2013. április 20., szombat

∞7.rész.

Amikor vissza értünk a hotelhez, Harry bement a szobájába pihenni mivel délután tánc próbánk lesz.
Lassan, hangtalanul benyitottam a mi szobánkba. Megpillantottam Ash -t, amint a leptopja előtt ül szomorúan... és akkor nyikorgót egyet a padló és észrevett. Hirtelen rám nézet majd bebujt a takaró alá.
-Most direkt csinálod ? -kérdeztem nevetve.
-Nem ! Mindenről Harry tehet !
-Csak segíteni akart. -mondtam és leültem mellé.
-Hát, segített. Milyen tök ciki.. a szemedbe sem merek nézni ! -mondta.
Nem tudtam mit válaszolni, felálltam és át mentem Harry -hez.
* Ash szemszöge a fiuk megérkezése előtt *
Unalmamban fészbukoztam, a ' Kezdőlap'  -nál megjelentek a képek amiket a One Direction -ös oldalak tettek ki. Rengeteg kép volt rólam mikor Niall -el voltunk korcsojázni. Sokan azt írták: ' Remélem, ő nem Niall új barátnője !' vagy ' Nézzétek már meg milyen csúnya ! Nem illik az én férjemhez ! ' de voltak olyanok is akik megvédtek: ' Hagyjátok már békén ! Nagyon szép és aranyos ! És mi van ha ő Niall új barátnője ? Niall boldog vele, az a lényeg ! ' vagy ' Egyszerűen gyönyörű ! Szeretlek Ash♥ ' .
Nem is vagyunk együtt Niall -el ! Egy ilyen kis pletyka milyen nagy zűrzavart tudd okozni ! Ha jobban bele gondolok.. nem kell nekem Niall szerelme, mert még a rajongòk megölnek vagy az őrületbe kergetnek..
' Nem akarok szerelmes lenni Niall -be ! ' gondoltam magamban. A gondolat menetemet egy reccsenés zavarta meg. Hirtelen az ajtóra pillantottam. Niall ott állt és mosolygott. Nem tudtam mit csinálni, ezért bebújtam a takaró alá. Egy nagyon keveset beszéltünk, majd hallottam, hogy csapódott az ajtó. Lehúztam a takarót a fejemről és észrevettem, hogy Niall nincs sehol..
* Niall szemszöge *
Nem kopogtam, Harry -éknél hanem egyenesen berontottam. Louis Kevin -t simogatta, Harry meg kockult.
-Hát te meg mit képzelsz ? Hogy csak így ni betörhetsz a magánszféránkba ? -kérdezte Louis vékony hangon.
-Képzeld ! Harry.. -fordultam a szex királyhoz. -Valamit tennünk kel ! Ash nem képes beszélni velem.
-Mondjátok el neki az igazat ! -lépett közbe Louis.
-Nem ! Az nem lehet ! Majd később ! Ha meg tudja az igazat, akkor engem fog okolni mindenért !
-De tesó, te nem csináltál semmi rosszat ! Mark tehet mindenről ! -vigasztalt Harry.
-De ha így fogom megmondani Ash -nek, hogy ' Mindenről Mark tehet ! ' akkor azt fogja mondani, hogy önző vagyok.
-Nem értem.. -vakarta a homlokát Harry. -Ha téged szeret, akkor miért nem beszél veled és miért randizik Mark -al ?
-Nem tudom.
-Van egy ötletem !  -mondta Louis vidáman.
-Mi ? -kérdeztem 0% élet kedvel miközben az ablakhoz sétáltam.
-Szóval, bemegyek és...
*
-Ez remek ötlet ! De ha megtudja, hogy mi voltunk azok ? -kérdezte Harry.
-Akkor Zayn -re fogjuk ! -mosolygott Louis.
-Most komolyan ? -nevettem.
-Igen ! Na megyek elkérem. -mondta Louis és kiment a szobából.
* Ash szemszöge *
' Unatkozok.. Apa sincs itt.. Netezni már nincs kedvem.. Inkább bámészkodok az ablakból.. ' gondoltam magamban.
Épp egy szerelmes párt figyeltem ahogy kézen fogva sétálnak, annyira aranyosak voltak, hogy elmosolyodtam.
Kopogtak a szoba ajtaján. Széles mosollyal ' Szabad ! ' -ot mondtam majd besétált Tommo, Kevin -el a kezében.
-Szia Ash. -ölelt meg.
-Szia Louis. -kuncogtam.
-Figyelj, tudod.. Harry -nek így telefonon keresztül nagyon megtetszett Daws, és azt szeretném kérdezni, hogyha nincs-e róla egy képed. Harry megkért, hogy kérdezzem meg, mivel ő nem szeretne téged zavarni.
-Csak egy közös képem van. -mondtam és elkezdtem keresni a képet.
-Tessék ! -mondtam és Louis kezébe nyomtam a telefonomat. Amikor meglátta a képet elmosolyodott.
-Szépek vagytok.
-Köszi. -kuncogtam.
-Na, megyek megmutatom Harry -nek Daws -t, aztán vissza hozom a telefonodat.
-Rendben. -bólintottam.
-Na szervusz Mrs. Horan !  -mondta illedelmesen, meghajolt és nevetve kiment.
* Louis szemszöge *
-Megvan a telefonja ! -rohantam be a fiukhoz.
-Na, add ide gyorsan ! -tapsolt Niall. -De szépek ! -mondta, mikor oda adtam neki a telefont.
-Lássam ! -ordibálta Harry és el lökött Niall -töl.
-Azta ! Gyönyörűek.. és Daws.. mese szép ! -mondta csillogó szemekkel.
-Jajaj.. szerelmesek lesztek. -csóváltam a fejem és Kevin szájába nyomtam egy kekszet.. amit persze én kellet megegyek, mert Kevin ' kiköpte ' .
-Na cselekedjünk. -mondta Harry.
-Szóval.. SMS -t ! Mit írjak neki ? -kérdezte Niall, miközben bement az üzenetekhez.
-Például azt, hogy: ' Soha többet nem akarlak látni ! ' . -mosolygott Harry.
-Nem ! Ez túl Harry -s ! És mi lenne ha: ' Figyelj.. gondolkodtam ! Nem szeretném, hogy a dolgok komolyodjanak.. Légyszi ne keress telefonon és SMS -t se írj ! Így lesz jó ! Ne nehezìsd meg a dolgom, el akarlak felejteni ! Sajnálom.. Viszlát ! Xx ' ? -kérdezte Niall.
-Ez jó. -ültem le török ülésben az ágyra.
Gyorsan megírtuk az SMS -t majd kikerestük a megfelelő telefon számot.
-Pf.. úgy van neki beírva, hogy: ' Mark :$ ' .
-És én hogy vagyok ? -ugrott oda Harry.
-' Harold ! Xx ', Louis pedig: ' BooBear♥ ' .
-Utálom azt a becenevet. -sóhajtottam.
-Én pedig..: ' Nialler Xxxxx '  -mondta szomorúan.
-Miért mit vártál, hogy úgy írjon be, hogy ' Férjem Xx ! ' vagy ' Életem szerelme ! ♥ ' ? -nevettem.
A fiuk rám néztek egy olyan *vigyáz a szádra* fejjel, majd elküldték az SMS -t.
-Elment ? -kérdeztem.
-El. -mondta Niall.
-Töröld ki az SMS -t, nehogy meglássa.. -mondta Harry.
-Megvan, kitöröltem. Louis vidd vissza neki ! -mondta Niall és a kezembe nyomta Ash telefonját.
Bólintottam egyet és elindultam Ash szobája fele.
-Itt van. -mondtam énekelve.
-Mi tartott eddig ? -kérdezte nevetve.
-Ömm.. Harry át akarta küldeni magának a képet ! És nem találtuk a blutut menüdet ! -vigyorogtam.
-De hiszen az ájfònoknak nincs is blututuk.. -nézett rám furcsán.
-Oh. Igaz.. Vagyis, egy csomót kerestük és aztán rá jöttünk, hogy nincs is blututod. -csaptam a tenyeremet a fejemhez.
-Oké. -húzta fel a szemöldökét és ki nézett az ablakon.
-Most megyek ! Szia ! -hadartam majd, vissza szaladtam a fiukhoz.
* Ash szemszöge *
Nagyon nem tetszett, hogy Louis tíz perccel később hozta vissza a telefonomat. Valamiben sántikálnak. Biztos vagyok benne !
Unalmamban neki álltam énekelni.
Egyszer csak meg hallottam egy: ' Mùùùùùù !!!! ' hangot, vagyis SMS -em érkezett, Mark -tol.
' Ne haragudj, hogy most válaszolok, csak tussoltam és nem hallottam a telefont. De.. mi baj van a kapcsolatunkkal ? Légyszi ne mondd azt, hogy soha többet nem akarsz látni, mert akkor megbolondulok. Szeretlek Ash ! :( ' .
-Mi van ? -mondtam hangosan miután elolvastam az SMS -t.
Minden bevillant !
Idegesen át mentem Louis -ékhoz. Nagy erővel berontottam a szobájukba. Mind az öt fiú az ágyon ült és valami videót néztek Harry telefonján. Nagy szemekkel néztek amikor berontottam hozzájuk.
-Mit irtatok Mark -nak ? -ordibáltam.
A fiuk összenéztek, lehajtották a fejüket.. kivéve Zayn és Liam.
-Mi csak meg akartuk védeni téged ! -mondta halkan Harry.
-Kitől ? -értetlenkedtem.
-Mindenkitől. Vagyis a rossz akaroktòl, és a csavargó srácoktól. -mondta Niall és elindult felém.
-Úgy akartatok megvédeni, hogy egy SMS -t irtok Mark -nak ? És ezt a választ kapom ? -nyomtam az orruk alá a telefont.
-Hadd magyarázzuk el.. -nézett kiskutya szemekkel Niall.
-Halljam ! Kíváncsi vagyok ! -mondtam egy olyan csalòkás mosollyal.
-Minden akkor kezdődött amikor a mini koncert estéjén beszéltél avval a sráccal.. -magyarázta Harry.
-Igen és ? Ö nem Mark !
-Tudjuk.. -mondta Louis.
-Aznap este mikor avval a sráccal beszéltél, éreztem, hogy az úgy nem lesz jó, ha minden srác megállít téged és elkérik a számodat vagy valami hasonló, mert könnyen megtörténhetne, mivel gyönyörű vagy Ash ! És.. még aznap este megbeszéltük Harry -vel, hogy megfogunk téged védeni. Mivel az nem lehet, hogy minden hova veled menjünk ezért másnap reggel felhívtam az egyik nagyon jó ismerősömet aki itt lakik, még pedig Mark -ot, hogy úgymond ' vigyázzon rád ', de úgy, hogy te ne tudjál erről a dologról. Persze kért pénzt is, amit végül nem vett el.. Aznap mikor elmentél sétálni, rögtön felhívtam Mark -ot, hogy figyeljen téged, és ha valami baj lenne, segítsen neked. Tudtam, hogy a parkba fogsz menni, ezért szóltam Mark -nak, hogy oda menjen.. Csak a dolgok nem úgy sikerültek ahogy szerettük volna.. mert számot cseréltetek, randiztattok.. -sorolta. -Ma elmentünk Harry -vel Mark -hoz, hogy mondjuk meg neki, hogy többet nem kell rád ' vigyázzon ', hogy hagyjon téged békén és, hogy ne keressen többet, csak akkor elmondta nekünk, hogy szerelmes beléd. És azért irtunk Mark -nak, egy SMS -t, hogy szálljon le rolád. Szóval, minden a Mark hibája, mert elhívott téged randira ! -mesélte Niall miközben a tarkóját vakarta majd a haját igazította.
-Önző vagy ! -mondtam halkan, majd kirohantam a szobából.
* Niall szemszöge *
-Valami rosszat mondtam ? -kérdeztem miután Ash kiszaladt, majd leültem az ágyra.
-Mindent jól mondtál ! -ült le mellém Harry.
-Kivéve azt, hogy: ' Mindenről Mark tehet ! ' . -ült a másik oldalamra Louis.
-Mi miért nem tudtunk semmiről ? -kérdezte Zayn.
-Mert nem akartuk, hogy Ash rátok is haragudjon. -mondta Harry.
-Megyek megvigasztalom. -állt fel Liam, miközben szùros szemekkel nézett ránk.
* Ash szemszöge *
Nem akarták, hogy boldog legyek. Nem akarták, hogy biztonságban érezzem magam egy fiú mellet.. Miért kellet ezt tegyék velem ? Most megint napokon keresztül sírni fogok.
Bebújtam az ágyba, egy csomag PZS kíséretével majd néztem a semmibe. Kopogtak. Szép lassan belépet Liam.
-Ne sírj. -nyugtatott.
*
Miután abba hagytam a sírást, Liam elmesélte szòrol szóra, hogy hogy jött össze Dani -vel. A történet végén elaludtam..

4 megjegyzés: