2013. április 27., szombat

∞12.rész.

-Kicsim, kelj fel. -költögetett anya halkan.
Lassan felkeltem és észre vettem, hogy Niall alszik.
-Milyen nap van ? -kérdeztem kòmásan.
-Kedd és suli. Öltözz fel és gyere reggelizni. -mondta majd ki ment.
Megpusziltam Niall -t, elővettem az egyenruhámat majd be sétáltam a fürdőbe.
*
-Reggelt. -ült le mellém Niall.
-Reggelt. -mondtam teli szájjal.
-Elkísérlek ma a suliba. Oké ? -kérdezte és elkezdte enni a reggelijét.
-Hát, ha annyira akarod. -mondtam és felvettem a cipőmet.
Kézen fogva kimentünk a házból és vártuk Daws -t.
Le ültünk a ház küszöbére és beszélgettünk. Niall felfigyelt, elmosolyodott, hirtelen felállt és elkiabálta magát.
-Te alkoholista !
-Fogd be, mert te se voltál józan ! -kiabálta vissza Daws.
Oda szaladtunk Daws -hoz, majd elindultunk a ' börtön ' felé.
-Ni ott van Niall Horan ! -mutogatott az egyik iskola társam.
-Istenem ! -mondta a másik, aki majdnem elájult.
És hirtelen egy csomó lány Niall körül termett. Nyùjtòzkodva megcsókoltuk egymást Niall -el és be mentem Daws -al a suliba.
Leültünk és elkezdtük kibeszélni az életünket, pontosabban megterveztük..
-Hány gyereket akartok Harry -vel ? -kérdeztem és bele haraptam az almámba.
-Gyereket ? Még nem is járunk ! Hol van még a gyerek ? -nevetett.
-Megértettem ! Na várj csörög a ' nyulam '. -mondtam nevetve és elővettem a telefonomat.
-Szervusz édesapám. -szóltam bele vidáman a telefonba.
-Szia Ashley, van egy remek hírem ! -mondta vidáman.
-És pedig ?
-Az egyik rendező barátom filmet rendez, és te lennél benne a főszereplő. Szóval, elvállalod ?
-Úr Isten apa ! Ez remek ! Persze ! -sikítoztam.
-Szuper ! Érted megyek, és beszélek az igazgatónőddel is. Szia ! -mondta vidáman majd kinyomta.
-Daws ! -mondtam boldogan.
-Mi történt ? -nevetett.
-Valóra fog válni az álmom ! -öleltem meg.
-De.. már valóra vált. Niall a pasid.
-A másik álmom. Főszereplő leszek egy filmben !
-Na ne ! -maradt tátva a szája.
-De !
-Gratulálok !
-Ash ! -dugta be a fejét mosolyogva apa az osztályba.
Elköszöntem Daws -tol, hátamra vettem a táskámat és kiszaladtam az osztályból.
* Daws szemszöge *
Ash főszerepet kapott egy filmben. Milyen jó neki.. Nagyon boldog. Lassan minden álma valóra válik, megérdemli a boldogságot, hisz már milyen régen volt igazán boldog.
Történhetne velem is valami ' mágikus ' már..
* Simon szemszöge *
Reggel arra ébredtem, hogy csörög a telefonom. Giorgo volt az, a híres rendező barátom.
-Szia Giorgo. -szóltam.
-Jó reggelt Simon. Rövid leszek. Mondtad még régebben, hogy a lányod szinésznő szeretne lenni. Rendezek egy filmet. Egy horror filmet, amiben a főszereplő egy tizennégy éves lány. Gondoltam, hogy a lányod lehetne a főszereplő. A forgatások New York -ban lesznek. Két nap múlva lenne az első csoportos megbeszélés. Mit szólsz ?
-Wow ! Biztos igen -t fog mondani. Felhívom és utána visszahívlak.
Felöltöztem, beültem a kocsimba és közben felhívtam Ash -t.
*
Hát persze, hogy igen -t mondott. Amikor kijöttünk az iskolából minden információt elmondtam neki.
-New York ? Csak akkor megyek ha anya, Niall és Daws is velem jön. -mondta karba tett kézzel.
-Tudod jól, hogy anyádnak rengeteg dolga van. Niall -nek meg nagyon sok fellépése, interjúja lesz. Daws meg iskolában kell maradjon. -magyaráztam.
-Ah, apa.. Nem tudom mit mondjak. -mondta lehajtott fejjel.
-Minden rendben lesz ! Sokszor fogsz majd haza jönni, és az álmodat is valóra váltod ! -emeltem fel a kicsi fejét.
-Oké, megyek.. -mondta szomorúan.
-Na végre. A mai napot a fiukkal és a csajokkal töltheted, de holnap délután indulsz New York -ba.
* Ash szemszöge *
New York. Nagyon fura lesz a családom nélkül, rettenetesen fognak hiányozni, de, nézzük a dolgok jó oldalát ! Nem kell suliba menjek.
Haza mentünk, fel vettem egy lezser ruhát és összehívtam a fiukat és a csajokat.
Beültünk a starbucks -ba, és bele kezdtem a beszédbe.
-A helyzet az, hogy főszerepet kaptam egy horror filmben, amit New York -ban fognak forgatni. Holnap indulok, és nem tudom mikor jövök haza. Azt szeretném, hogy a mai napot együtt töltsük.
Mindenki hallgatott és az asztalt bámulták.
-Persze, hogyne, a mai napot együtt tölthetjük. -mondták egyszerre.
Láttam a szemükben, hogy nem tetszik nekik a döntésem. Ránéztem Niall -re, aki egy szalvétát szakitgatott szét.
-Sajnálom. -mondtam halkan majd kiszaladtam.
Egészen hazáig szaladtam, egyenesen fel a szobámba és jó hangosan becsaptam magam után az ajtót. Lassan végig csúsztam az ajtón, és leültem a földre. Elgondolkoztam azon, hogy én tényleg szeretném ezt a szerepet..
-Mi történt ? -rontott be apa, és jól hátba vágott az ajtóval.
-Apa.. Ez nekem nem fog menni ! -mondtam könnyes szemekkel.
-Miről beszélsz ? Már meg vettem a repülő jegyedet ! Beszéltem az igazgatònőddel ! Muszáj menjél ! -járkált fel s alá előttem.
* Eleanor szemszöge *
Ash összehívott minket, és bejelentett egy jó és egyben rossz hírt is. New York -ba fog utazni, és nem lehet tudni, hogy mikor jön haza. Mindenkit megsokkolt a hír. Niall -en látszott a legjobban a megtörtség..
Hirtelen Ash sírva kirohant, és elkezdett szaladni. Összenéztünk, nem szóltunk egy szót sem, oda sétáltunk a kasszához, fizettünk majd csendben kimentünk a starbucks -bòl, és elindultunk Ash háza felé.
* Ash szemszöge *
Apa jól kioktatott, hogy most már nem adhatom fel, végig kell csináljam. Majd kiment. Elővettem a bőröndömet és lassan, pattokzò könnyekkel elkezdtem bepakolni. Kopogtak.
Be jött Pezz.
-Ashley. -ült le az ágyamra. -Nagyon fiatal vagy még, és biztos nagyon tehetséges is ! Bocsánatot szeretnénk kérni amiért megnehezítettük a dolgodat.. Nagyon szeretünk téged és nagyon fogsz nekünk hiányozni. -magyarázta szomorúan.
Be jött El.
-Ash, szeretlek, te kis szinésznő ! -ölelt meg. -Légy nagyon ügyes ! Rettenetesen fogsz nekünk.. nekem hiányozni ! De szerencsére van telefon, meg szkájp. -mosolygott.
Be jött Dani.
-Minden héten meglátogatunk majd, és amiben kell majd segítünk, te csak végezd jól a munkádat, mert mondhatjuk azt, hogy ez a te első komolyabb munkád. Tizennégy évesen főszereplő lenni egy horror filmben, nem akármi ! -mosolygott.
-Istenem, de fogtok hiányozni. -mondtam könnyes szemekkel miközben volt egy csoportos ölelés.
A csajok ki mentek majd bejött Zayn.
-Ash,Ash,Ash.. -rázta a fejét. -Van benned valami, ami sajnos nincs meg minden emberben. Szerencse ! Niall barátnője vagy és ráadásul kezdő szinésznő is. Nem tudok mit mondani csak annyit, hogy gratulálok.. teljes szívemből gratulálok ! Légy ügyes, és okosan cselekedj New York -ban ! -mondta és megölelt.
Zayn felállt, és az ajtómhoz sétált, majd kopogott egyet, ( ez valami jel lehetett, hogy ' Jöhet a következő ' ).
Be jött Liam.
-Sok sikert ! Gratulálok, mert tehetséges vagy ! Vigyázz magadra New York -ban ! Ha bármi bajod esne, tudod a telefon számomat, felhívsz és már rohanok is ! Olyan vagy számomra mint ha a húgom lennél. -mondta bátoritoan és megpuszilt.
Be jött Louis.
-Nagyon vigyázz magadra ! New York nagy város ! Fiatal vagy. Szórakozz, de ne túl sokat mivel van pasid ! Értettük ? -kacsintott. -Légy jó Ash ! -megpuszilta a homlokomat és megölelt.
Be jött Harry.
-Sok sikert New York -hoz és a filmhez. -szorongatta a kezemet. -Képzeld, smároltam Daws -al. -mondta be vörösödött arccal. -Hozz nekünk szuvenírt. Hívj minket telefonon. Készíts rengeteg képet. Ha valaki bántana, még csak szóval is, szólj és elintézzük. Szeretünk téged Ash. -mondta és megölelt.
-Nagyon szeretlek titeket, nagyon fogtok hiányozni, és Harry.. Amíg nem leszek itthon, ismerkedj meg jobban Daws -al, mert ő szeret téged vagyis szerelmes beléd ! De ezt nem tőlem tudod ! -nevettem, és megöleltem őket.
A fiuk ki mentek és be jött Nialler, le hajtott fejjel. Lassan rám nézett.
Láttam rajta, hogy szomorú.. hogy neki is nehéz lesz ez a pár hónap. Ha tehetném magammal vinném, csak, hogy boldogok legyünk, de ez sajnos most lehetetlen...
-Mrs.Horan ! -ölelt meg. -Szeretlek.
-Én is szeretlek, kaja gép. -öleltem meg szorosan.
-Utálok bùcsuszkodni, de holnap lesz a legnehezebb mikor látom felszállni a gépedet. Kérlek szépen NAGYON vigyáz magadra. Légy büszke, hogy kaptál egy főszerepet. Figyelj oda a forgatásokon, és ne hülyéskedd el a munkádat. Egy ici-picit komolyodj meg, de ne túl sokat, mert én ebbe a bolond Ashley -be szerettem bele. Ne pasizz ! Készíts sok képet ! Érezd jól magad. Amint tudok, majd kimegyek hozzád ! -ölelt meg még egyszer.
-Annyira szeretlek ! -öleltem meg sírva.
-Na, ne sírj, mert mindjárt én is sírok. -törölte le a könnyeimet.
Megcsókoltam és kézen fogva kimentünk. Mindenki a balkonon volt, anyáék is. Beszélgettünk egy kicsit, majd a nappaliban közösen filmet néztünk. Eléggé kényelmetlen volt az ülés/fekvés mivel egy nagyobb kanapé és két fotel kilenc embernek..
A foteleket összetoltuk a kanapéval, és elhelyezkedtünk. Betettünk egy filmet. A film végére Daws is megérkezett. Ledobta a táskáját majd bevágódott közénk.
A film után hátra mentünk a kertbe és grilleztünk. Este sötétedés után, körbeültünk. Levittem a gitáromat, oda adtam Niall -nek és elkezdte pengetni. Tizenegy fele mindenki haza ment. Fel mentem, lefürödtem és összepakoltam. Egy csomó ruhát oda tettem, őszintén mondva nem figyeltem, hogy miket pakolok oda, csak tettem.. Majd lefeküdtem aludni.
*
Tizenegy után ébredtem meg. Le mentem reggelizni, felöltöztem majd tettem egy utolsó ideiglenes sétát Londonba.
Be mentem a nando's -ba, starbucks -ba, és mentem a London Eye -vel. Haza mentem, uzsonnáztam, és vártam a többieket. Apa kivitte kocsival a reptérre a csomagjaimat.
Amikor megérkezett a csipet-csapat elindultunk a reptér felé.
*
Egy padon ültünk tizen és hülyéskedtünk, nevettünk..
-Kicsim, lassan itt az idő ! -szolt apa.
Ránéztem a többiekre, akik hirtelen elkomolyodtak. Lassan végig néztem rajtuk, és lassan elindultunk a repülőhöz.
Csoportosan megöleltem El -t, Dani -t, és Perrie -t. Megpusziltuk egymást és tovább mentem a fiukhoz. Őket is megöleltem, megpusziltam.
Oda mentem anyához, megpusziltam, szorosan megöleltem, mondott egy pár bátorító szót majd könnyeivel küszködve egy cuppanóst nyomott a homlokomra.
Tovább mentem Daws -hoz. Komolyan megálltam előtte, és elkezdtünk farkas szemet nézni.
-Jaj, te bolond állat de fogsz hiányozni. -sóhajtott és megölelt.
-Te is nekem. Vigyázz magadra. És mire visszajövök Harry legyen a pasid ! -nevettem.
-Oh, hát reménykedjünk. Sok sikert a filmhez. -mosolygott.
-Köszönöm. -még egyszer megöleltem.
Oda mentem, ahhoz aki a MINDENT jelenti nekem.
-Szeretlek ! -szorított hirtelen magához. Mikor elengedett, megfogta a két kezemet.
-Én is téged ! -csókoltam meg, majd lassan elengedte kezeimet.
Integettem a többieknek és apával elindultunk a géphez.
-Ash ! -kiabálta Daws. Hátrafordultam, és valami láncot forgatott a kezében.
-Mindjárt elfelejtem ! -nevetett. -Ez a tied.. -mondta és a kezembe nyomott egy láncot, amin egy medál volt: ' Best '.
-Köszönöm. -nevettem és visszaszaladtam apához.
Felültünk a gépre és figyeltük Daws -ékat.
Anya sírt, de mégis boldog volt. A lányok óriási mosollyal integettek, majdnem lecsapták egymást. A fiuk meg egymás mellet álltak és bámultak. Niall szívecskét mutatott. Daws pedig felmutatta a ' Friends ' feliratú medálját, mire én felmutattam az enyémet.
A gép felszállt és elindultunk New York felé...

4 megjegyzés: