2013. május 14., kedd

∞26.rész.

-Na, ez lesz az ideiglenes otthonod ! -mosolygott apa és felkapcsolta a villanyt a nappaliba.
Egy kicsi de tökéletes ház. Két hálószoba, egy fürdő, egy konyha, egy nappali és egy kicsi hátsó kert.
-Tisztára olyan mint a magyarországi otthonunk. -bámészkodtam.
-Igen, hogy ne hiányozzatok annyira. -ölelt meg.
A falaknak a színe ugyanolyanok mint otthon, apa hálószobája úgy van berendezve mint otthon és a konyha is.
-És ez lesz a te szobád !
A falak rózsaszínűek voltak. Volt egy plazma tévé, egy kis asztal és egy emeletes ágy..
-Apa ! Az egy Harry -s poszter ? -mutattam a falra. Apa felnevetett.
-Igen. Tudom, neked otthon a szobád tele van One Direction -ös poszterekkel, ezért tegnap este elmentem venni egy Harry -s posztert. Ha nincs is tele a szoba, de legalább egy poszter van.
-De aranyos vagy ! Köszönöm. -öleltem meg.
-Fiatal még a nap ! Mit akarsz ma csinálni ? -kérdezte és behozta csomagjaimat a szobámba.
-Először is kipakolok, ebédelek és körbe járom London -t !
-Remek ! Egy órakor kezdődik a munka időm, addig még van egy pár óra. Megyek készítek ebédet addig te pakolj ki. -puszilt meg és elhagyta újdonsült szobámat.
Annyira aranyos, hogy így próbál a kedvemben járni.
Kipakoltam, ebédeltünk és apa elment a munkába. Letussoltam és szépen felöltöztem. Kézi táskámba bele dobtam egy magyar-angol angol-magyar szótárt, a pénz tárcámat és egy esernyőt majd elindultam.
London sötét volt a sok koromfekete felhő miatt, csüngött az esőnek a lába.
*
Látszott rajtam, hogy turista vagyok, mert csak nekem volt a kezemben szótár és csak én lapozgattam azt mindig mikor megláttam egy idegen szót.
* Ash szemszöge *
Daws, becsengetés előtt tíz perccel ért be a suliba. Mosolygott, úgy tett mintha semmi sem történt volna.. Néhány hajszála a szemébe lógott, de sminkje tökéletesen látszott.
-Szia. -ült le mellém mosolyogva miközben kivette azt a néhány hajszálat a szeméből.
-Helló. Hogy vagy ? -néztem rá boci szemekkel.
-Fáradtan. -mondta és letette a fejét a padra. Nem tudtam erre a mondatára mit mondani, csak szemeztem a táblával. -Ash, hozzátok költözhetek ? -kérdezte hatás szünettel.
Nevettem mire ő komolyan rám nézett.
-Komolyan beszéltem !
-El akarsz költözni otthonról ?
-Ja ! Utálom apát.. -mondta könnyes szemekkel miközben egy pontra meredt.

-Költözzél. -mosolyogtam.
-Ma éjszaka kimászok az erkélyen, és átszaladok hozzád egy pár ruhával.
' Ez mindent eltervezett ! ' gondoltam magamban.
*
-Szia Ashley ! -lépett mellém, büszke pofájával az osztály ribanca.
-Szia Amy. -mosolyogtam pimaszul és tovább beszélgettünk Daws -al.
-Hallom újra együtt vagytok Niall -el.. -mondta. Felé fordultam, bólintottam és vissza fordultam Daws -hoz. -Khm.. és még olyanokat is hallottam, hogy ezelőtt azért szakítottatok, mert úgy viselkedtél mint egy utolsó sarki kurva !
Amy felé fordultam, szája szélesen mosolygott.
Szemhéját figyeltem amin vastagon állt a kék szem festék. Mű szempillát rebegtette amik akármelyik percben leeshettek volna. Ahogy izzadt, úgy fojt le az arcáról a vastagon felkent alapozó..

-Nem én vagyok az akit már a fél suli megbaszott, és nem én vagyok az aki kilencedik osztály első félévében két hétig nem jött suliba, mert terhes lett és ki kellet derítse ki a gyerek apja, hogy tudja elvetélni azt a szegény gyereket. Szóval, ki az utolsó sarki kurva ? -mosolyogtam.
Felpofozott. Nem hagytam magam, vissza csaptam..
Az osztály terem ajtaja teljesen nyitva volt, az igazgató nő épp az osztályunk előtt ment el. Látta ahogy felpofozom Amy -t !
*
-Hogy merészeled felpofozni az egyik osztálytársnődet ? Azért amiért Niall Horan barátnője vagy attól még nem kell elszálljál magadtól !
-De ő kezdte !
-Én nem láttam, hogy felpofozott volna.
-Istenem ez a kivételezés.. -dőltem hátra a puffos székben, ami az igazgató nő előtt álldogált.
-Milyen kivételezés ? Első félévben két hétig jöttél iskolába, mert elengedtelek New York -ba filmet forgatni ! Ez neked kivételezés ? De tudod mit ? A nagy szád miatt felfüggesztelek ! -csapott a katedrájára és már írta is a büntető lapomat.
-Hogy mi ? Miért pont engem függeszt fel mikor vannak sokkal rosszabbak is ebben a rohadt iskolában ? Van aki minden egyes szünetben a vécében cigizik és lefizeti a tanárokat, hogy hallgassák el amiket láttak ! Engem meg annyiért felfüggeszt, mert megvédtem magam Amy ellen ?
-Meg azért amiért visszafeleseltél. -mosolygott.
-Ah. -forgattam meg szemeimet.
-Kirúgni nem tudlak, mert az iskola egyik példaképe vagy ! Színészkedsz, filmben szerepelsz, jó tanuló vagy. De fel tudlak függeszteni, és ez azt jelenti, hogy kilencedik osztály második félévére nem leszel lezárva. -nyomta a kezembe a büntető lapot.
-De az pont úgy jön ki mintha megbuktam volna !
-Pontosan. -dőlt hátra a székében.
-Jó tocsulást a kedvenc diákjának ! -mondtam idegesen miközben felvettem a kabátomat és az iskola táskámat majd kirohantam az igazgatói irodából.
A portás nem akart kiengedni, azt hitte lógni akarok. Könnyes szemekkel felmutattam neki büntető lapot mire ő kinyitotta a kaput.
Kabátomnak a kapucniját fejemre húztam, hogy ne ismerjenek fel és pattokzó könnyekkel hazáig szaladtam.
Becsaptam magam után a bejárati ajtót és hangosan zokogni kezdtem.
-Hé, mi a baj ? -jött le anya az emeletről és megölelt.
-Felfüggesztettek.
-Hm.. legalább egy ideig nem kell korán felkelj. -rázta meg a vállát.
-De nem leszek lezárva ! És én a szívemre veszem ha már kapok egy rossz jegyet ! -ültem le a kanapéra.
-Majd megmondom apádnak, hogy beszéljen az igazgató nőd -el és akkor majd minden rendbe jön. -puszilt meg. -Most gyere enni és meséld el, hogy miért függesztett fel ! -fogta meg a kezem és berángatott a konyhába.
*
Mindent elmeséltem neki és megmondta a szemembe, hogy az igazgató nőm egy büszke, felfújt béka !
Egy kicsit anyát is elszomorította az a tény, hogy nem leszek lezárva. Anya soha nem kiabált velem a jegyeim miatt, hanem inkább apa, ő lefogja szedni a fejem ha megtudja, hogy fel vagyok függesztve.
*
Fel mentem az emeletre és vettem egy hosszú fürdőt, felvettem a pizsimet és bebújtam az ágyamban. Pizsama napot tartok ! Bekapcsoltam a leptopom és felmentem twitterre. Ismét több ezer követőm lett.
Mikor szakítottunk Niall -el rengetegen visszavonták a követésüket, de most, hogy újra együtt vagyunk ismét bekövettek ! Eszméletlen !
Rá kattintottam az ' Említések ' menü gombra és olvastam a Directioner -ek twitjeit.
Volt aki szépeket irt nekem és volt aki a halálomat kívánta.. még Harry is irt.
' @AshleyCowell és @NiallOfficial újra együtt ! Nem tudnak egymás nélkül élni ! Milyen aranyosak.. Sok boldogságot ( ismét ) kölykök ! Xx ' .
Volt egy pár Directioner aki Harry twitjéhez írta le, hogy mennyire utál engem meg Daws -t, de a fiuk megvédtek minket. Liam irt vissza a legaranyosabban.
' Miért utáljátok őket ? Azért, mert szépek, aranyosak, tehetségesek ? Vagy azért, mert boldoggá teszik kedvenceiteket ? '.
Szóhoz sem jutottam, nem tudtam mit válaszolni, inkább betettem a Harry Potter filmet amit már több milliószor láttam.
Még mindig szomorú voltam a felfüggesztés miatt, legszívesebben egész nap sírtam volna vagy elégettem volna  az ellenőrzőmet..
Tíz percet ment a film mikor kopogtak. Perrie volt az, jött megvigasztalni.
Anya felhívta apát, apa szolt Zayn -nek, hogy hívja fel Perrie -t, hogy Perrie jöjjön át hozzám. Bonyolult.
-Na ne szomorkodj ! -ült le mellém mosolyogva Pezz.
-De olyan hülyén érzem magam.
-Nyugi én buktam kémiából.-legyintett.
-Komolyan ?
-Nem. Csak próbáltalak felvidítani !
-Hát nem sikerült, sőt.. még rosszabbul érzem magam.
Láttam Perrie -n, hogy bántja amiért felfüggesztettek ezért úgy döntött, hogy megnevetett.. Kisebb sikerekkel.. Mindent kipróbált !
Kiparodizálta az igazgató nőmet, rajzolt, rejtett számon hívogatta az embereket, csikizett majd énekelt. Gyönyörű hangjától kirázott a hideg, inkább komolyodtam el mint nevettem.
-Oké. Látom ezek nem váltak be ! Muszáj lesz azt a módszert használjam amitől az emberek megijednek mintsem, hogy nevessenek !

Ez a módszer hatásos volt. Röhögő görcsöt kaptam.
-Úgy nézel ki mint egy hörcsög ! -mondtam halkan, nevetve.
-Legalább nevetsz. -nevetett velem együtt.
Jó, hogy tudok Pezz -re számítani amikor valami gondom van ! Nem ismerjük egymást olyan sok ideje de ő mindig mellettem volt ha valami gyötörte a szívemet. Addig nem hagyott békén ameddig nem látta, hogy felvidulok !
* Harry szemszöge *
A mai napot a studióban töltöttük, teljesen kimerülten mentünk haza.
Mikor haza értem kinyitottam a hűtőt és csalódásomra semmi kaja sem volt benne ezért kimentem a Nando's -ig abba reménykedve, hogy ha egy rejtett kis utcába megyek senki sem fog felismerni.
Szorosan a fal mellet mentem. Az út felénél az eső is elkapott. Göndör fürtjeimen csorgott végig a víz.
Jött velem szemben egy lány aki több mint valószínű, hogy nem vett észre, mert egy esernyőt tartott a feje felett és lassan kocogott a velem ellentétes irányba. A földet figyelte, átugrott egy pocsolyán így pont belém ütközött, az esernyője ki esett a kezéből. Segíteni akartam neki. Leguggoltam az esernyőjéért és a kezébe nyomtam.
Az az ismerős kis kínai szem, a hosszú hullámos barna haj..
-Betty.. -mondtam halkan és a kezébe nyomtam az ernyőt. Kezeink összeértek.

Rápillantott esernyőjére és... elájult.
' Mi a szar ? Ennyire nagy hatással vagyok a csajokra ? ' gondoltam magamban.
Eszméletlenül feküdt előttem. Haja és ruhái sárosak lettek.
Beparáztam, ismét...
Mellette járkáltam s azon gondolkoztam, hogy a mentőket hívjam -e vagy a fiukat.. de éhes is voltam, nem hagyhattam ott !
Hívtam egy taxit. Megkértem a sofőrt, hogy segítsen befektetni a hátsó ülésre.
-Mit akarsz vele csinálni ? -kérdezte komolyan a sofőr.
-Miattam ájult el ! Nem hagyhatom itt ! Haza viszem magamhoz és mikor megébred kocsival haza viszem ! Nem tudom mit keress Londonba miközben ő magyarországi ! -mutogattam Betty -re.
-Ő az én lányom ! Egy hétig itt lesz velem Londonba ! -mondta egyre hangosabban. -Mit csináltál vele, hogy elájult ?
-Semmit, csak oda adtam neki az elejtett esernyőjét.
-Ennyit ? -nézett rám kikerekedett szemekkel. Bólogattam mire ő legyintett. Vállára felkapta Betty -t és óvatosan be tette a taxiba majd elhajtott vele...

4 megjegyzés:

  1. áááá <3
    végre !!! Betty és Harry !!! :$
    Juuj *.*
    Hamar hozdd a következőt !!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez mindenki által elolvasott bizonyságtétel, itt vagyok, hogy az egész világ tudjon egy emberről, aki megmentette a kapcsolatomat, és ezt a nagyszerű embert Dr. IZOYA-nak hívják. Sőt, nagyszerű munkát végzett nekem azáltal, hogy visszahozta az ex-szeretőt, aki elhagyott, és ígérem, hogy soha többé nem térek vissza hozzám. Ezzel rájöttem, hogy Dr. IZOYA részleteinek a világnak való kiállítása sok mindent megtesz azoknak, akik törött otthonukkal vagy kapcsolataikkal segítik a törött kapcsolatot vagy a házasságot. Elérheti őt e-mail címén: drizayaomosolution@gmail.com. Lépjen kapcsolatba vele, és nézze meg, hogyan oldódik meg a probléma 24 órán belül. Szintén a következő ügyekben specializálódott:
    (1) Visszafelé akarod.
    (2) Az irodájában szeretne reklámozni.
    (3) Azt akarja, hogy a férfiak / nők kövessék Önt.
    (4) Egy gyereket akar.
    (5) Ön vállalkozó, és szerződést szeretne nyerni
    (6) Azt akarja, hogy a férje örökké legyen a tiéd
    (7) Lelki segítségre van szüksége.
    (8) Ön már átkozott, és elvesztett pénzt akar visszaszerezni.
    (9) Állítsa le a válást
    (10) Pénzrituálék felkérése
    (11) Nyerjen győzelmet

    VálaszTörlés