2013. május 1., szerda

∞14.rész

-Kelj fel. Gyerünk ! Kelj már fel. -dobálta hozzám a párnákat Daws.
-Szülinapom van. Hadd aludjak ameddig akarok. -néztem rá gyilkoló tekintettel.
-Oh tényleg, boldog szülinapot. -mosolygott majd hozzám dobott egy dobozt.
-Mit csináljak evvel ?
-Edd meg ! -nevetett. -Szerinted mit lehet csinálni egy ajándék dobozzal ? Bontsd ki, és örülj neki !
*
-Ez de gyönyörű ! Köszönöm. -mondtam boldogan.
-Örülök, hogy tetszik. Remélem, hogy jó rád. Este ezt fogod hordani !
-Az biztos. -nevettem.
-Szóval, a mai napunk így hangzik: most lemegyünk reggelizni, aztán sorba lefürdünk, felöltözünk, megcsináljuk egymásnak a hajunkat, sminkünket és várjuk a fiukat, majd jól bebaszunk. -mosolygott.
-Remek.
*
-Boldog szülinapot kicsim. -mosolygott anya és apa.
Anya, a kezében tartott egy tányért amin gofri volt tejszín habbal és eperrel.
-Köszönöm. -öleltem meg őket.
-Ez a tied ! -nyomott apa a kezembe egy borítékot.
Kinyitottam. Egy 1D -s képes lap volt, benne a fiuknak az aláírásukkal, és anyáéktól ajándékba egy kis pénz.
-Wow ! Daws, azt hiszem holnap megyünk vásárolni. -mondtam miközben a pénzt bámultam.
-Benne vagyok. -mondta teli szájjal.
*
-Tökéletes a ruha ! -kiabáltam Daws -nak aki épp fürdött.
-Örülök ! -kiabált vissza, majd egy nagy koppanást hallottam.
-Élsz még ? -nevettem.
-Megcsúsztam, de még élek ! Nem kell aggódni ! -nevetett.
*
Daws -al a szobámban ültünk és a Directionerek -nek irtunk vissza twitteren akik felköszöntöttek.
Nem tudom mi van Rebecca -val nem hívott.. akkor ezek szerint nem engedik.
-Megjöttek a fiuk és a lányok ! -kiabált anya a földszintről.
Gyorsan kikapcsoltam a leptopomat és Daws -al lementünk. Mikor leértünk mindenki a nyakamba ugrott és felköszöntöttek.
-Milyen tizenöt évesnek lenni ? -kérdezte Harry és oldalba bökött.
-Ugyan olyan mint tizennégynek. -néztem rá furcsán.
Beszélgettünk egy kicsit, majd Louis leültetett a kanapéra.
-Csukd be a szemed. -mondta Perrie.
Alig csuktam be, de már is éreztem, hogy valami puha landol az ölembe. Valami ami mozog.
-Nyisd ki a szemed. -mondta halkan Zayn.
-Istenem. -sikongattam. -Annyira aranyos. Köszönöm ! -öleltem meg Perrie -t és Zayn -t.
-Nagyon szívesen. -mondták egyszerre.
-Mi lesz a neve ? -kérdezte Daws.
-Hm.. Nudli !
-Nudli ? -kérdezte mindenki.
-Aha. Tökéletes név.
jaj, de drága *o*
Anya sütőt sütit, vett üdítőket, készített szendvicset.. mindenkit megkínált, majd beszélgettünk és készítettünk egy pár képet.
Dani és Liam azt mondták, hogy az ő ajándékukat majd a klubban kapom meg. Harry -töl meg Niall -töl a bulit kaptam, pluszba Niall -töl egy csokor virágot és csokit.
*
-Haló ? -szóltam bele vidáman a telefonba.
-Boldog szülinapot ! -kiabált Rebecca.
-Köszönöm szépen. Nem jössz Londonba ?
-De ! A gépen ülök és várom, hogy felszálljunk. Nyolc órakor fog leszállni a gépem. Mi lenne ha, a reptéren találkoznánk ?
-Remek.
-Szuper. Most le kell tegyem, most szálunk fel ! Akkor nyolckor. Puszi. -mondta majd kinyomta.
-Na ? Ki volt az ? -jött oda hozzám Niall.
-Rebecca. A film forgatásán ismerkedtünk meg, és ő is jön a buliba. Nyolckor száll le a gépe. Majd ki jössz velem a reptérre ? -pusziltam meg.
-Nyolckor ? Pont nyolckor ? -nézett kétségbe esett tekintettel.
-Igen. Miért ?
-Mert akkor lesz a torta felvágása és te NEM mehetsz ! Majd megkérünk valaki mást, hogy menjen Rebecca -ért.
-Hát oké. -ültem le sóhajtozva.
-De ugye nem haragszol ? -ült le mellém.
-Rád nem lehet ! -támadtam le majd megcsókoltam. -De, honnan fogja majd felismerni az a valaki Rebecca -t ?
-Hát.. majd egy lapra ráírod a nevét és az a valaki majd feltartja azt a lapot. Rebecca meglátja és majd oda megy hozzá.. -nevetett.
*
Daws olyan szótlan.. ül és bámulja Harry -t, aki Louis -al és Eleanor -al beszélget.
-Mi a baj paraszt ? -öleltem meg.
-Valamit nem mondtam el neked.. -hajtott le fejét.
-Mit ? -néztem rá nagy szemekkel.
-Szóval az úgy történt, hogy.. már nagyon rég óta talizgatunk Harry -vel, meg sokszor haza is kísért de.. a legutóbbi alkalommal megkért, hogy legyek a barátnője.
Amikor meghallottam azt, hogy: ' legyek a barátnője ' a szám nagy mosolyra kerekedett és elkezdtem össze-vissza ugrálni.
-ASH ! -kiabált rám.
-Juj ! Ha te tudnád, hogy milyen boldog vagyok ! A legjobb barátnőm Harry Styles barátnője és...... -áradoztam, miközben ugráltam, de Daws.. lecsapott.
-Nem vagyok Harry barátnője !
-Te bolond vagy ? Miért utasítottad vissza ? -vágtam be a durcit.
-Mert apa úgysem engedné meg, hogy együtt legyünk.
-Esküszöm te nem vagy normális.. VAGY, ezeket most azért mondod, mert reggel nagyon beütötted a fejed mikor elcsúsztál miközben fürödtél..
-Ash, kérlek légy megértőbb..
-Ne haragudj, de.. világ életedben, vagyis mióta ismerlek Harry -ről álmodoztál. Most mi állít meg ? Itt az alkalom ! Miért nem használod ki ? Apa se szereti, hogy Niall -el együtt vagyunk, de nincs mit tegyen. Látja, hogy elválasztatlanok vagyunk ! Niall húsz éves én meg tizenöt, és akkor mi van ? Szeretjük egymást az a lényeg !
-Igazad van. -mosolygott. -Megyek beszélek vele. -állt fel magabiztosan.
-Ez az ! -álltam fel én is.
Elindult Harry felé, megállt, majd vissza szaladt hozzám.
-Nem fog menni. -vágta bele a homlokát a vállamba.
-Miért ?
-Mert most nem megy.. -toporzékolt.
-Istenem. Megyek beszélek én vele ha te nem teszed meg ! -néztem rá gonoszan.
-Majd a bulin beszélek vele, akkor majd lesz bennem pia és majd lesz erőm beszélni vele ! -fogdosta a ruháját.
-Te tudod ! -mosolyogtam és oda rángattam Nudli -hoz.
*
-Itt az idő ! -mondta Perrie, miközben Niall -t nézte és az órájára mutatott.
-Gyerünk gyerekek vegyétek fel a kabátjaitokat, cipőiteket, mert itt a limuzin és indulunk a klubba. -kiabálta Niall.
-Már mentek ? -jött be apa a nappaliba.
-Igen. -mosolygott Eleanor.
-Legyetek jók. Ash, Daws ne igyatok annyit amennyit a múltkor.. hanem többet ! -nevetett anya.
-Alyssa ! -nézett rá morcosan apa.
-Vigyázzatok magatokra. -puszilt meg minket anya, majd kimentünk a házból.
-Nem hiszem el ! Miért kell ennyit költsetek ? -néztem Harry -re és Niall -re amikor megláttam a nagy fehér limuzint a házunk előtt.
-Megérdemled. -ölelt meg Hazza.
A limuzinba One Direction számokat bömböltettünk és gyerek pezsgőt ittunk.
*
Amikor megérkeztünk a klubhoz, még nem volt senki, vagyis semmilyen vendég. Fél nyolcra jönnek. Bementünk. Volt öt szék és öt mikrofon.
Minket, lányokat a fiuk leültettek és ők kezükbe vették a mikrofonjaikat...
SLLTWMYBLFKIM és végül az UAN.
A mini koncert után, a lányokkal tapsoltunk mint a hülye gyerekek, El néha még fütyült is..
Dani lerohanta Liam -et, El Louis -t, Perrie Zayn -t. Én, lassan hátratett kezekkel sétáltam Niall félé aki csak mosolygott.
-Mikor akarsz már megcsókolni ? -kérdezte mosolyogva. Ahogy feltette a kérdést elkezdtem felé szaladni, a nyakába ugrottam és hosszasan megcsókoltam.
* Daws szemszöge *
Mindegyik lány oda ment a saját barátjához megcsókolni.. Harry rám nézett, megfogta a tarkóját, majd leült velem szembe.
' Tök ciki.. ' gondoltam magamban.
Nem hiszem el, Ash és Niall pont most állnak le smárolni.. Pff. Ahelyett, hogy itt lenne velem ezekben a nehéz pillanatokban, ő leáll smárolni.
* Ash szemszöge *
-Megjöttem srácok ! -kiabálta Josh és ledobta a kocsi kulcsát meg a kabátját.
-Héj haver. -pacsizott Niall Josh -al.
-Josh ! -kaptam fel a fejem.
-Boldog szülinapot, Ash. -mosolygott megpuszilt, és átadott egy csokor ròzsát és csokit.
-Köszönöm. Figyelj, megtennél nekem valamit ? -néztem rá kiskutya szemekkel.
-Attól függ, hogy mit. Mert például nem fogom feltörölni a hányásodat, mikor hótra be leszel baszva.
-De majom vagy. -nevettem és megböktem. -Arról lenne szó, hogy ki mennél majd a reptérre az egyik barátnőmért ? Engem Niall nem enged. Pont nyolckor száll le a barátnőm gépe és akkor van a torta felvágása is.
-Igen, de egy lapra írd rá a nevét. -mosolygott.
Bólintottam majd elkiabáltam magam.
-Van valakinek egy ánégyes lapja és egy tolla ?
-A táskámban ! -kiabált vissza Perrie aki épp zenéket töltött le.
Ráírtam a lapra, hogy: ' REBECCA♥'.
*
Elkezdtek szállingózni a vendégek. Egy csomó sztár. Mindenki felköszöntött majd letámadták a kajás és piás asztalokat.
-Ash, gyere mutassak valamit ! -szolt Niall. Bevitt valami raktár féleségbe. -Nézd ! -mutatott le a földre.
-Basszus ! Nem hiszem el ! Minek vettetek ennyi piát ?
-Mert fog kelleni.
-Beteg állatok vagytok ! -nevettem és kimentem.
* Rebecca szemszöge *
' Nyolc óra öt perc van. Hol van már Ash ? Megfagyok ! Ah.. Felhívom....
Nem veszi fel ! Remek. Szerintem bebaszott és megfeledkezett rólam.. ' gondoltam magamban.
-Mi a.. -mondtam ki halkan.
Egy helyes srác, egy lapot tartott amire a nevem volt ráírva.
' Meg kéne kérdezzem, hogy miért szerepel a lapján a nevem.. ' gondoltam magamban, miközben ajkaimat összeszorítottam.
-Öm.. Szia.. Rebecca vagyok. -mentem oda hozzá.
-Szia. Én Josh vagyok. Ash küldött ki érted, mert ő nem tudott jönni. Gyere elviszlek a klubba. -mosolygott, majd megfogta a csomagjaimat.
*
Amikor megérkeztünk a klubhoz elkezdtem kipakolni a cuccaimat, amikor Josh megszolizott.
-Te mit csinálsz ? -nézett kigülett szemekkel.
-Ki veszem a csomagjaimat. Miért, minek látszik ?
-Egész buli alatt magad után akarod huzigálni őket, mint valami kutyát a gazdája ? Hagyd a kocsimban, és majd buli után oda adom neked, vagyis ha majd leszel olyan állapotba, hogy kommunikálni lehessen veled. -nevetett.
-Oké, egyébként én sosem rúgok be ! -legyintettem. -Rengeteget iszok, de nem árt meg nekem a pia.
-Jó neked ! Egyébként Ash -ék olyan vedelős banda, de majd hozzászoksz.. -nevetett és elindult befelé.
* Ash szemszöge *
-Josh itt a lap. Indulj ! -pusziltam meg, majd elment Rebecca -ért.
Liam és Dani elővettek a hűtőből valami nagy izét, és megálltak mellette.
-Khm.. Ash egy picit gyere ide. -mosolygott Dani.
Oda mentem majd levették a kartont ami a nagy izén volt. Egy óriási torta, ami elég minden vendégnek.
-Ez csoda szép. -öleltem meg Dani -t és Liam -ot. -Köszönöm szépen.
-Nagyon szívesen. De.. van itt még valami.. -mosolygott Liam és a kezembe nyomott egy nagy dobozt. Kinyitottam és egy csomó kutya ruhát, kutya kaját találtam benne sőt még egy benti kutya házikót is kaptam.
-Wáó de jó ! Nudli nagyon fog ezeknek örülni. -kuncogtam.
-Nyolc óra ! -kiabálta Perrie.
-Khm.. egy kis figyelmet ! -mondta Harry, egy mikrofonba beszélve.
-Nagyon sok boldog születésnapot szeretnék kívánni az én szerelmemnek. -mondta Niall, és rám mutatott.
Elém tolták a tortát amin egy 1 -és és egy 5 -ös gyertya égett.
-Kívánj valamit ! -súgta El.
Mindenem megvan amit egy ember kívánhatna, de azért.. mégis van egy.
' Azt kívánom, hogy... ez a boldogság amit most érzek mindig megmaradjon, és minden ember legyen legalább annyira boldog mint amennyire én vagyok .' gondoltam magamban, majd elfújtam a gyertyákat. Pezz, egy csomó sorozat képet készített, amik mind ocsmányok lettek.. Be tett egy zenét és elkezdték felvágni a tortát. Alig maradt valami, épp, hogy majd Josh -nak és Rebecca -nak.
-Boldog szülinapot Ash ! -szaladt hozzám Rebecca.
-Rebecca ! -nyomtam a tányéromat Daws kezébe és megöleltem Rebecca -t.
-Ez a tied. -mosolygott és a kezembe nyomott egy fűzetett.
Kinyitottam. Mindenhol képek voltak. Képek amiket ez alatt a három hónap alatt készítettünk, a film forgatásán.
-De aranyos vagy. Köszönöm. -öleltem meg még egyszer. -Menj, zabálj tortát ! -mutattam a maradék torta felé.
* Daws szemszöge *
Amikor kinyitottam a szememet azt sem tudtam, hogy hol vagyok. Egy szobában voltam, ahol eddig még soha nem jártam..
Melltartóba és egy női bokszerben feküdtem, kitakarózva.
Megfordultam és.. Harry -t pillantottam meg. Megijedtem.
' Mit keres ez mellettem ? ' gondoltam magamban.
Mik történhettek az éjszaka folyamán ? Meg akartam bizonyosulni, hogy semmi nagyobb dolog nem történt velem meg Harry -vel az éjszaka folyamán ezért szépen megnéztem, hogyha van -e rajta alsógatya...
Nem.. nem volt...
* Ash szemszöge *
Arra ébredtem meg, hogy Niall kirohan valami szobából, mivel elkezdett hányni..
-Fúj.. -mondtam halkan csukott szemekkel.
-Halkabban.. -mondta egy hang. Gyorsan kinyitottam a szememet és felültem. Lenéztem a földre és megpillantottam Zayn -t meg Perrie -t.
-Ti mit kerestek a földön ? Hol vagyok ? Mi ez a szoba ? Fáj a fejem.
-Lusták voltunk át menni egy másik szobába és úgy volt, hogy négyen osztozunk az ágyon csak ti Niall -el lelöktetek minket.. -mondta Zayn csukott szemekkel.
* Niall szemszöge *
Alig feküdtem le aludni, de már meg is ébredtem, hogy hányingerem van. Egy szál bokszerben kiszaladtam hányni.
Amikor visszamentem a szobába láttam amint Pezz és Zayn a földön feküsznek egymás hegyén hátán, Ash pedig elhelyezkedett az ágyon mint egy béka.
* Rebecca szemszöge *
Igaz, sokat iszok és nem árt meg.. a mostani piálásom nagyon durva volt.
A fejem szét esik.. Egész éjszaka hánytam.. Azt se tudom, hogy hol vagyok, mert becsukott szemekkel gondolkozok..
-Nem hiszem el ! -motyogtam mikor ki nyitottam a szemem.
A vécé mellet fekszem, biztos elaludtam, miután kihánytam magam..
' Tuti hogy ezek tettek parti drogot a piámba.. ' gondoltam magamban.
* Dani szemszöge *
A konyha pulton ébredtem meg. Ez normális ? Liam, egy széken ül, és a fejét támasztja, úgy alszik. Hogy tudd úgy aludni ? De mégis.. mit keresek én a konyha pulton ? A fejem rohadtul fáj, és hányingerem van..
* El szemszöge *
-El ! Kelj fel ! -rángattam a vállamat Louis. -Hol vagyunk ? -kérdezte kétségbe esetten.
Nehezen kinyitottam a szemeimet és a fejem el kezdett fájni..
-Egy szobában vagyunk ahol még soha nem voltam. -mondtam és Louis -t figyeltem aki meztelenül feküdt mellettem.
Elnevette magát, megfordult, betakarózott, majd megpróbált elaludni.
* Josh szemszöge *
Egy fotelben ébredtem meg, a DJ asztal mellet, lenéztem a földre és láttam egy törött poharat, mellette valami löttyöt..
' Milyen alkoholista vagyok.. ' gondoltam magamban...

4 megjegyzés: