2013. május 9., csütörtök

∞22.rész.

* Simon szemszöge *
Liam az éjszaka közepén felhívott, hogy menjek értük, mert nem bír a fiukkal, dög részegek és csak úgy szórják a pénzt a pókernél. Siettem amennyire csak tudtam.
Mikor beléptem a bárba, erős cigi füst csapott meg, csípte a szememet. Elkezdtem meg keresni a fiukat, de csak a hangokat figyeltem és így hamar megtaláltam őket.
Liam idegesen állt Harry mellet miközben a többi négy fiú kezében póker kártyák voltak és előttük egy-egy pohár viszki.
-Mi a francot csináltok ? Gyertek máris vissza a hotelhez ! -kiabáltam velük de úgy tettek mintha meg sem halottak volna.
Kifizettem a piákat és Liam -el megpróbáltuk ki rángatni a fiukat a kocsiba. Nem volt könnyű munka ! Nagyon nehéz velük bánni mikor részegek..
* Louis szemszöge *
Valami síp hangra ébredtem. A fejem egyáltalán nem fájt.
Kinyitottam szemeimet és Simon -t pillantottam meg aki előttem állt és valami síppal próbált költögetni.
-Hagyj már aludni ! -fordultam a másik oldalamra.
-Hogy mi ? Tudtod te, hogy hány óra ? Mindjárt kell induljatok az autogram osztásra ! -rángatta le rólam a takarót.
A Directioner -ek  kedvéért erőt vettem és feltápászkodtam az ágyból..
* Harry szemszöge *
Nem nagyon emlékszem a múlt éjszakára. Sokat ittam és sokat pókereztem.
A fejem fáj, legszívesebben az egész napot át aludnám de ez sajnos nem lehetséges, most nem..
-Gyerünk Harry, a te sorod, hogy menj fürdeni ! -mondta Simon karba tett kezekkel miùtán Zayn kijött a fürdőből.
Bevonszoltam magam a fürdőbe és elkezdtem tussolni.
A forró víz olyan jól esett, hogy szinte majd nem elaludtam a tus alatt..
' Korán van még. Csak dél tizenkettő van. ' gondoltam magamban.
-Harry siess ! Késésben vagytok ! -kopogtatott Simon az ajtón.
Hamar be fejeztem a tussolást, felöltöztem és csatlakoztam a fiukhoz.
Niall bement fürdeni addig én megreggeliztem. Miután Niall is kész volt elindultunk a bevásárló központhoz.
Az egész úton csendesek voltunk, Simon karba tett kezekkel, fülig érő mosollyal figyelt minket..
Mikor megérkeztünk nagy volt a csend, semmi sikoltozás sem hallatszott.
Furának tartottuk, hogy úgy is késtünk egy fél órát és sehol sem hallunk egyetlen egy sikítozó Directioner -t sem.
* Simon szemszöge *
Úgy döntöttem, hogy megleckéztetem a fiukat.
Ameddig aludtak a telefonjukon az órát át állítottam négy órával későbbre, így hamarabb fognak fel kelni mint kellene de ők azt fogják hinni, hogy késésben vannak. Ha minden jól megy akkor katona tempóba fognak készülődni.
*
Tévedtem. Lassabbak mint szoktak lenni ! Ameddig az egyik fürdik addig a többi négy reggelizik. Unottan esznek, még Niall is. Louis csiga lassan eszik, szinte előre látom ahogy elalszik az asztalnál és bele esik a feje a reggelijébe..
-Na oké ! Indulunk ! -csaptam össze a tenyereimet és figyeltem ahogy kivonszolják magukat a háló szobából és elindulnak a lifthez.
A kocsiban olyanok voltak mint a dedósok akik az oviban már elfáradtak és a pihenőt várják.
' Szerencsétlenek azt hiszik, hogy tizenegykor keltek fel, közben nyolckor. ' gondoltam magamban és végig néztem rajtuk.
-Ne vigadjatok ennyire ! -törtem meg nevetve a zavaró csendet.
-Nagyon vicces vagy Simon. -mondta Niall gyilkoló tekintettel.
-Én nem tehetek arról, hogy túl sokat itattok és, hogy nem aludtátok ki magatokat ! -ráztam meg a vállam majd ismét csend lett a kocsiban.
Mikor megérkeztünk, a fiuk megálltak és hallgatózni kezdtek.
-Ti is halljátok ? -kérdezte Harry.
-Csend van. -tette hozzá Zayn.
*
A fiuk leültek egy hosszú asztalhoz és vártak.
-Simon. -fordult felém Louis. -Hol vannak a Directioner -ek ?
-Majd csak másfél óra múlva jönnek.
Mind az öten felkapták a fejüket és egyszerre elkezdtek beszélni, lecsitítottam őket és elmagyaráztam, hogy miért csesztem ki velük.
Volt még egy bő óra ameddig be engedik a Directioner -eket. Az alatt az idő alatt a fiuk elmentek enni.. még éhesek voltak..
Kaja után bevettek egy rágót, leültek a hosszú asztalhoz, kezükbe vették a fekete filceket és figyelték ahogy a Directioner -ek elkezdenek feléjük szaladni.
Rengetegen voltak, már akkor éreztem, hogy ez a nap nagyon hosszú lesz !
* Harry szemszöge *
Nagyon sokan eljöttek az autogram osztásra. Még csak egy fél órája kezdtünk de legalább már vagy ötven autogram -ot adtam ha nem többet.
A lányok sorban állnak, hogy ne legyen kavarodás. Felálltan, hogy nézzem meg milyen hosszú a sor ami arra vár, hogy autogramot kapjon.
Megpillantottam őt.. azt a szkuzi csajt !
Hamar sorra került. Láttam az arcán, hogy izgatott.
-Szia szkuzi. -nevettem.
-Szia Harry. A nevem Betty és nem szkuzi ! -mondta akadozva.
-Tudom, csak vicceltem. Már háromszor találkoztunk.. -nevettem miközben aláírtam a poszterét.
-Ja ! Ez egy jel ! -csapott rá az asztalra és kigűlesztette apró szemeit, amik ez alkalommal óriásira 'dagadtak'.
Megijedtem, gyorsan felkaptam a fejemet és bele néztem gyönyörű szemeibe. Megráztam a fejemet mielőtt kísértésbe estem volna.
-Mi van ? Rángat a görcs ? -nézett rám ijedten.
-Haha, nagyon vicces vagy Betty ! Most gyere készítsünk egy képet aztán menj a többiekhez is. Nem érek rá egész nap veled beszélgetni ! -álltam mellé.
-De miért nem érsz rá egész nap velem beszélgetni ? -mosolygott.
-Mert sok dolgom van !
-De miért van sok dolgod ?
-Mert autogramokat kell osztogassak !
-De miért kell autogramokat osztogass ?
-Betty ! Ne idegesíts ! Add ide a fényképeződ és aztán vándorolj tovább ! -sürgettem.
-De te nem szeretsz engem ! -fonnyadt le a mosoly az arcáról.
-De buta vagy. Én minden Directioner -t szeretek ! -öleltem meg közben megnyomtam a fényképezőjén a hosszúkás gombot, ami azonnal elkészítette a képet.
-Igen. Mindenkit szeretsz, csak engem nem..
-Betty, szeretlek ! -mondtam kiskutya szemekkel.
-Nem hiszem, de nem is baj, hogy nem szeretsz, mert szeretem én magamat ! -mondta. Kinyújtotta a nyelvét és úgy csinált mintha megölelte volna saját magát.
-Betty te nagyon beteg vagy ! -néztem rá ijedten.
-Tudom ! -nevetett, megpuszilt és tovább vándorolt Zayn -hez.
Mikor vissza ültem a helyemre Zayn felé fordultam és láttam, hogy Betty most őt idegesíti.
-Vigyázz avval a csajjal, mert idegölő ! -kiabáltam Zayn -nek aki elnevette magát.

* Niall szemszöge *
-Szia Niall. -köszönt mosolyogva Betty.
-Szia Betty. -vissza mosolyogtam és elkezdtem aláírni a poszterét.
-Kérdezhetek valamit ?
-Persze.
-Miért szakítottatok Ashley -vel ?
Féltem ettől a kérdéstől és abban reménykedtem, hogy egyetlen egy Directioner sem fogja ezt megkérdezni.
Nem tudtam mit válaszoljak.
-Egy nagy hülyeség miatt és most mind a ketten szenvedünk. -kapargattam a homlokomat.
-Oh, és ki fogtok békülni ?
-Remélem. -mondtam lehajtott fejjel.
-Sok sikert ! -mosolygott.
Felálltam megöleltem, készítettünk egy közös képet és oda ment Liam -hoz.
*
-Menjetek feküdjetek le. Holnap interjú a magyar BRAVO -nak ! Jó éjt ! -mondta Simon és kiment a szobából.
* Ash szemszöge *
-De én nem akarok holnap haza menni ! -hisztiztem Rebecca -nak.
-Hát jó van ! Nem tehetek róla, hogy túl hamar lett leforgatva a film ! -mondta miközben a bőröndjét pakolászta.
-Ah, de olyan fura lesz, hogy otthon minden nap fogok találkozni Niall -el és nem csókolhatom majd meg.. -ültem le szomorúan az ágyra.
-Figyelj ! Nem mindenkinek lehet az élete egy tündérmese ! Van aki hamarabb lesz boldog és van aki később ! Ne feledd, hogy én mit éltem át régebben és most meg boldog vagyok ! Idővel megint boldog leszel ! -puszilt meg.
Sóhajtottam egy nagyot és elkezdtem bepakolászni.
Miután mindent bepakoltam bevonultam a fürdőbe, levetkőztem és beültem egy forró kád vízbe..
* Josh szemszöge *
Épp egy újságot olvasgattam mikor megcsörrent a telefonom. A szám szélesre húzódott mikor megpillantottam, hogy ki hív. Szívem jobban elkezdett verni mint eddig..
-Szia. -szóltam bele vidáman a telefonba.
-Senki sincs ott melletted ? -kérdezte.
-Nem. Egyedül vagyok.
-Remek. Akkor tudunk beszélni. Annyira hiányzol.. -mondta rekedtes hangon.
-Te is nekem. Mikor jössz Londonba ?
-Majd csak jövő héten. Alig várom, hogy lássalak, hogy megölelhesselek, hogy megcsókolhassalak !
-Nem jössz fel szkájpra ? Látni akarlak !
-Nem, mert akármikor kijöhet a fürdőből és akkor kérdezősködni fog..
-Mikor haza jösztök el mondjuk neki ? khm.. Nekik, hogy mi.. ?
-Igen. A koncertek, hogy mentek ? A fiuk, hogy vannak ? Már ők is hiányoznak !
-Alusznak. Holnap mennek interjúra és két nap múlva megyünk vissza Londonba.
-Milyen Magyarország ?
-Szép, nagyon szép.
-Az remek. Oh, nyílik a fürdőszoba ajtó. Le kell tegyem ! Szép álmokat. Szeretlek, Josh. -hadarta el, de a szeretlek szót szépen kihangsujozta majd kinyomott.
* Simon szemszöge *
' Olyan rég nem beszéltem Alyssa -val és Ashley -vel. Már ők is úgy hiányoznak, messze vagyunk egymástól.. ' gondoltam magamban.
Kezembe vettem telefonomat és tárcsázni kezdtem. Először Alyssa -t.
-Szívem, hogy vagy ? -szóltam bele halkan a telefonba.
-Betegesen vagyis, tudod te..
-Alig várom, hogy haza menjek ! Ashley -vel beszéltél ? Nudli hogy van ?
-Nudli jól van, most alszik. Ash pedig szomorú, nagyon szomorú. Holnap jön haza. -mondta.
Bele akartam kezdeni egy új mondatba de megzavarta a beszélgetésünket egy kopogás, majd ahogy lassan kinyílt a szoba ajtóm. Sóhajtottam egyet mikor láttam, hogy bejön Louis.
-Alyssa most le kell tegyem. Holnap hívlak, álmodj szépeket ! Szeretlek. -mondtam mosolyogva majd kinyomtam.
Ránéztem Louis -ra aki ijedten előttem állt.
-Mi történt ? -kérdeztem.
-Rosszat álmodtam !
-Jaj Louis ! Huszon két éves vagy ! -nevettem. -Mit álmodtál ? -kérdeztem és leültettem mellém.
-Azt, hogy a világról minden egyes répa kikelt a földből, de húsz méter magasok voltak és megettek minden galambot. -szipogott.
Kigüllett szemekkel figyeltem ahogy meséli az álmát ami inkább fura és nem ijesztő. Elnevettem magam.
-Ez nem vicces ! -durcizott.
-Tudod mit ? Menj, és feküdj le Harry mellé. -böktem meg.
-Nem baj ha felköltöm ? Vagyis.. A lényeg az, hogy én aludjam ki magam ! -ment ki mosolyogva a szobámból.
* Ash szemszöge *
Már a reptéren vagyunk és mindenki várja a saját repülőjét amivel haza megy.
-Mikor jössz Londonba ? -ültem le Rebecca mellé.
-Lehet, hogy jövőhéten. -mosolygott.
' Kérjük a Londoni repülő utasait szálljanak fel a gépre ! ' hallottuk a hangos bemondót.
Egymásra néztünk, elmosolyodtunk és megöleltük egymást.
-Hiányozni fogsz. -mondta.
-Te is nekem. -mondtam mosolyogva. Ránéztem Giorgio -ra aki a cuccaimat fogta. Elköszöntem a többiektől is és felszálltam a gépre.
* Niall szemszöge *
A riporter már szinte mindenkit sorba kérdezett. Mindenkinek két-két kérdés jutott.
Louis -tól még kell kérdezzen egyet és tőlem kettőt..
-Louis ! Kerültél már kellemetlen helyzetbe a sztárság miatt ? -mosolygott a csinos riporter.
-Egyszer Harry -vel síelni mentünk, és odajött hozzánk egy pár egy fényképezővel. Azt hittük, le akarnak minket fotózni, ezért átöleltük egymást, és pózoltunk nekik. De kiderült, hogy magukról szerettek volna egy képet. Irtó ciki volt.. -rázta a fejét Tomlinson.
-Jaj emlékszem ! -nevetett Harry.
-Niall ! -nézett rám a riporter. -Megtudhatnánk az okot amiért szakítottatok Ashley -vel ? Minden Directioner ezt próbálja találgatni, de egyikük sem tudja a helyes választ.
-Miután megtudtam, hogy ismét turnéra indulunk nagyon össze voltam törve. Akkor úgy volt, hogy ez a mini turné ötven napig fog tartani és akkor szakítottam Ash -el. Nem akartam, hogy pletykákat halljon, hogy megcsalom vagy valami ilyesmi. Ezért vetettem végett a kapcsolatunknak, de mos már bánom, mert nagyon hiányzik. Rossz lesz minden nap látni és avval a fogalommal élni, hogy ő már nem az enyém. -mondtam komolyan, elhalkulva.
A riporter figyelmesen végig hallgatott, sokat gondolkozott azon, hogy még milyen kérdést tegyen fel nekem.
-És van esély a békülésre ? -kérdezte végezettül.
-Ha rajtam múlik akkor igen de ha rajta múlik akkor, attól félek, hogy nem.
-Sok sikert a béküléshez. -mosolygott. -Én most búcsúzok, köszönöm, hogy válaszoltatok a kérdéseimre. Szeretném megköszönni minden magyar Directioner nevében, hogy el látogattatok hozzánk ! Remélem jól éreztétek magatokat ! Legyetek jók és sok sikert a továbbiakban ! Sziasztok. -megölelt minket majd elhagyta a termet.
Felöltöztünk és kimentünk Simon -hoz. Beültünk a kocsiba majd vissza mentünk a hotelhez.
-Mit akartok a további két napban csinálni ? -kérdezte Simon.
-Én legszívesebben haza mennék. Hiányzik Perrie ! -nyafogott Zayn.
-Szerintem is menjünk vissza Londonba ! -mondta Louis.
Simon gondolkozott majd telefonálni kezdett, két perc múlva visszajött egy óriási mosollyal az arcán.
-Pakoljatok össze ! Két óra múlva indulunk vissza Londonba.
Elkezdtünk pakolászni, lefürödtünk, ettünk és ki mentünk a reptérre.
Megvártuk a magán repülőnket majd beszálltunk.
Harry, Louis, Liam és Zayn felhívták a barátnőiket majd felszállt a gép...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi rész lett!!Nagyon várom a kövit !! :) :D

    VálaszTörlés
  2. Ez a kedvenc részem ! Ez a rész tökéletes ! Természetesen figyelj oda a helyesírásra, amúgy fantasztikus ! <3 Jaj. Ez már ..jaj. Jaj... =))
    Olyan boldog lettem !!! :* Köszönöm. Látszik, hogy ismersz , ez olyan Betty - s már ! <3 :D
    NAGYON GYORSAN HOZDD A KÖVETKEZŐT !!!
    Mi lesz Harry - vel és Betty - vel ? :o3 ááá <3

    VálaszTörlés