2013. május 5., vasárnap

∞20.rész.


* Daws szemszöge *
-Nem kéne megnézzük mi van Niall -el ? Olyan hamar elviharzott Simon -éktol. -mondta Harry miközben a telefonján keresgélt valamit.
-De. Majd később Ash -t is fel kéne hívjuk, mert már biztos megérkezett New York -ba. -mondtam és elkezdtem készülődni.
Hamar odaértünk Niall -hez.. A látvány nagyon meglepet minket..
Niall a nappalija kanapéján ült, segg részegen és nyálas, szerelmes zenéket hallgatott..
-Haver ! Te mióta iszol a bulikon kívül ? És egyáltalán miért hallgatsz ilyen zenéket ? -vette ki Harry a konyakot Niall kezéből.
-Hagyjatok ! A picsába a szerelemmel ! -vette vissza Nialler a konyakot.
-Hé, ne igyál ! Mi történt ? -ült le Harry, Niall mellé.
-Soha többet nem leszek szerelmes !
-Ezt, hogy érted ? Mi történt ? -ültem le Niall mellé.
-Ash..
-Mi van vele ? -pattantunk fel egyszerre Harry -vel.
-Szakítottunk. Harry, ha még egyszer azt mondom, hogy szerelmes vagyok akkor pofozz fel vagy dobj bele az óceánba ! -kezdett el csuklani.
Szakítottak.. Ahogy Ash -t ismerem most sír és ereje sem lesz forgatni...
-Miért szakítottatok ? -ültem le halkan Niall mellé aki lassan kifeküdt a kanapén.
-A turné miatt. Attól félek, hogy megcsalom Ash -t és akkor az lesz a baj ! Amikor turné van sokszor szoktunk menni a fiukkal bulizni, és nem lenne ott Ash, hogy vigyázzon rám nehogy valami rosszat csináljak amit később megbánnék. Egyébként is, ötven nap, hogy ne lássam, ne ölelhessem meg, ne csókolhassam meg nagyon sok !
Ahogy ezeket a szavakat mondta, csak akkor jöttem rá, hogy mennyire szerelmes Ash -be és..
Milyen szerencsés Ash, hogy egy olyan fiú veszi körül mint Niall aki teljes szívéből szereti őt és, hogy elfogadta olyannak amilyen..
Az én kapcsolatom Harry -vel egyre jobb ! Szeretjük egymást, legalábbis én szeretem őt, szerelmes vagyok belé ! De vajon ő is úgy érez mint én, vagy csak szín játék az egész kapcsolatunk ? ..
* Ash szemszöge *
Egy kis ideig abba hagytam sírást, ameddig Rebecca elmesélte a múltját, de.. utána ismét bömbölni kezdtem.

Csak sírtam és sírtam.. Rebecca hangtalanul meredt rám, és néha sóhajtott.
Erőm sem volt felkelni az ágyból, hogy a szekrényemig sétáljak egy csomag papírzsepiért. Rebecca vette ki a szekrényemből a papírzsepiket, és ő is hozta fel nekem az ebédet..
Össze görnyedve sírtam az ágyban.. A párna huzatom csurom víz lett a millió könnyemtől.
Néha Jack és Robert bejött, hogy megnevettessenek de, sehogy sem ment nekik.
Jack és Robert szoba társak, közvetlenül a mi szobánk mellet van az ô szobájuk..
Tátott szájjal maradtak mikor megláttak milyen állapotba kerültem egy srác miatt..
*
A telefonom csörög. Legszívesebben a földhöz vágnám de nem tehetem mivel anya hív és ha nem veszel fel akkor megfog ijedni és képes azon perc repülőre ülni, hogy eljöjjön ide, hogy nézze meg minden rendben van-e velem..
-Szia kicsim. Na milyen ismét New York -ban lenni ? -szolt bele vidáman a telefonba.
-Szia anya. Jó de még jobb lenne ha nem lenne össze törve a szívem, ici-pici darabokra..
Muszáj elmeséljem anyának a történteket. Ő mindig mellettem volt. Minden hülye ötletemben támogatott. Ha kellet pénz adott és mindig segített átélni a nehéz pillanatokat.. Nagyon nehéz lenne nélküle..
Sokszor bele gondolok mit csinálnék ha elveszíteném. Olyankor csak megrázom a fejem majd szorosan megölelem.
-Mi történt ? -szolt bele halkan a telefonba.
-Szakítottunk Niall -el..
-Életem.. nagyon sajnálom. Miért szakítottatok ?
-A turné miatt..
-Légy erős és figyelj oda a forgatásokon, de most le kell tegyem ! Puszi. -mondta kedvesen majd letette.
* Alyssa szemszöge *
-Simon ! -mentem dühösen hozzá. -Ash és Niall szakítottak.
-Oh hát.. eddig tartott a románcuk.. -mosolygott.
-Te tehetsz róla, hogy Ash -nek a szíve most darabokban van ! Miért kellet még egy turnét intézz a fiuknak ? A Take Me Home turné már befejeződött, ugyanúgy az Up All Night turné is ! Arról volt szó, hogy idén csak interjúkat és közeli koncerteket tartanak ! Nem láttad a fiuknak az arcát mikor megtudták, hogy ismét turnéra indulnak ? Elszomorodtak ! Az utóbbi időben minden tökéletes volt, de te most közbevágtál !
-Sajnálom ! Ez van, énekesek és muszáj koncerteket tartsanak ! Egy csomó ország van ahol a fiuk nem jártak és rajongóknak ezrei sírnak nap mint nap, hogy sosem fognak szemtől szemben állni a fiukkal. A magyar rajongók már több mint egy éve harcolnak azért, hogy legyen koncert az ő országukban is ! De én mindig elutasítottam őket mivel kilencezer rajongót kevésnek tartottam ! De hülye voltam ! A rajongók megérdemlik, hogy találkozhassanak a fiukkal, mert ha ők nem lennének akkor, a fiuk sem lennének ott ahol most vannak ! -kiabált.
-Téged az nem érdekel, hogy Ash összetört, és több mint valószínű, hogy Niall is ?
-Te meg miért törődsz ennyire Ash -el ?
-Azért, mert az egyetlen lányom és az utolsó éveimben minden tőlem telhetőt meg akarok neki adni és boldognak akarom látni ! Nem mehetek úgy el, hogy Ash boldogtalan.. -mondtam egyre halkabban, könnyes szemekkel.
Simon nem mondott semmit csak szorosan megölelt..
* Simon szemszöge *
Egész éjszaka Alyssa szavain gondolkoztam.
Minek kellet gonosz legyek Ash -ékel ? Miért nem hagytam, hogy boldogok legyenek ?
Ebbe az ötven napos turnéba plusz öt országban szerveztem koncertet ahol a fiuk még nem voltak.
Több ezer Directioner el fog szomorodni mikor megtudják, hogy kedvenceik még sem látogatják meg az országukat de nekem most per pillanat fontosabb a lányom boldogsága.
Az ötven napos turné nem ötven napot fog tartani hanem csak tízet. A fiuk meglátogatják Magyar országot és az ottani Directioner -eket.
* Niall szemszöge *
-Niall ! Kelj fel és pakolj be ! Mindjárt indulunk Magyarországra ! -költögetett Liam.
Hasogató fejfájást éreztem mikor kinyitottam szemeimet.
' Tegnap alaposan leihattam magam. ' gondoltam magamban.
Azt hittem, hogy ha bepiálok akkor elfelejtem Ash -t, legalábbis egy kis időre, de sajnos nem sikerült.. Most is ugyanúgy hiányzik mint eddig.
-Ezzel a fejfájással, hogy pakoljak össze ötven napi cuccot ? -ültem fel.
-Nem ötven napig fog tartani a turné, hanem csak tíz napig ! Csak Magyarországot látogatjuk meg.
-A magyar Directionreket ? Mióta győzködöm Simon -t, hogy menjünk el oda is, de á minek.. Most végre oda is eljutok ! -ültem fel nehezen.
-Bizony ! Örülhetnek a kis drágák ! -mosolygott. -Most pedig menj fel és pakolj össze ! Én addig összeszedem a piás üvegeket.
Egy pár cuccot összedobáltam, letussoltam, felöltöztem, bevettem egy fájdalom csillapítót majd lementem Liam -hoz aki épp telefonon beszélt.
Biztos Dani -töl búcsúzott el mivel nagyon elérzékenyültnek láttam.
Gyorsan én is elővettem a telefonomat és tárcsázni kezdtem. Miután egyet csörgött a telefon, gyorsan kinyomtam. Csak akkor ébredtem fel, hogy a kapcsolatunk Ash -el tényleg véget ért !
* Ash szemszöge *
-Ash, mindjárt kezdődnek a próbák. Kelj fel ! -költögetett Rebecca.
-Nem akarok lemenni ! Mondd azt Giorgio -nak, hogy belehaltam a szerelembe ! -dugtam a fejemet a párna alá.
-Oké. -mondta nyugisan majd kiment a szobából.
Egy pár perccel később Giorgio rontott be a szobába és néhány színész társam akik elkezdtek az ágyon ugrálni.
-Ashley Cowell ! Máris kelj fel ! Tíz perc múlva kezdődnek a próbák amiken te is részt kell vegyél mivel te vagy a főszereplő ! -kiabált Giorgio. Próbált komoly lenni de látszott rajta, hogy bármelyik percben elneveti magát.
-De nem látod, hogy nincs ereje felkelni ? Meg a pici szíve is összetört ! Tegnap szakítottak a barátjával ! -tetette az érzékeny libát Rebecca.
-Aha ! Szóval ez a baja ! Ne aggódj Ash ! Nem érdemelt meg téged az a Horan gyerek ! -legyintett Giorgio. -Úgyis túl lépsz az eseten !
' Milyen könnyen beszél. Az emberek mindig azt mondják, ' Nem érdemel meg téged ! ' .. Milyen hülyeség.. ' gondoltam magamban.
-Figyelj ! Ha most felkelsz és ha ma ügyes leszel és sikerül felvennünk tíz percet akkor két hét múlva haza mehetsz. Tudom anyudékat is rég láttad, na meg a szakítás.. de ne legyél ennyire összetörve. Színészkedj, hogy boldog vagy ! Mosolyogj ! -mondta Giorgio és leült mellém.
Villantottam egy fék mosolyt és elkezdtem készülődni.
*
Lementem reggelizni. Megcsörrent a telefonom..
' Minek hív ? Mit akar még tőlem ? Miért nehezíti meg azt ami már eléggé fáj és ami ici-pici darabokra tört ? ' gondoltam magamban miközben a telefonom képernyőjét figyeltem.
Nem csörgött sokat a telefonom de azért eszembe sem jutott, hogy felvegyem.
-Hahó ! Ash ! Figyelj már ! -legyezgette a kezét előttem Giorgio.
-Jaj, ne haragudj csak elgondolkoztam. -mondtam lehajtott fejjel miközben a telefonomat figyeltem.
Egy nem fogadott hívás: Nialler Xxxxx
-Jaj.. -forgatta meg a szemeit -Úgy látom befejezted a reggelit szóval kérlek fáradj át a próba terembe !
Bólintottam és át csöszögtem a másik teremig.
Mikor beléptem Jack -et pillantottam meg amint egy széken ül és a szövegkönyvet lapozgatja. Megköszörültem a torkomat köszöntem.
-Szia Jack. -mosolyogtam.
-Helló, Ashley ! Milyen szép vagy ma reggel ! -indult el felém.
-Oh kérlek ! -legyintettem. -Én minden reggel szép vagyok ! -öleltem meg nevetve.
-Huh és szerény is.
-Csak vicceltem ! Csúnya vagyok ! És most egy csepp alapozó sincs rajtam, mert egy pár órával később úgyis lekenődne a sok könnyem miatt.. -ültem le.
-Sajnálom, hogy szakítottatok Niall -el. -ült le mellém.
Mosolyogtam és lehajtottam a fejemet. A nyuszis benti papucsomat kezdtem figyelni, amit mindenhova magammal viszek. A szállodákban mindig azokban járkálok, nem érdekel ha az emberek lenéznek..
-Na gyerekek ! -jött be Giorgio és összecsapta két kezét. -Most próbáljuk az utolsó öt perces monológotokat, álljatok be ! -utasított minket és leült.
A telefonomat letettem az egyik székre. Jack -el, Giorgio elé álltunk és elkezdtünk színészkedni.
*
Most próbáljuk el negyedjére ezt a rohadt öt perces szöveget.
-Több erővel gyerekek ! Ha most jól csináljátok akkor ez lesz az utolsó és aztán vesszük a többi szöveget ! -biztatott minket Giorgio.
Nagy levegőt vettünk Jack -el és ismét elkezdtük mondani, a dolgokat..
Pont az én érzéki, szerelmes szövegemet mondtam amikor megcsörrent a telefonom. A lélegzetem megállt, ránéztem a telefonomra ami rezget. Rá pillantottam Giorgio -ra.
-Ne törődj vele ! Csak folytassad szöveget !
*
Miattam plusz még kétszer elkelletett próbáljuk azt a nyálas öt percet, aztán vettük az utolsó tíz percet. Nem tudtam oda figyelni, végig furdalt a kíváncsiság, hogy ki hívott..
Miután szinte már be rekedtünk a sok szövegelés miatt, Giorgio azt mondta, hogy van tíz perc szünetünk aztán még egyszer elpróbáljuk az utolsó tíz percet és délután felvesszük.
Rohantam a telefonomhoz, hogy nézzem meg, hogy ki hívott.
-Kinyírom ! Esküszöm kinyírom ! -mondtam hangosan, a telefonomat babrálva miközben kimentem a próba teremből és elindultam a szobám felé. Visszahívtam azt a személyt akiről azt hittem, hogy Niall és aki miatt nem tudtam odafigyelni a próbán.
-Hát szerbussz te hülye ! Milyen volt az út ? -szolt bele nevetve Daws a telefonba.
-Hosszú ! Minek hívtál ? Vagyis.. nem rossz indulatból mondom, csak megzavartad a próbát és nem nézhettem meg, hogy ki hív és azt hittem, hogy Niall. Végig nyugtalan voltam ! -hadartam el.
-Ne haragudj ! Csak tegnap mikor leszállt a géped nem adtál semmi élet jelet és gondoltam felhívlak, hogy nézzem meg nem zuhant -e le a géped egyenesen az óceánba és nem fulladtál -e meg.
-Mint hallod még élek de bárcsak le zuhant volna a gép.. -sóhajtottam. -Szakítottunk Niall -el.. -mondtam és leültem a lépcsőre.
-Tudom. Nagyon sajnálom, de.. kéne tudnod, hogy a fiuknak a turnéját apud lehúzta, tehát nem ötven napig lesznek távol hanem csak tíz napig. Így lehet, hogy újra össze jösztök Niall -el !
-Aranyos vagy, hogy próbálsz segíteni de én már nem látok reményt a békülésre.. -mondtam szomorúan és lassan elindultam felfele a lépcsőn.
-Milyen pesszimista vagy ! Úgy is ismét együtt lesztek !
-Nem tudom, de majd később hívlak. Most van egy kis dolgom. Vigyázz magadra ! Puszi. -mondtam és kinyomtam majd beléptem a szobámba.
-Mit csinálsz ? -böktem meg Rebecca -t.
-Rajzolok.. -válaszolt egyszerűen.
-És mit ? -dugtam oda a fejemet a rajzához de eltakarta.
-Valamit ! Majd idővel meglátod ! -mosolygott és tovább rajzolt.
-Oké. Minek is jöttem fel mikor úgy is vissza kell menjek ? Látszik, hogy telefonon beszéltem.. -ráztam a fejem és kiléptem a szobából.
Mikor telefonon beszélek nem figyelek oda, hogy mit csinálok vagy merre megyek, hanem csak a beszélgetésre figyelek.
* Niall szemszöge *
A turné busszal elmentünk egészen a repülőig ahol felültünk a magán repülőnkre.
Leghátul ültem egyedül és bámultam kifele az ablakon, a többiek a repülő legelején ültek és nevetgéltek.
Eléggé zavaró volt, hogy ők nevetnek én pedig a sírás határán állok..
-Niall, gyere te is ide hozzánk ! -szolt kedvesen Simon.
-Ne haragudj de nem, inkább itt maradok !
Simon fújt egyet, elindult felém majd ledobta magát a mellettem levő székbe.
-Mi van veled ?
-Szerelmes vagyok ! -néztem rá dühösen majd ismét a tájat bámultam.
-Majd kibékülsz vele két hét múlva ! Addig is.. ne legyél ennyire elkenődve. A magyar rajongók nagyon boldogok voltak mikor megtudták, hogy meglátogatjuk őket, úgyhogy ne lássák, hogy szar kedved van, mert elszomorodnak ! -állt fel lassan és visszament a fiukhoz.
Sóhajtottam egyet és én is csatlakoztam a többiekhez.
-Most hogy mind itt vagytok elmondom a programot ! -mondta Simon. -Tíz napig leszünk Magyarországon. Az első négy napban meglátogatunk egy pár helyett, aztán a két következendő napban koncertezni fogtok. Egyik este az Up All Night albumot adjátok elő másik este pedig a Take Me Home albumot. Hetedik nap autogramokat fogtok osztogatni az egyik bevásárló központban, nyolcadik nap interjúra mentek. Kilencedik és tizedik nap azt csináltok amit akartok.
* Harry szemszöge *
Öt kerek napja vagyunk Magyarországon, Budapesten. Egy csomó helyett be jártunk.
Meg látogattunk egy beteg kislányt, voltunk hajókázni. Színházba is voltunk de semmit sem értettünk !
-Láttátok mennyien vannak kint ? -kérdezte Tommo ugrálva.
-Gyertek nézzük meg.  -mondtam és kikukucskáltam egy kis részen. Rengetegen voltak, csak vajon a holnap esti koncerten is ennyien lesznek ?
-Gyertek kezdünk ! -mondta Simon és mindenkit beállított a hejére.
A koncert elkezdődött és a rajongók minden számot végig énekeltek velünk. Sikítoztak, nevettek de volt aki sírt is.
Minden Directioner -el szemezni kezdtem, vagyis csak azokkal akiket láttam. Volt egy lány az első sorba aki tombolt, énekelt, táncolt és könnyezett.. Avval szemeztem a legtöbbet. Mindig lefagyott mikor meglátta, hogy őt figyelem.
*
A koncert végén az a titokzatos lány eltűnt, mintha a föld nyelte volna el..
Elköszöntünk a Directionerek -töl és hátra mentünk.
Kábé a koncert felétől kellet pisilni ezért én egyenesen beszaladtam a fürdőbe, de neki mentem valakinek. Megdermedt mikor meglátott, falfehér lett, mozdulni sem bírt..
-Szia, Harry vagyok ! -nyújtottam a kezemet illedelmesen mire ő.. elájult.
Csak bámultam ahogy a földön fekszik..
' Segítenem kell neki ! ' gondoltam magamban.
Otthagytam a földön és rohantam pisilni. Miután pisiltem felvettem és beszaladtam vele a fiukhoz.
-Hát őt meg honnan szedted ? -jött hozzám Zayn.
-És miért eszméletlen ? -kérdezte Niall.
-A vécében összetalálkoztunk, köszöntem neki és elájult. Most mit csináljak ?
-Szerintem szólj Simon -nak ! -mondta Liam miközben a kezét törölgette.
-Oh, oké ! Addig leteszem őt ide a kanapéra ! -mondtam és elszaladtam Simon -hoz.
Teljesen be voltam parázva, eddig egy lány sem ájult el csak azért, mert köszöntem neki !
* Niall szemszöge *
Harry beállított egy csajjal, aki elájult azért, mert Harry köszönt neki.
A fiukkal a csaj köré álltunk és bámulni kezdtük.
Nem lehet több tizenötnél, magas, szép, hullámos barna haja van, jól öltözködik és ott lóg a nyakába a VIP koncert kártya.
Egyszer csak a lány kinyitotta két szemét és hirtelen felült. Lefejelte Zayn -t.
-Oh, szkuzi, szkuzi ! -mondta.
A fiukkal furcsán egymásra néztünk.
-Ezt nem magyarul mondta ! Az utóbbi négy napban utána néztem a magyar nyelvnek és ez nem magyarul volt ! Szerintem ő így mondja a ' bocsánat ' -nak. -mondta mosolyogva Zayn miközben a fejét fogta.
-Szerintetek tud angolul ? -kérdezte Louis.
-Nem tudom. Járjunk utána ! -mondtam majd a lány felé fordultak.
Eléggé megvolt ijedve de azért még nem sikított.
-Szia ! Niall vagyok, de biztos tudod a nevemet. Ne ijedj meg ! Mi nem bántunk téged ! Hogy hívnak ? -mondtam aranyosan de a csaj csak nagy szemekkel nézett rám, pont úgy csinál mintha azt mondtam volna, hogy: ' Utálom a kaját ' !
-Ezek szerint egy kukkot sem tud angolul.. -mondta Liam.
-Szerintem meg csak azért nem érti, mert gyorsan beszélünk. Nekünk ez teljesen természetes ! Talán ha lassabban beszélnék akkor megértene. -mondtam és megismételtem a mondatomat de most lassabban, abba reménykedve, hogy így megért.
-Szia.. Betty vagyok. -mondta bizonytalanul.
Ekkor bejött Simon és Harry.
-Mint látom még egyben van ! Beszélni beszél vagy úgy járt mint Ashley ? -kérdezte Simon csípőre tett kézzel.
-Beszél. -mosolyogtam.
Hát igen, Ash meg sem bírt szólalni mikor meglátott minket, de ez a Betty még rosszabb ! Elájult !
*
Nagyon rosszul tudd angolul, de majd csak megfog tanulni.. Nagy nehezen megértettük, hogy mit akar mondani.
Adtunk neki autogramot, csinált mindenkivel képet, kapott jeget a fejére majd elment..
* Harry szemszöge *
Szóval ő volt az a titokzatos lány akivel annyit szemeztem !
Daws megöl ha megtudja, hogy szemeztem egy lánnyal aki ráadásul szép és csinos..
Muszáj törődjek a rajongóimmal ! Ha ők nem lennének akkor mi sem lennénk sehol..
* Ash szemszöge *
-Nagyon ügyesek voltatok gyerekek ! Négy nap alatt sikerült felvennünk húsz percet ! Ha így haladunk akkor négy nap múlva meglesz az egész film ! Gratulálok ! Most menjetek pihenni, holnap próbák és, holnapután felveszünk még tíz percet és utána mindenki hazamehet ! Jó pihenést ! -mosolygott Giorgio majd mindenki felállt az asztaltól.
-Én nem akarok haza menni ! -mondtam Rebecca -nak.

4 megjegyzés:

  1. kövit gyorsaaaan*-*
    és béküljön ki végre Niall és Ashley!!;D

    VálaszTörlés
  2. Juuj *.*
    Most itt pattogok, mint egy idióta !!! <3
    Jaaj *.*
    Nagyon - nagyon - nagyon jó lett !!! <3
    Betty rész ...asdfghjkl. Tipikus Betty... szkuzííí szkuzííí. Wááá <3 :)))
    Köszönöm, hogy benne lehetek , szeretlek Zsuzsi. Alig várom a következőt !!! Siess !!! :*

    VálaszTörlés