2013. április 28., vasárnap

∞13.rész.

Eléggé idegesített a repülő út, soha nem repültem még ennyit, és a legszarabb, hogy ha kinézek az ablakon mindenhol csak vizet látok, és NEM tudok úszni ! Annyira rémisztő..
Ránéztem apára aki mellettem aludt..
' Hogy tudd aludni, mikor alattunk víz van ? Vagyis, hogy nem fél ? ' gondoltam magamban.
-Apa.. -böktem meg.
-Mi az ? -kérdezte kòmás fejjel.
-Még sokat tart az út ? -kérdeztem miközben egyszer a vizet bámultam és egyszer meg apát.
-Hol vagyunk ?
-A víz felett !
-Akkor még van egy kicsi. -legyintett. -Kábé még két-három óra. -mondta és becsukta a szemét.
-Két-három óra ? -néztem rá nagy szemekkel.
-Kibírod ! Úgy is majd csak decemberben megyünk vissza Londonba.
-Decemberben ? Nem hiszem el ! Vissza akarok menni ! -durciztam.
-Akkor ugorj ki a gépből és úsz vissza Londonig. -nevetett.
Tudja, hogy mivel kötekedjen ! Tudja, hogy félek a víztől és, hogy nem tudok úszni.. és még is !
' Decemberben ? Addig még nagyon sok van ! Remélem szülinapomra már otthon leszek. ' gondoltam magamban.
Figyeltem apát, ahogy vissza alszik.
-Unatkozok ! -mondogattam magamban.
Kinéztem az ablakon, és figyeltem a vizet.. Két órán keresztül figyeltem ahogy, az óceán hullámzik. Majd végre megszólalt az amit már azóta vártam amióta felültem erre a hülye gépre: ' A New York -i gép, három perc múlva leszáll ! Kérjük kössék be biztonsági öveiket ! '.
-Apa ! Hallottad ? Végre leszállunk ! -bökdöstem apát.
-Jól van, ülj le a seggedre és kösd be magad ! -mondta durcisan.
Boldogan bekötöttem magam és élveztem ahogy leszáll a gép. Amikor landoltunk, mindenki szépen lassan elindult az ajtó felé, apával mi is sorba álltunk és vártunk..
Amikor leszálltunk megkönnyebbültem.. Bele szívtam a friss levegőbe.. friss.. haha jó vicc.. Nem volt friss a levegő, hanem szennyezett.. rengeteg kocsi jár New York -ban.
*
Apával beültünk egy taxiba. Amikor kiszálltam egy óriási nagy luxus szállodát pillantottam meg. Be mentünk és elkezdtünk várakozni.
-Ömm apa.. Kire várunk ? -dugtam oda a fejemet apához.
-Giorgio -ra. Oh, ott jön ! -mondta és elindult egy néger pasas felé. Megölelte majd bemutatott neki. A csomagjainkat oda adta egy másik pasinak aki elvitte őket a lifthez és mi hárman be mentünk valami iroda féleségbe. Giorgio a kezembe nyomott valami nagy könyv féleséget, amibe benne volt mindenkinek a szövege és a programok, majd röviden el mesélte a filmet..
-.... és végül majd lesz a csók ! -mondta utò mondatként Giorgio, mire én fel kaptam a fejemet.
-Csók ? Milyen csók ?
-Hát majd a film végén.. Te és Jack majd megcsókoljátok egymást. -mosolygott. Mérgesen ránéztem apára aki gyorsan elkezdte bámulni a cipőjét. Giorgio észrevette, hogy kezd feszülté válni a hangulat ezért áttért egy másik témára.
-Biztos fáradtak vagytok, gyertek megmutatom a szobátokat. A színészek kettesével vannak a szobákban, szóval Ash te az egyik csajjal vagy. Simon te kapsz egy külön szobát amíg itt vagy. -magyarázta és elindultunk a lifthez.
' Csók.. minek csók ? Istenem ! Ez egy horror film lesz nem pedig valami romantikus szarság. ' gondoltam magamban.
*
-Ez a te szobád Ash. -mondta mosolyogva Giorgio majd kinyitotta az ajtót.
Lassan beléptem és megpillantottam egy csajt aki egy íróasztalnál ült, fülében egy fülhalgatòval és rajzolt. Apáék el mentek én meg oda mentem ahhoz a lányhoz és lassan megfogtam a vállát, mire ő felugrott.
-Istenem ! A szív rohamot hozod rám ! -kiabálta.
-Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni ! -mondtam szomorúan.
-Oh, hagyjad ! Semmi baj. -legyintett. -Rebecca vagyok. És te ? -nyújtotta felém illedelmesen a kezét.
-Én Ashley vagyok, de szólíts csak nyugodtan Ash -nek. -mosolyogtam.
Rebecca, tizennégy éves. Imád rajzolni. Tökéletesen tudd japánul. Amikor három éves volt kiköltözött a szüleivel Tokyòba, és másfél éve költöztek vissza Amerikába, Los Angeles -be.
Sajnos nem Directioner hanem csak egy sima fan. Kedvenc 1D tagja Louis. Nagyon szereti a Rock Me -t, LWWY -t, Kiss You -t és az Up All Night -ot.
Elmondása szerint ha meglát egy galambot, mindig eszébe jut Kevin.
Jobban szeret szingli lenni mint kapcsolatban. Kedvenc színe a fekete.
-Ömm, lehet, hogy összetévesztelek, de.. nem te vagy Niall barátnője ? -nevetett.
-De, én vagyok az. -mondtam mosolyogva és előkotorásztam a pizsimet.
Sorba letussoltunk majd lefeküdtünk aludni. Éjszaka két órakor, megébredtem, hogy korog a hasam, lassan felkeltem, felvettem egy papucsot és lassan kinyitottam az ajtót.
-Hova mész ? -kérdezte suttogva Rebecca.
-Te nem alszol ? -nevettem.
-Nem, mert éhes vagyok. -mondta és felállt.
Összenéztük, elnevettük magunkat, felöltöztünk és lementünk a vendéglőbe.
*
-Mi szeretnél lenni amikor nagy leszel ? -kérdeztem és elkezdtem magamba tömni a kaját.
-Munka nélküli. -nevetett. -Csak vicceltem. Ilusztrátor szeretnék lenni, mivel imádok rajzolni és úgy gondolom, hogy nekem az lenne a tökéletes munka. -mosolygott.
-Az remek. Ha tehetséges vagy akkor használd ki. Sok sikert.
-És te mi szeretnél lenni, Ash ?
-Szinésznő.
-Wow ! Nehéz lesz, de nagyon sok sikert. -mondta és elkezdetett a pénztárcájában valamit kutatni.
* Daws szemszöge *
Ash és Simon elindultak New York felé, oda mentem a csajokhoz és elkezdtünk beszélgetni, aztán hozzám lépett Harry.
-Szia Daws. -mosolygott.
-Harry. Szia.
-Nem jössz át hozzám ? Nézhetnénk egy filmet vagy valamit.. -mosolygott, miközben a tarkóját tapizta.
-De, át megyek, csak nem tudom, hogy hol laksz.. -motyogtam.
-Akkor gyere menjünk, elviszlek. -mosolygott.
Bólintottam, elköszöntem a többiektől és elindultunk a jövőbeli férjem házához. Milyen jól hangzik ' a jövőbeli férjem '..
*
Bementünk Harry házába, és leültem a kanapéra. Harry ment pattogtatni kukoricát. Óriási volt a háza, nagyobb mint a Niall -é, pedig Niall -nek sincs kicsi háza...
-Milyen filmet nézünk ? -ült le mellém Hazza.
-Alvin és a mókusok ! -mondtam kiskutya szemekkel.
-Hát, oké.. -mondta mosolyogva és betette.
Sokat nevettünk, és sokszor mind a ketten röhögő görcsöt kaptunk. A film után Harry felállt és kirohant a konyhába.
-Nem vagy éhes ? -kiabálta.
-Nem, de Harry ha most nem haragszol, megyek. Holnap kell menjek suliba.
-Haza kísérlek ! -mondta vajas szájjal.
Mosolyogtam és felhúztam a cipőmet, majd Harry követte a példámat.
*
Amikor a házunk elé értünk, Harry adott egy puszit és elment. Annyira aranyos. Fülig érő szájjal be mentem és észrevettem anyát ahogy az ablaknál áll és mosolyog, megölelt és felment az emeletre..
' Fura.. ' gondoltam magamban.
* Niall szemszöge *
Vajon, hogy telt Ash -nek a repülő út ? Vajon, hogy fogja érezni magát New York -ban ? Vajon fog ránk gondolni ? Vajon.. hiányzok neki ?
Most biztos boldog.. velem ellentétbe.. Rettenetesen hiányzik !

* Ash szemszöge *
-Kelj fel és készülődj ! -költögetett Rebecca.
-He ? Mi van ? Miért kel készülődjek ? -néztem rá kòmás fejjel.
-Nem olvastad a programot ? Tízkor találkozunk a többiekkel a vendéglőben ! -nyomta az orromhoz a programos könyvet.
-Jól van na ! -álltam fel nehezen. -Wow ! -mondtam és az ablakhoz sétáltam.
Egy kicsit borús reggelre ébredt New York de a kilátás mégis gyönyörű.
-Ugye milyen szép ? -jött oda hozzám Rebecca.
*
Felöltöztünk és lementünk.
Egy csomó ismeretlen arc. Mindenki csendben ült, valószinüleg senki sem ismert senkit csak a saját szoba társát.
Leültünk és figyeltük a többieket. Bejött Giorgio és leült.
-Sziasztok. Köszönöm, hogy itt vagytok. Most felolvasom, hogy ki milyen szerepet kapott vagyis, a filmbeli neveteket. Kezdem is a női főszereplővel. -magyarázta és rám mutatott. -Ő Ashley Cowell, a filmben ő lesz Katy. A férfi főszereplő Jack Lucass, a filmbeli neve Ron. -mondta és rámutatott egy nagyon helyes srácra.
Jack rám nézett és elkezdett mosolyogni. Szép, smaragd zöld szemei szinte világítanak. Rendesen felvasalt haja, kiemeli élénk haj színét. Divatos öltözködése üti a többieket akik pizsamában vagy egy egyszerű melegítő cuccban jöttek le.
Gyorsan, észrevétlenül megráztam a fejemet, majd figyeltem Giorgio magyarázataira.
*
-A legtöbben még kiskorúak vagytok tehát gyerekek. Majd csak decemberben utazhatok haza a szereteteitekhez, egy teljes hónapig. -mutatta az ujján az egy számot. -Nem szeretnék gonosz lenni, de nem nagyon örülnék ha jönnének hozzátok látogatók. Minden nap lesznek próbák vagy forgatások. Teljes figyelmet szeretnék ! Ma mindenki szabad, örülnék ha ismerkednétek. Holnap reggel tízkor találkozunk ugyan itt, reggelizünk majd neki állunk a munkának. Ha valami gondotok adódna akkor keressetek fel a szobámba. Kérdés ? -mosolygott.
-Nincs. -válaszoltunk egyszerre.
-Helyes. -bólintott Giorgio. Felállt és nagy léptekben elhagyta a vendéglőt.
Lassan mindenki felállt és elment a szobája felé.
*
Elkezdett csörögni a telefonom. Ő volt az, aki a mindennél is többet jelent nekem..
-Szia. -szóltam bele a telefonba.
-Szia kicsim. Hogy vagy ? Hogy telt az út ?
-Köszönöm jól vagyok, és nagyon, nagyon, nagyon.. hosszú volt. Te hogy nem alszol még ? Nálatok még csak hét óra ! -sétáltam oda az ablakhoz.
-Nem tudok aludni, egész éjszaka alig aludtam. Te jártál a fejemben. Mikor utazhatsz haza látogatóba ?
-Decemberben.
-Jaj ne ! Rengeteg van még addig..
-Tudom..
*
Nagyon szarul érzem magam.. Nem birok tovább itt maradni, érzem, hogy megfulladok ha nem találkozhatok Niall -el. Vagy.. lehet, hogy ez a film nem nekem lett kitalálva.
Mindenkivel megbarátkoztam, a filmnek az első húsz percét már fel is vettük.
Csak egy kicsi és láthatom anyáékat. Csak két hónap..
Apa vissza utazott Londonba.
Kiderült, hogy december ötödikén mindenki hazautazhat és majd csak január ötödikén kell visszajönni forgatni.
Otthon, Londonban minden remekül megy. A fiuk minden nap járnak interjúra. Perrie most mini turnén van a Little Mix -el. Eleanor egy divat újság címlapján fog szerepelni a jövő hónapban. Dani ismét fog táncolni az X-Faktorban. Daws meg Harry randizgatnak, vagyis Daws szerint csak sima találkozás satöbbi, de szerintem randi. Úgy hiányoznak..
-Ash. -nyitott be Jack. -Gyere, a csók jelenetet kell próbáljuk.. -kajánul mosolygott. Sóhajtottam egy nagyot majd elindultam felé.
-Nem tudom miért érzem azt, hogy ezt a pillanatot várod amióta megismertél.. -csóváltam a fejem.
-Jól érzed. -mosolygott és át karolt.
*
-Ash ! Romantikusabban ! Adj bele mindent ! Képzeld el, hogy Jack a barátod. -veregette meg a vállam Giorgio.
-Nem adhatok neki csak egy sima puszit ?
-NEM !
-Ah.. -hátra eresztettem a nyakamat és felnyögtem. Közelebb léptem Jack -hez, becsuktam szemeimet, majd egy gyors és sima puszit leheltem ajkaira.
-Na, ezen látszott, hogy nem erőlteted a dolgokat. -mosolygott Giorgio.
*
Ma utazok haza. Két nap múlva tizenöt éves leszek. Még kimondani is jó !
Daws -al egy jó ideje nem beszéltem. SMS -eimre nem válaszol, és a telefon pedig nem cseng ki ha hívom..
-Nem jössz Londonba, a szülinapomra ? -ültem le Rebecca mellé aki épp pakolta össze a cuccait.
-Nem tudom. Meg kell beszéljem a szüleimmel, de ha igen -t mondanak akkor felhívlak és már utazok is. -mosolygott.
-Rendben. Vigyázz magadra. -öleltem meg és kimentem a szobából a cuccaimmal.
Elköszöntem a többiektől is és Giorgio ki vitt a repülőtérre.
' Felszállt a gép.. ' gondoltam magamban és figyeltem ahogy lentről, az integető Giorgio egyre kisebbé válik majd teljesen eltűnik. Bedugtam a fülesemet és olvastam..
* Daws szemszöge *
' Csörög a telefonom. ' -gondoltam magamban és a rezgő készülékért nyúltam.
-Haló ? -szóltam bele.
-Szia Daws. Fél óra múlva leszáll Ash gépe, jössz ki velünk a reptérre ? -kérdezte Niall.
-Öm.. Nem hiszem. Nem akarok lábatlankodni. Szerintem Ash megharagudott valamiért, nem veszi fel a telefont. -mondtam és elkezdtem bámulni az egyik közös képünket.
-Oh, biztos valami félreértés. Biztos nem akarsz jönni ?
-Biztos.
-Hát oké, ahogy akarod.. Akkor nem is zavarlak. Szia ! -mondta majd letette.
Leültem az ágyamra és elkezdtem tanulni. Holnap félévit írok angolból.
* Niall szemszöge *
-Daws nem jön. Gyertek induljunk ! -mondtam és előkotorásztam a kocsi kulcsomat.
Két kocsival indultunk el. Út közben felvettük Dani -t és El -t is. Perrie este ér haza a mini turnéról.
*
Amikor megérkeztünk a repülőtérre láttuk, hogy pont akkor száll le Ash gépe. Gyorsan oda mentünk a gépéhez és vártuk, hogy Ash leszálljon.
Fent állt sorba az ajtónál. Amikor megpillantottuk a telefonját babrálta, mikor felnézett meglátott minket és elmosolyodott majd szaladni kezdett. Egy csomó embert szinte fellökött.
El és Dani oda szaladtak hozzá és megöleltek, majd a fiuk is követték a lányok példáját. Végül egyenesen hozzám szaladt és megölelt.

-Annyira hiányoztál ! -mondtam két csók között.
-Te is nekem ! -ölelt meg szorosan.
Mikor elengedett, körbe nézett és elszomorodott.
-Daws ?
-Nem akart jönni. Azt mondta, hogy biztos megharagudtál rá, mert nem vetted fel a telefont. -magyaráztam.
-Mi ? Egy csomószor hívtam és SMS -t is írtam ! -mondta és az orrom alá nyomta a telefonját bizonyíték ként.
-El megyek Daws -hoz. Nem lakik annyira messze. Niall ! Ha megkérhetlek, haza viszed a cuccaimat ? -nézett rám kiskutya szemekkel.
-Hogyne. Majd nálad otthon találkozunk. -pusziltam meg, majd elviharzott.
* Ash szemszöge *
El mentem Daws -hoz.
Amikor megérkeztem elkezdtem csengetni, de senki sem nyitott ajtót. Még egyszer csengettem, majd még egyszer.. egyre gyorsabban, miután Daws anyukája nyitott ajtót.
-Oh, Ash ! Szia. Hogy megnőttél. Hogy utaztál ? -mosolygott.
-Csókolom. Jól utaztam. Daws fent van a szobájába ?
-Igen.
-Oké, akkor felmegyek hozzá. -mondtam, ledobtam a csizmámat és felszaladtam Daws -hoz.
-Mi van veled paraszt ? -rontottam be hozzá.
-Hogy hogy velem mi van ? Veled mi van ? Miért nem vetted fel a telefont ? -tette csípőre a kezét.
-Nem is hívtál !
-De igenis hívtalak ! Te meg egy hülye SMS -t sem írtál !
-Hogy mi van ? Nem írtam SMS -t ? Nézd ! -mutattam neki a telefonomat.
-Ez hogy lehetséges ? -nézte az elküldött üzeneteimet, majd megmutatta a telefonját. -De nem mutatta ki, hogy írtál ! -nézett nagy szemekkel.
-Nekem se, hogy te hívtál !
Összenéztünk és elnevettük magunkat.
-Hiányoztál. -öleltem meg.
-Te is nekem.

-Jössz át hozzám ? -kérdeztem.
-Holnap félévit írok angolból. Milyen jó neked, hogy nem kell suliba jönnöd.
-Muhaha ! -mondtam gonosz nevetéssel. -De te angolból jó tanuló vagy.
-Az is igaz. Na, akkor várj, hogy öltözzek fel.
*
Amikor haza értünk egyenesen anyuhoz szaladtam majd apuhoz. Jó volt őket újra látni.
-Dani -ék hol vannak ? -kérdeztem anyától.
-A nappaliban. Szólj nekik, és gyertek enni. -mosolygott és elkezdett tálalni.
Be mentem a nappaliba és megláttam amint egy kupacként fekszenek egymáson a kanapén.
-Ti mit csináltok ? -jött be Daws is.
A lányok, és fiuk felnéztek. Ránk néztek egy elégedett mosollyal, majd ledobtak minket a kanapéra és elkezdtek csikizni.
-Ne ! Kérlek ne ! -mondta Daws, miközben levegőért kapkodott.
Megszólalni se bírtam, annyira nevettem. Mikor már a levegőt is nehezen vettem akkor kapálóztam mint egy retardált fòka..
-Jól van ! Elég volt ! Gyertek enni ! -jött be anya. Leálltak a csikizéssel és lassan elindultak a konyha felé.
-Anya ! Megmentő vagy ! -mondtam, és térden csúszva oda mentem anyához.
-Még soha életembe nem nevettem ennyit ! -mondta Daws nagy szemekkel és a hasát fogta.
Kaja után, vissza mentünk a nappaliba és társas játékoztunk.
Hallottam, hogy csapódott az ajtó. Hirtelen oda dugtam a fejemet, hogy nézzem meg ki jött és láttam amint Pezz veszi le a kabátját.
-Ááááááááá ! -sikítottam örömömben. Pezz gyorsan felkapta a fejét majd ő is sikított. Ledobta a cipőit, és hozzám szaladt.
-Jaj te ! -ölelt meg.
-Hiányoztál Pezz !
-Te is nekem !
-Ki jött ? -jött be anya mosolyogva.
-Én ! -emelte fel a kezét Perrie.
-Oh, Perrie ! Gyere enni. -mosolygott anya és elindult a konyha felé.
-Megyek veled szívem. -állt fel Zayn és megpuszilta Perrie -t.
Leültem a kanapéra és csak bámultam.
-Ash ! -kiabált Niall.
-Ne haragudj, szóltál ? -néztem rá.
-Már vagy két perce beszélünk hozzád, de te mintha itt sem lennél lelkileg csak testileg.
-Ne haragudjatok csak.. kikapcsoltam. Fáradt vagyok. -mondtam és megfogtam a homlokomat.
-Gyere, felviszlek a szobádba ! -nyújtotta a kezét Nialler. Bólintottam, elköszöntem a többiektől majd felmentünk a szobámba.
Kidőltem az ágyon, majd Niall mellém feküdt.
Elkezdett egy kitalált mesét mesélni, egy szőke hercegnőről és annak a szőke hercegéről, kutyákról, macskákról.. de elaludtam.
* Daws szemszöge *
-Lassan én is megyek, holnap félévit írok.. Holnap délután találkozzunk és megbeszéljük Ash szülinapi buliját. -mondtam és sorba megpusziltam mindenkit majd felvettem a kabátomat.
-Daws várj !  Veled megyek ! -kiabált Harry.
-Harry, most sietek, ne haragudj.
-Nem tartalak fel. Haza viszlek kocsival. -mosolygott.
-Hát oké. -sóhajtottam és figyeltem ahogy lassan felveszi a kabátját majd a cipőjét.
*
Miután megérkeztünk, megpusziltam Harry -t. Ki akartam nyitni a kocsi ajtaját de nem engedte, ijedt arccal ránéztem, mire Harry megnyugtatott, megölelt.
-Beszélni szeretnék veled. -mondta.
-Harry... Ez most nem alkalmas..
-Leszel a barátnőm ? -kérdezte.
-Tessék ? Vagyis izé.. nem tudom. Jó éjt Harry ! -hadartam el majd gyorsan kiszálltam a kocsiból és beszaladtam a házba.
Mikor be értem a házba, kinéztem az ablakon és láttam, hogy Harry feje a kormányon van.. lassan felnézett majd elment...
-Együtt vagytok ? -jött ki anya a konyhából, karba tett kézzel, büszke mosollyal az arcán.
-Jaj, ne már te is ! -sóhajtottam és elindultam a lépcső felé.
-Csak sok sikert szeretnék kívánni, kicsim.. -nézett boci szemekkel, és be ment a fürdőbe.
* Ash szemszöge *
Másnap, tizenkét óra volt amikor megébredtem. Letussoltam és reggeliztem.. Csengettek.
-Szia. -mondta Dani, El és Perrie egyszerre.
-Sziasztok lányok. Gyertek be.
Leültek a kanapéra és vártak.
-Kire várunk ? -kérdeztem nagy szemekkel.
-A fiukra. Egy pár perc múlva itt kell legyenek. -mondta El.
Amikor a fiuk megérkeztek, leültek majd Liam a kezembe nyomott egy újságot.
-Mit csináljak evvel ? -nevettem.
-Válasz ki belőle egy klubot. -mosolygott.
-Klubot ? Minek ?
-Mert holnap van a szülinapod. -motyogott Zayn.
-Aranyosak vagytok, de nem szeretnék olyan nagy bulit. -néztem rájuk szomorúan és le tettem az újságot.
-Választanod kell ! Vagy velünk ünnepelsz vagy a szüleiddel. A szüleiddel itthon maradnátok és átjönne egy pár rokon, mi meg elvinnénk téged egy klubba. -mondta Dani.
-Akkor klubba megyünk ! -mondtam és ismét a kezembe vettem az újságot.
-Remek ! Válassz ki egy klubot, hívj meg egy pár vendéget, írj össze néhány zenét de ne csak 1D -t ! -magyarázta Perrie.
-Mi mos megyünk, mert még rengeteg dolgunk van ! Holnap három órakor itt leszünk ! -mondta Niall és megpuszilta a homlokomat.
-Legyél szép ! -mondták majd elmentek.
*
A konyhába ültem és nutellát nyalogattam, amikor belépett Daws az ajtón.
-Ma nálad alszok ! Öltözz fel, mert manikűröshöz megyünk !
-Minek manikűr ? -néztem rá nagy szemekkel.
-Mert holnap tizenöt éves leszel és klubba lesz megtartva a szülinapod ! Duh ! -emelte fel a jobb tenyerét, és a fejét jobbra majd balra tolta.
-Anyáék nincsenek itthon, és nincs zsebpénzem. -ráztam a vállam és tovább nyalogattam a nutellát ami a kanalamon maradt.
-Gyere már te szerencsétlen ! Úgy sem tudtam mit venni neked, legalább ennyit kapsz. -rángatott fel a székről.
-Ah, jól van ! Megyek öltözök...


∞A 11. és 12. részhez csak két kommentet kaptam.. azt a két kommentett is nagyon szépen köszönöm ! :)xx
14. részt akkor fogom kirakni ha ehhez a részhez kapok MINIMUM három kommentet :)
Millió puszi♥

5 megjegyzés:

  1. Csalódtam bennetek olvasók!(tisztelet a kivételnek)Melissza csak 1 dolgot kért!Azt hogy kommenteljünk!De gyorsan hozd a kövit!És ez a Serena És Blair ölelés awww :$ xx Aletta

    VálaszTörlés
  2. Juj *.* Hamar hozzd a folytatást ! <3
    Nagyon jó ! Ash bulija :DD

    VálaszTörlés