2013. május 3., péntek

∞18.rész.

A karácsonyi ünnepek békésen teltek, és most meg a Szilveszteri bulira készülünk.. Nem sokára 2014 van..
-Rebecca mikor jön vissza ? -kérdezte Niall miközben szemezett a poszteremmel, amin ő maga volt rajta..
-Holnap. Velünk fogja ünnepelni az új évet.. Szeretnék veled beszélni.. -sóhajtottam. -Nem szeretném ha aztán az lenne a baj, hogy nem szóltam.. -fogdostam a párnámat.
-Mi az ? -huppant le mellém, széles mosollyal.
-A film bemutatója áprilisban lesz.. és.. vagyis.. muszáj lesz, hogy majd megcsókoljam a fiú főszereplőt. -dadogtam.
Nem akartam látni, hogy Niall milyen fejet vág mikor elmondom neki a hírt, ezért becsuktam a szememet.
Nem kaptam semmi választ, hanem egy szenvedélyes csókot.
-Csak ne úgy csókold, ahogy most én csókoltalak meg téged !
-Rendben. -mondtam elpirulva, és mosolyogva lehajtottam a fejemet.
-Tubicáim ! -rontott be Louis. -Gyertek menjünk vásárolni, nemsokára új év és még meg kell szervezni az egész bulit !
-Buli.. Minek ? Hogy megint berúgjunk ? -állt fel Niall.
-Te nem muszáj berúgj ! De én be akarok ! -nevetett Louis, hátat fordított, megrázta a fenekét, rácsapott, majd kiment.
-Ez beteg. Nagyon beteg. -ráztam ijedten a fejem.
-Nem, csak az agyára ment a sok répa.. -mondta Niall, majd felállt.
-Gyertek le ! Beszédem van veletek ! -kiabált apa a földszintről.
*
-Ash, anyáddal szilveszterre elutazunk, szóval te vigyázol a házra ! Csaphattok bulit, vagy akár egy klubba is elmehetsz, nem érdekel.. csak vigyázz magadra ! Ne gyújtsd fel a házat ! Ne áraszd el a házat ! Satöbbi.. -magyarázta. -Niall ! Rád bízom Ash -t, oh.. nem lesz jó Niall.. -rázta a fejét apa. -Ash ! Liam -ra vagy bízva ! -állt fel apa a kanapéról és bement a konyhába.
-De apa ! Tudok magamra vigyázni ! -kiabáltam utána.
-Ja, hogyne.. persze.. -legyintett.
-Mikor utaztok el ? -néztem anyára majd apára kiskutya szemekkel.
-Ma éjszaka, mivel hosszú az út.. nagyon hosszú. -nézett apa kigüledt szemekkel.
-És hova mentek ? -vágott közbe mosolyogva Niall.
-Nem mondjuk el, mert ha Ash megtudja akkor az lesz, hogy ő is akar jönni. -ellenkezett anya.
-Dehogyis ! Mondjátok csak nyugodtan. -legyintettem mosolyogva.
-Honolulu szigetekre.
-Én is akarok menni ! -kezdtem el vitatkozni.
-Jaj megmondtam ! -fogta meg a homlokát anya.
-Ez nem igaz, hogy minden jó helyre nélkülem mentek ! -durciztam.
-Majd mi is megyünk nyáron nyaralni ! -puszilt meg Niall.
-De az nem a Honolulu szigetek lesznek.. -kezdtem el majdnem sírni.
-Nem, mert jobb lesz ! -nevetett Louis.
-Na jól van akkor. -nevettem.
-Megjöttem ! -kiabálta egy ismerős hang, majd ajtó becsapódást hallottam.
-Rebecca ? Hát te ? -nevettem és megöleltem.
-Anyáék elküldtek otthonról, mert ma éjszaka el utaznak.. -forgatta meg a szemeit. Ledobta cuccait és mindenkit megölelt.
-Nem véletlenül a Honolulu szigetekre mennek ? -kérdezte Louis.
-De, oda mennek, és velünk utaznak. -mosolygott anya és elindult a lépcső felé.
-A lényeg az, hogy egy napunk van megszervezni egy óriási bulit. -ültem le a kanapéra.
-Hol van Daws ? Túl nagy a csend ! -fülelt Rebecca.
-A nagymamájánál van. Harmincegyedikén jön haza. -mosolyogtam.
-El fotózásokon van. -mondta Louis.
-A fiuk, Harry -nél otthon döglenek. -csóválta a fejét Niall.
-Pezz holnap jön haza egy Little Mix mini turnéról. -mondtam.
-Dani pedig most épp a szüleinél van. -mondta végezettül Louis.
-Értem.. Akkor minden munkát mi kel elvégezzünk, mert a fiuk úgyse fognak semmit csinálni, és a csajok pedig hulla fáradtak lesznek mikor haza érnek..  sóhajtott Rebecca.
- Ja, kábé. -mondta Louis.
-Szerintem először írjuk össze a  vendégeket, utána intézzük a kajákat, piákat. -mosolygott Niall.
Egy pár személyt összeirtunk aztán meguntuk az egész szervezősdit.. inkább filmet néztünk. Elaludtunk..
* Alyssa szemszöge *
-Gyere Alyssa induljunk. -suttogott Simon, miközben Ash -t néztem ahogy alszik a kanapén.
-Nem tudok úgy elmenni, hogy nem búcsúztam el tőle !
-Felakarod költeni ? Nem látod milyen aranyosan alszik vagyis.. alszanak ?
-De.. csak.. majd egy hét múlva jövünk vissza, és nehéz lesz. Mindig nehéz nélküle.
-Biztonságban lesz ! Beszéltem Liam -el. Minden oké, nyugi. Adj neki egy puszit, írj egy levelet és utána induljunk, mert még lekéssük a gépünket. -tette le halkan a bőröndöket.
Bólintottam és felmentem Ash szobájába egy lapért és egy tollért.
' Kedves Kislányom ! Vigyázz magadra. Ha van valami gond akkor hívj ! Hozok szuvenírt. Érezd jól magad és ne igyál sok alkoholt. Ölel és puszil, Anya és Apa♥
U.I. Szeretlek.'
Letettem a levelet az ágyára és mellé raktam egy kis pénzt.
Lementem, megpusziltam, megsimogattam Nudli -t és kimentünk a lakásból.
Olyan fura érzésem van, szerintem jobb lenne ha nem utaznánk el sehova, de már nincs mit tenni, megvannak a repülő jegyek, a hotel szoba is le van foglalva. Egy hét az egész, kibírom.. Csak, ha nem lenne ez az érzés, akkor talán még jól is érezném magam..
* Ash szemszöge *
Egy borzasztóan büdös szagra ébredtem.. Kinyitottam a szemeimet és észrevettem, hogy Louis a zokniját lógatja előttem..
-Fúj ! -sikítoztam, Louis elkezdett röhögni.
-Reggelt. -jött be az ajtón Pezz karikás szemekkel.
-Szép jó reggelt Perrie ! -mosolygott Louis.
-Aj, nem szép ! -dobta le magát a kanapéra és elkezdte a szemét piszkálgatni.
-Nem aludtál az éjszaka ? -nézett perverz tekintettel Niall Perrie -re.
-Barom ! -bökte meg. -Éjfélkor ért végett a koncert, és Jade gyomor rontást kapott.. Az egész turné buszt végig hányta, és nem tudtunk aludni.. -magyarázta.
-Hát, reménykedjünk, hogy rendbe jön és eltud jönni a szilveszteri bulira. -mosolygott Rebecca.
-Pezz, szerintem most menj fel, tussolj le és feküdj le az egyik vendégszobába. -mosolyogtam.
-De aranyos vagy. Imádlak. -megpuszilt és lassan felcsöszögött a lépcsőn.
-Fáj a hátam. -mondta Rebecca miközben Pezz -t figyelte ahogy felmegy az emeletre.
-Nem. Neked nem mondom azt, hogy menj fel és feküdj le.
-Ou, pedig azt hittem.
-Nem lenne jobb ha mi is felmennénk aludni ? És legalább kipihenten tudnánk készülni a bulira. -javasolta Louis.
-Csak nehogy aztán minden az utolsó percre maradjon.. -mondtam.
Bezártam a bejárati ajtót és elindultam felfele.
Mindenki elvonult aludni.
-Ni, hagyott neked anyud levelet, és pénzt. -mosolygott Nialler, és a kezembe nyomta a kézzel írott levelet.
-De aranyos.. -mondtam ásítva.
*
Kipihenten ébredtem, semmi sem zavarta meg az alvásomat..
Nyugisan rápillantottam az órámra, és hirtelen kippantattam az ágyból.
-Niall, kelj fel ! Mindjárt tíz óra ! -költögettem.
-Este vagy reggel ? -kérdezte kómásan.
-Este ! És nem szerveztük meg a bulit !
-Bassza meg ! -pattant ki az ágyból,és elindult felkölteni Louis -t, én pedig Rebecca -t.
*
-Én ebbe az órába már nem álok neki a holnapi bulira kaját készíteni. -durciztam.
-Semmi baj ! Rendelünk. -mosolygott Niall.
Ez a buli olyan.. összecsapott lesz. Mindent az utolsó percben készítünk el. A vendégeket még nem hívtuk meg és semmi kaja, pia sincs...
-De jót aludtam ! -jött le mosolyogva Perrie.
-Pezz, kérlek segíts. -ugrottam mellé.
-Oké, de miben ?
-Egy pár sztárt hívj fel telefonon, és hívd meg őket a bulira. Niall és Louis, ugyan ez a helyezett.
-Oké. -mondták egyszerre és elmentek telefonálni.
-Vagy húsz személyt felhívtam de csak öten mondták azt, hogy száz százalékosan jönnek. A többiek már más helyre mennek bulizni. -jött hozzám Louis.
-Én tíz személyt intéztem. -mondta mosolyogva Pezz.
Ránéztünk Niall -re aki még mindig telefonált, és az ujjain számolta az emberkéket akik jönnek.
-Husz személy ! -tette le a telefonját Niall.
-Szinte ötven személy. -mondta Perrie.
-Ja, annyi vendég szerintem elég. -mondta Louis.
-Ash, vannak nagy asztalaitok ? -kérdezte Niall.
-Igen, a garázsban.
-Akkor szerintem hagyjuk Louis -t és Niall -t, hogy elrendezzék itt bent az asztalokat, mi addig hárman elmegyünk vásárolni. -mondta Perrie.
*
-Tíz pezsgő elég lesz ? -kérdeztem.
-Szerintem igen. -mondta Perrie aki a bevásárló kocsival szórakozott.
-Legyen tizenöt pezsgő, az nem baj ha több van ! -rángatta a állát Rebecca és még öt pezsgőt bele helyezett a bevásárló kocsiba.
Megvettük a pezsgőket, egy pár rágcsálni valót és néhány lufit, majd telt zacsikkal elindultunk hazafelé.
A nappaliban asztalok álltak. Rátettük a pezsgőket meg zacsistól a rágcsálni valókat.
-Most mi megyünk venni piát, ti addig díszítsetek ! -mondta Niall és kirángatta Louis -t a házból.
Hamar befejeztük a díszítést, de a fiuk még mindig vásárolni voltak..
Felmentem a szobámba, lehoztam a laptopomat és beszaladtam vele a konyhába.
Furdalt a lelki ismeret, hogy ezt a bulit csak összecsapjuk, hogy semmi kaja sem lesz.. ezért arra gondoltam, hogy valami könnyű sütit kéne süssek. Kaját rendelünk, de sütit nem..
-Mit nézel ? -ült le mellém Rebecca.
-Gyere álljunk neki sütni !
-Mit ? Én nem tudok sütni ! Még az aragázt sem tudom elindítani.
-Ettél már valaha mikrós sütit ? -kérdeztem miközben elkezdtem elővenni a cukrot, kakaót...
-Nem. Az milyen lehet ?
-Most kipróbáljuk. -mondtam és az orrába nyomtam a leptopomat.
-Ez nagyon jól néz ki ! -mutatott egy sütire.
-Aha. Én is arra gondoltam. Nem kell sokat készítsünk mivel úgy is mindenki vedelni fog, és még rendelünk egy csomó kaját. Szóval nem nagyon fogják enni az édeset. -mosolyogtam és elővettem tíz nagyobb tálat.
*
-Most mit kell bele tegyek ? -kérdeztem miközben mindenhol lisztes voltam, de nem csak én hanem Rebecca is.
-Tejet. Három kanál tejet. -mosolygott és nyújtotta felém a dobozos tejet, de.. kiejtette.
-Basszus ! -pattantam fel. -Semmi baj ! -nevettem. -Felhívom Niall -t, hogy vegyen egy doboz tejet. -mosolyogtam és kezembe vettem a telefonomat.
-Igen ? -szolt bele Niall a telefonba.
-Vegyetek egy doboz tejet ! Rebecca szerencsétlen és kiborította az egészet ! -néztem rá Rebecca -ra szùrós szemekkel, aki hirtelen elfordult és elkezdett fütyörészni.
-Oké, oké.. Nemsokára vissza érünk. Szia. -hadarta majd kinyomta.
* Niall szemszöge *
-Hát vennék én tejet, ha találnék nyitva egy rohadt üzletet ! -mondtam miközben kinyomtam a telefont.
-Hogy fogod elmondani neki, hogy nem tudtunk venni semmi piát ? -ült be Louis a kocsiba.
-Hát, nem kell majd mondjak semmit, mivel saját magától rá fog jönni, mikor meglátja, hogy üres kézzel megyünk haza. -mondtam és bele temettem a fejemet a kormányba.
-Hívd fel Harry -éket ! Hátha tudnak ők szerezni piát.
-Nem. Biztos már alszanak. Mindjárt egy óra. Reggel hátha lesznek kinyitva üzletek.
*
-Megjöttünk ! -ordibálta Louis és becsapta a bejárati ajtót.
Ash a nyakamba ugrott és elkezdett csókolgatni. Szomorúan ránéztem, mire ő leszállt rólam.
-Mi történt ?
-Egy üzletet sem találtunk nyitva..
-Hogy mi ? Ez nem lehet ! Csak kell legyen Londonba egy rohadt non-stop -os üzlet !
-Nincs, mindegyiket bejártuk. -mondta Louis.
-Ne idegeskedj Ash, majd reggel veszünk piát. -mondta mosolyogva Pezz.
-Remélem. -mondta szomorúan és elindult felfele a lépcsőn, Nudli követte.
* Ash szemszöge *
Nem vettek piát és tejet sem.. A konyha olyan mint egy disznó ól, kaját még nem rendeltünk..
Bezártam kulcsal a szoba ajtómat, kifeküdtem az ágyamon, mellettem Nudli, és elaludtam..
Fogalmam sincs, hogy tudok ennyit aludni..
Arra ébredtem meg, hogy csörög a telefonom..
-Igen ? -szóltam bele kómásan, és Nudli bele is ugatott.
-Szia Ash és szia Nudli. -nevetett Daws.
-Te már haza is értél ?
-Igen. Kialszom magam, lefürdök, bepakolok és megyek át hozzád. Na csáó. -nyomta ki.
Lassan kidugtam a fejemet a szobámból, és megpillantottam Niall -t aki az ajtóm mellet ülve aludt. Nem akartam felkölteni, de muszáj volt. Ráültem és elkezdtem a nyakát puszilgatni, mire ő hirtelen felriadt.
-Ash ! Na ne ! Te tudsz perverz is lenni ? -nézett rám nagy szemekkel.
-Ne akard azt, hogy perverz legyek, mert annak nem lesz jó vége !
-Legyél perverz !
-Haha. -nevettem. -Nem ! -komolyodtam el.
-Nem baj.. -tette, hogy sír.
Felálltunk a földről és lementünk a nappaliba.
-Sziasztok ! -mosolygott Harry, Zayn és Liam.
-Juj ! -szaladtam oda hozzájuk és megöleltem őket.
-El, kész van már a következő adag ? -hallottam Dani -t a konyhából. Beszaladtam a konyhába és teljesen meglepődtem.
-Mi ez a nagy tisztaság ? És mi ez a jó illat ?
-Kitakarítottunk, és el is készítettük azokat a sütiket amiket tegnap kinéztetek Rebecca -val. -mosolygott Dani.
-Imádlak titeket ! -öleltem meg őket.
*
Anya ma vagy négyszer hívott. Nagyon félt, de egy hetet kibír nélkülem. Szórakozzon, érezze jól magát !
Nudli -t bezártam a szobámba.
Sikerült piát és kaját szerezzünk. Minden vendég megérkezett.
Dani megfogadta, hogy most nem fog annyit inni mint a szülinapi bulimon. Daws azt mondta, hogy nem szeretne megint kétségbe esni..
* Rebecca szemszöge *
A zene bömböl, minden vendég iszik és van aki még csipeget egy-egy szendvicset.
-Mikor akarod elmondani nekik ? -ordibált Josh a fülembe.
-Mikor itt lesz az ideje ! -mosolyogtam.
-Rebecca ! Csinálnál nekünk egy közös képet ? -fogta meg a vállam El.
-Hát persze.

Amikor ezt a képet készítettem Louis -ékrol akkor még mindenki józan volt, vagyis majdnem mindenki... de a buli ezután durvult be..
Zayn mindent össze ivott üres gyomorra, Perrie fehér ruhába volt.
Zayn ráöntött egy üveg viszkit, abba reménykedve, hogy majd átfog ütni Perrie fehérneműje..
-Te vad barom ! -kiabált Pezz. Zayn csak állt előtte és mosolygott mint a vad alma. Perrie letámadta és elkezdte csókolni..
' Érdekes pár kapcsolat.. ' gondoltam magamban.
Olyan is volt aki annyira berugott, hogy a földön feküdt és ott aludt.. hogy a francba tudott úgy aludni, hogy egy csomóan rátaposnak és, hogy a zene makszon megy ? Ezt csak maga Ed tudja..
* Dani szemszöge *
Nem ittam annyira sokat, Liam -el szinte végig a kanapén ültünk, beszélgettünk, néha ettünk, és volt mikor csókolóztunk.. de a többiek.. hát azok egy feszt ittak és táncoltak, de amit Ash művelt, azt nem tánc...
Ash tánca.. :"DD
Mindennek lehet hívni, csak táncnak nem..
Egy csomót nevettem rajta de nem vette észre magát. Folytatta. De ha ő így érzi jól magát..
* Ash szemszöge *
Végre egy normális buli ! Mindenki jól érzi magát, és most szerencsére nem is vagyok annyira becsípve..
Mindenki táncol.. én is. A híres csirke táncomat táncolom, nem érdekel, hogy hülyének néznek, de örüljenek, hogy nem álok neki gagnam style -ozni..
*
A táncikálásomat egy kutya ugatás zavarta meg, egy nagyon ismerős kutya ugatás.. Jobb oldalra pillantottam és észrevettem amint Harry Nudli -t kergeti és Daws meg Harry -t..
-Nudli ! -ordibáltam, mire az én kis szőrmókom hozzám rohant és elkezdett ugrálni.
-Öm tudod.. csak megakartam fésülni Nudli szőrét. -magyarázkodott Harry.
-Igen.. Pont most.. -néztem rá gonosz tekintettel és visszavittem Nudli -t a szobámba, de.. egy büdös szag megcsapta az orromat. Nudli rögtön felugrott az ágyamra és leült egy nagy kupac barna izé mellé.
-Na ne ! Nudli mondd azt, hogy nem te voltál ! -fogtam be az orrom. -Habár csak te lehettél.. -motyogtam és elkezdtem lehúzni az 1D -s ágynemű huzatomat. -Na, Niall örülhetsz. Nudli leszart téged, vagyis csak az ágynemű huzaton. -motyogtam ismét magamban.
Visszazártam Nudli -t és elindultam a fürdő felé, nem törődve avval, hogy akárki bent lehet és végezheti dolgát, rányitottam Niall -re aki épp sárgát dobott. Ijedten visszazártam az ajtót majd elmosolyodtam. Egy pár másodperc múlva Niall kijött.
-Bocs nem akartam. Nem tudtam, hogy bent vagy !
-Semmi baj ! Már megszoktam, hogy mindig rám nyitnak, a fiuk is mindig ezt csinálják. -mondta és megcsókolt, elkezdtünk csókolózni de Daws közbevágott.
-Két perc múlva fix tizenkét óra !
-Ezt még bekel dobjam a szennyes kosárba. -rohantam be a fürdőbe.
-Az mi volt ? -nevetett Niall.
-Nudli összecsinálta az ágynemű huzatomat. -mosolyogtam.
Mindenki kiment az udvarra, néhány ember pezsgőt is vitt.
*
' Boldog új évet ! Boldog új évet ! Boldog új évet ! Boldog új évet ! ' mindenhol ezt hallottam, aztán mindenki SMS -t irt vagy telefonált..
-Ash ! Csinálj nekem egy képet, és azt majd több milliószor előfogom hívatni és minden Directioner -nek elküldöm az aláírásommal és egy új évi köszöntővel együtt ! -magyarázta Louis és különböző pofákat vágott, amiket én persze lekellet fényképezzek.
Alig állt a lábán.. azt figyeltem, hogy mikor fog már végre hátra esni...
* Liam szemszöge *
Már hajnali négy óra. Mindenki dög részeg. Sorba járnak a vécére hányni, de a buli még mindig tart, és még mindig isznak..
Alig van bennem pia és tök vicces szinte józanon figyelni a többieket akik bármelyik percben a földre hullhatnak a pia hatása miatt.
*
A vendégek kezdenek elmenni.. Mindenki már fáradt csak Rebecca nem. Másfél órával ezelőtt felment az emeletre, mivel azt állította, hogy fáradt. Egy órára rá lejött és azóta bulizik, olyan mint egy újratöltős elem ! Ha egy kicsit hagyod pihenni akkor olyan mint új korában.
-Na, mi most felmegyünk aludni ! -mondta Daws részegen, nevetve, és átkarolta Harry -t.
* Ash szemszöge *
2014. január.03 -van, este tíz óra.
A szüleim még mindig nem értek haza, és ma egyedül fogok éjszakázni, legalább is azt hiszem..
Mindig is az a félős típus voltam de most nincs bennem egy csepp félelem sem.
A bejárati ajtó be van zárva. Lent, a földszinten minden villany le van kapcsolva, Nudli pedig a szobámba van.
Most, a fürdőkádban ülök és gondolkozok, hogy mit fogok holnap csinálni.
Rebecca itt van Londonban az egyik rokonánál. Holnapután utazunk vissza New York -ba, és pont aznap érnek haza anyáék is.
*
Miután lefürödtem belebújtam a pizsimbe és dudorászva kimentem a fürdőből.
' Milyen csend van.. ' gondoltam magamban és elkezdtem halkan dudorászni.
Egy sercegésre lettem figyelmes.
' A földszinten valami serceg.. Mi okozhatja ezt a folyamatot ? Vagy ki ? ' gondoltam magamban ijedten.
Lassan hangtalanul elindultam lefele a lépcsőn de semmi villanyt sem kapcsoltam fel. Csak a telefonomat vittem magammal, hogy annak a fénye segítségével lessem meg ki van lent.
Egy fekete alak !
A sírás kerülget, félek.. most legszívesebben felszaladnék a lépcsőn egyenesen be a szobámba, a takaró alá. De ha elkezdek szaladni akkor észre fog venni, ezért inkább a halk változatot választom..
*
Ahogy felértem az emeletre, lábujjhegyen beszaladtam a szobámba és tárcsázni kezdtem apát.
-Apa, van valaki a házban !

3 megjegyzés: