam meg a kezét. -Szerintem nem jó ötlet, hogy avval a csávóval beszélgetsz.. -mondtam szomorúan.
-Niall, ne félj nem lesz semmi bajom ! Minden oké.. -mondta mosolyogva és kiszedte a kezét, kezem közül, majd oda szaladt a sráchoz.
' Valamit tennem kell ! ' gondoltam magamban.
* Ash szemszöge *
-Visszajöttél ? -kérdezte Dereck mosolyogva.
-Hát igen, most nincs kivel beszéljek.. anyum nincs itt, apum elfoglalt, az új barátnőim most elfoglaltak, szóval..
-Aha.. ismered azt a One Direction tagot ? -kérdezte és végig Niall tekintetét kereste.
-Igen, miért ?
-Mert nekem nem szimpi.. szerintem tetszel neki, és tele beszéli a fejedet hülyeségekkel, ja meg úgy néz ki mint egy buzi. -mondta és bele kortyolt El koktéljába.
Nyeltem egy nagyot és megszólaltam.
-Tűnj innen ! Ja és, NE igyál Eleanor koktéljából ! Tudod mit ? Fizesd ki ! Gyerünk ! -mondtam idegesen, és tartottam a markomat, hogy tegye bele a koktél árát.
-Most ezt nem gondolod komolyan.. ugye ?
-De ! Nagyon is komolyan gondolom ! Add a pénzt és csá !
-Hülye kurva ! -felállt, ide adta a pénzt és elment.
Azt hiszi, hogy ennyivel meg tud bántani.. ' hülye kurva' ? .. SOHA ! De az fáj, ahogy Niall -ről beszélt..
A suliban is mindig avval piszkálnak, hogy ' A kedvenceid buzik ' vagy ' Miért szereted őket ? Ők úgysem szeretnek téged ! ' erre a kegyetlen mondatra simán szoktam válaszolni ' Minek veszel levegőt ? Úgy is egyszer meghalsz. '.
Miért ítélkeznek az emberek ha nem is ismerik az adott személyeket ? Vagy talán féltékenyek lennének ?
-Nem, megmondtam, hogy ne állj vele szòba ? -ült le mellém Niall zsebre dugott kézzel.
-De, igazad volt.. Ne haragudj, hogy nem hallgattam rád.. csak gondoltam, hogy ő  nem olyan mint a többi srác.. -mondtam szipogva.
-Miért, milyen a többi srác ? -kérdezte értetlenül a kis ír.
-Kihasználósak.. Mindìg kihasználtak, de csak azért, mert jól nézek ki..
-Jaj te ! Egyszer majd te is megtalálod a szőke herceget ! -mondta és megpuszilt.
' Szőke ?! De hisz itt ül mellettem ! ' gondoltam magamban.
-Igen, majd egyszer....
-Na gyere. Oda viszlek apudhoz, ne maradj itt egyedül.. -megfogta a kezemet és oda vitt apuhoz.
-Mi történt kicsim ? -kérdezte apa aggódva.
-Semmi, semmi..
-Menj és ülj le, Niall te pedig menj hátra ! Mindjárt kezdtek !
-Igen is kapitány ! -mondta és hátraszaladt, én meg tátott szájjal néztem ahogy szalad, és egyszerre mosolyog a barátaira és szüleire.
-Ash, ne annyira feltűnően olvadozz ! -mondta apa nevetve.
-Oh, oké ! Na megyek leülök. -adtam neki egy puszit és leültem a régi helyemre.
Apa felment a színpadra és bejelentette a fiukat. Mindenki leült a helyére, a csajok is visszajöttek. Csend volt a terembe, csak egy pár Directioner sikítása hallatszodott amikor feljöttek a fiuk a színpadra.
A fiuk leültek egy egy székre, Niall kezébe vette a gitárját és pengetni kezdte.. és  aztán jött a dal ! Annyira szép volt, hogy az le írhatatlan.
Végig csak Niall -t figyeltem ahogy énekel és gitározik.. és akkor.. éreztem azt az érzést a szívemben amit utálok.
-Csajok ! Baj van ! -mondtam és le sem vettem a szememet Niall -ről.
-Mi ? -fordultak felém ijedten.
-Azt hiszem, hogy.... -nem bírtam tovább mondani.
A csajok próbálták követni a tekintetemet, hogy kit nézek annyira, aztán mikor rájöttek az elégedett mosolyukkal rám néztek.
-Szerelmes vagy ! -mondta Perrie boldogan.
-Ah.. dobjatok bele az óceánba ! -tettem a fejemet a térdemhez.
-És ha ő is szeret téged ? -kérdezte El, és felemelte a fejemet.
-Soha ! Én tizennégy vagyok ő tizenkilenc...
-Az nem számit ! -mondta kuncogva Dani.
-Akkor sem. Csúnya vagyok.. és miért szeretne egy olyan átlagos lányt mint én ? Ott van neki Demi Lovato !
-Nem járnak, csak barátok. Oké ? Próbálj vele beszélni ! -bìztatott El.
-Nem tudom.. -mondtam és elkezdtem a ruhámat piszkálni.
-Ha nem beszélsz te vele, akkor beszélünk mi ! -mondta gonosz tekintettel Perrie.
-Majd én.. És El, vegyél egy új koktélt. -mosolyogtam rá és a kezébe nyomtam a pénzt.
-De miért ?
-Bízz bennem ! Menj és vegyél ! -bólintott és ment venni egy újat.
-Akkor adj nekem is pénzt koktélra ! -háborodott fel Dani.
-Meg nekem is ! -mondta Perrie.
-Nem az enyém volt a pénz, egy sráctól követeltem ki, mivel bele ivott El koktéljába.
*
-Aj, végre ledobhatom ezeket a szarokat ! -mondtam mikor beértünk a szobába. -Ah, szabadság ! -könnyebbültem meg miután levettem a cipőket. Niall csak nevetett.
-Mentem fürdeni ! -mondta apa és beviharozott a fürdőbe.
-Oké. -mondtuk Niall -el egyszerre miután már becsukta az ajtót.
-Ou.. fel kéne hívjam Daws -t.. a koncert alatt ötször hívót.. de most nincs kedvem telefonálni ! Aludni akarok ! -mondtam és ledőltem az ágyra ! -Szeretlek ! -mondtam halkan.
-Kit ? -kérdezte Niall hamar.
-Az ágyat ! -nevettem.
-Haha... add ide a telefonodat majd beszéled én Daws -al !
-Vedd ki a táskámból és hangosítsd ki ! -úgyis tett.
-Mi volt veled ? Miért nyomtál ki ? -kiabált bele a telefonba Daws.
-Ömm, szia Daws. Niall vagyok.
-Ni -ni -all ? Istenem....áááá ! Annyira imádlak titeket ! El sem hiszem, hogy veled beszélek ! Szeretlek !
-Aranyos vagy, én is szeretlek.
-El sem hiszem azt mondtad, hogy szeretsz ! -ennek hallatára Niall elkezdett kuncogni.
-Szerintem, nyomd ki még mielőtt szív rohamot kap ! -mondtam miközben a párnámat öleltem.
-Daws, le kel tegyem ! Ash, jó éjszakát kíván neked, pontosabban Mrs.Styles -nek !
-Neki is jó éjszakát vagyis, Mrs.Horan -nak ! Szia Niall ! -hallottam ahogy mosolyog miközben Niall -el beszél.
-Daws, kinyuvasztalak amikor haza megyek ! -kiabáltam félig aludva.
-Ömm.. szia Niall ! -hadarta és gyorsan kinyomta.
-Ash ?  -kérdezte halkan és leült mellém.
-Hmm ?
-Alszol ?
-Aha... -azt hiszem ennyit tudtam kinyögni, emlékszem, hogy lefeküdt mellém, megpuszilt és ásított egyet.. innen sötét.. elaludtam.
*
Mikor megébredtem vagyis kinyitottam a szememet Niall -t láttam magam előtt ahogy alszik. Annyira megijedtem, hogy befogtam a számat, hogy ne sikítsak és felpattantam.
Megfordultam. Apa állt a hátam mögött karba tett kezekkel.
-Annyira aranyosan aludtatok, hogy nem volt szívem felkölteni titeket. -mondta mosolyogva.
-Hogy hogy ? -kérdeztem halkan, és leültem az ágyra.
-Az este, miután kijöttem a fürdőből, ti aludtatok.. és nem akartalak titeket felkölteni ezért Niall ágyában aludtam.
-Aha. Éhes vagyok.. -tereltem a témát.
-Krumpli.... -motyogta magában Niall.
-De aranyos, mindjárt megzabálom -mondtam és közeledtem Niall felé, hogy megpusziljam de apa.. elhúzott...
-Hé ! Gyere menjünk reggelizni, hagyd Niall -t élni ! -mondta és rám húzta az egyik konverszemet.
' Ez tényleg azt hitte, hogy meg akarom enni Niall -t ? ' gondoltam magamban.
Apával amikor kiléptünk a szobából, arra lettünk figyelmesek, ahogy a folyosón Harry kergeti Liam -et egy kanállal.
-Harry állj le ! Honnan van a kanál ? -idegeskedett apa.
-A konyháról ! -mondta Harry.
-Jó reggelt ! -lépett ki mosolyogva Louis a szobájából miközben huzentrògerét fogta.
-Szia Tommo ! -mosolyogtam vissza és megöleltem.
-Mi a mai program ? -lépet ki Zayn a szobájából egy szál bokszerben, miközben a szemét piszkálta.
-Délután interjúra mentek ! -mondta apa, miközben Harry -t próbálta megállítani.
-De jó, akkor még aludhatok.. -mondta és visszament.
-Apa, éhes vagyok ! -toporzékoltam.
-Sajnálom kicsim, de most nem érek rá ! Menj le egyedül ! -mondta miközben próbálta elvenni a kanalat.
Vissza mentem a szobába mivel bent felejtettem a telefonomat. Niall pont akkor ébredezett.
-Niall ! Gyere velem enni ! -ugrottam rá.
-Megyek.. -mondta és nagy nehezen kimászót az ágyból. -felvette a cipőjét és lementünk enni.
Ő szmokingban én a koktél ruhámban...

4 megjegyzés: