2013. május 6., hétfő

∞21.rész.

* Zayn szemszöge *
-Zayn, nem gondolod, hogy fel kéne kelj ? Vagy az egész szülinapodat át akarod aludni ? -költögettek a fiuk miközben Niall gitározott és Louis az ágyon ugrált.
Az első gondolat ami megfordult a fejemben az az volt, hogy húsz éves lettem ! Lassan kinyitottam a jobb szememet majd a balt és felugrottam az ágyról, mire Louis le esett.
-Hé ! Amiért szülinapos vagy az nem azt jelenti, hogy lerúghatsz az ágyról ! -durcizott karba tett kézzel a földön ülve Louis.
-Amiért szülinapos vagy az nem azt jelenti, hogy lerúghatsz az ágyról ! -utánoztam nyápic hangon miközben hülye pofákat vágtam.
-Jó van. Te akartad ! -ment ki idegesen a szobából, majd azon perc vissza is jött kitárt karokkal. -A pofádba akartam nyomni a szülinapi tortádat, csak elgondolkoztam, hogy annak nem lenne jó vége, mert Niall kinyírna. -mondta és megölelt.

-Oh ! Szóval van mivel gondolkozz. Én azt hittem, hogy az agyad ötven százaléka csak répákkal van tele, huszonöt százaléka dalszövegekkel és a másik huszonöt százalékban pedig emlékeket tárolsz.
-Haha ! Úgy látom valakinek jó kedve van. -mondta flegmán.
-Már az is baj ha az ember boldog ?
Louis meg akart szólalni, de Harry fülig érő mosollyal befogta a száját.
-Boldog szülinapot Zayn ! -mondta Harry miközben Louis -t tartotta kordán.
-Kösz. -mosolyogtam és leültem az ágyra, hogy fel vegyem a benti papucsomat. Arra lettem figyelmes, hogy Harry felsikít.
-Fúj ! Megnyaltad a tenyeremet ! -húzta fel és le a tenyerét a blúzában.
-Nem vetted el a kezedet a számtól így hát muszáj volt, hogy tegyek valamit. -mondta Louis önelégült mosollyal. Halkan elnevettem magam.
Simon is bejött.
-Boldog születésnapot Zayn ! -ölelt meg.
-Kösz.
-Egész estig azt csináltok amit akartok de csak a hotelen belül ! Este nyolc órakor kezdettét veszi a másik koncert és utána megint azt csináltok amit akartok, na de akkor már kimehettek a hotelből. -mosolygott majd lassan kiment.
-Mit akarsz csinálni.. szülinapos ? -karolt át Liam.
-Először is leszeretnék tussolni. Utána reggelizni és a többit majd megbeszéljük. Nem tudunk sok mindent csinálni hisz be vagyunk zárva ! -magyaráztam és elő vettem egy tiszta törölközőt.
* Harry szemszöge *
Zayn elment fürdeni mi pedig azon töprengtünk, hogy mivel üssük el az időt egész este hétig. Megcsörrent a telefonom.
-Szia kicsim. -szóltam bele vidáman.
-Szia Harry. Mi van Zayn -el ? Már négyszer hívtuk a csajokkal, de nem veszi fel.
-Szerintem be vitte magával a fürdőbe a telefonját és nem hallja a víz miatt.
-Oké.. Képzeld ! Ash pont az nap fog haza jönni mint mikor ti ! Majd valahogy megint össze kell hozzuk Niall -el.
-Aha. -mondtam miközben a homlokomat vakargattam és rá pillantottam Niall -re aki a telefonján valami képeket nézegetett.
-Na oké. Később még beszélünk. Szeretlek Hazza.
-Én is szeretlek Daws. -mondtam mosolyogva majd letettem a telefont.
Közelebb ültem Niall -hez és elkezdtem leskelődni, hogy mit néz, de mikor észrevett, hogy kíváncsiskodok rögtön elhúzta a telefonját, zsebre dugta majd felpattant.
-Nem hiányzik, Ash ? -kérdeztem.
Eléggé felzaklatta a kérdésem. Lepillantott a földre, megrázta a vállát és kiment a szobából. Utána akartam menni de Liam megállított.
-Hagyjad ! Úgy is kifognak békülni ! Előbb vagy utóbb.. -mondta miközben valamit írogatott.
Próbáltam Niall tekintettét elkapni de miután rájöttem, hogy ez most egy kis ideig lehetetten leültem és twittereztem.
* Zayn szemszöge *
Eléggé csendesek voltak a fiuk mikor kijöttem a fürdőből.
Harry internetezett, Liam valamit olvasott, Niall a kanapén ült és bámult a semmibe, Louis pedig az alsó neműi között kutatott.
-Khm.. -köszörültem meg a torkom. A fiuk felfigyeltek majd ismét tovább fojtatták amit ezelőtt csináltak.
Nagyon feszült a hangulat.. Megértem a fiukat, hogy rosz kedvük van és hiányoznak nekik az otthoniak.. Én is szívesebben lennék otthon és, szívesebben tölteném a szülinapomat az otthoni barátaimmal mint egy hotelben..
-Jaj ne legyetek már ilyenek a szülinapomon ! Gyertek játszunk valamit ! Vagy.. tvittkamozzunk ! Nekem mindegy csak csináljunk valamit és ne lássalak titeket ilyen búval baszott -nak !
-Igaza van Zayn -nek ! -emelte fel a fejét Liam és egy mosolyra húzta száját. Liam, Louis, Harry.. felálltak és oda jöttek hozzám, csak Niall nem. Ő továbbra is nézett a semmibe miközben könnycseppek csordultak ki a szeméből, le az arcán, majd a padlóra. Felállt, bocsánatot kért és kiment a szobából.
* Niall szemszöge *
Nem tudom mi ütött belém. Gonosz vagyok.. nem törődök Zayn -el, pont ma..
Nem tudtam tovább bent ülni és gondolkozni a múlton. Elnézést kértem Zayn -töl és ki viharoztam a szobából.
*
Most itt ülök a hotel lépcsőjén, kezemben a telefonommal.. Azon töprengek, hogyha helyes lenne -e ha felhívnám.. őt !
A telefon csörög és attól félek, hogy nem fogja felvenni..
-Mit akarsz ? -szolt bele a telefonba.
Szívverésem egy pillanatra megállt mikor meghallottam vékony hangját. Éreztem, hogy még mindig haragszik, és hogy még mindig szeret, hogy nem tud túl lépni a szakításunkon !
-Szia Ash. Zavarlak ? -kérdeztem miközben körmömet piszkáltam.
' De hülye vagyok ! Minek kérdeztem, hogyha zavarom -e ? Így biztos azt fogja mondani, hogy ' Igen. ' ! ' gondoltam magamban.
-Csak egy kicsit. De mondjad gyorsan, hogy mit akarsz !
-Csak beszélni akartam veled. Hallani akartam a hangodat..
-Niall mondd, miért teszed ezt velem ? -a hangja egyszer-egyszer megcsuklott.
-Nem értelek. -ráncoltam a homlokom.
-Először elcsábítottál, teljesen beléd szerettem ! Aztán szakítottál velem. Most meg felhívsz, hogy hallani akarod a hangomat.
-De Ashley én.. -nem tudtam befejezni mivel kinyomott.
* Ashley szemszöge *
Rebecca -val a szobánkban ültünk, zenét hallgattunk és sztár pletykákat olvastunk. Minden tökéletesen ment !
Rebecca valami vicceset mondott ami nevetést késztetett belőlem. Megcsörrent a telefonom. Nevetve a telefonomért nyúltam de mikor megpillantottam, hogy ki hív a mosoly lefagyott az arcomról. Nem tudtam mit csináljak vegyem -e fel vagy nem.
Nem tudtam melyik lenne a helyes döntés, őszintén szólva már nagyon hiányzott a hangja ezért felvettem, de.. jobb lett volna ha a párnám alá dugom a telefonomat, hogy ne halljam, hogy csörög.
*
Miután letettem a telefonomat síró görcsöt kaptam. Ismét.
Rebecca boci szemekkel figyelt és nyugtatni próbált. Kifeküdtem az ágyamon egy papírzsepivel a kezemben és bámultam kifele az ablakon.
' Miért kellet ez így történjen ? ' gondoltam magamban.
-Hozzak valamit amitől jobban leszel ? -ült le mellém.
-Nem, köszönöm. -szipogtam.
-Csokit vagy gumi cukrot se ?
-Csokit hozhatsz.
-Tudtam ! -mondta nevetve és kiment a szobából.
* Liam szemszöge *
A fiukkal a kanapén ültünk és azon gondolkoztunk, hogy mivel csapjuk el az időt egészen a koncert előkészületéig..
Egy hangos ajtó csapódást hallottunk majd, arra lettünk figyelmesek, hogy Niall kisírt szemekkel ledobja magát közénk. Nem mertünk hozzá szólni..
*
A csend, ami szobában volt rettenetesen bosszantott ezért én törtem meg a csendet egy okos kérdéssel.
-Hány óra ?
Harry válaszolt miközben Niall -t figyelte aki ismét a semmibe nézett.
Ki gondolta volna, hogy egy bolond kis ír manó egyszer olyan szerelmes lesz, hogy meg sem fog mukkanni és ki sem fogja ejteni azt a mondatott a száján, hogy ' Éhes vagyok ! ' ?
*
Ismét csend, semmi zaj..
' Végre ! ' gondoltam magamban mikor megcsörrent Zayn telefonja és felbolygatta a temetés hangulatot ami a szobában uralkodott.
Zayn, mint akit ágyúból lőttek úgy ugrott a telefonjáért. Szája szélesre húzódott mikor megpillantotta a képernyőt és mosolyogva felvette telefonját. El és Dani boldog szülinapot kívántak neki. Kihangosította a telefont így mindent hallottam amit beszéltek.
Úgy hiányzik Dani.. a haja, az illata, a tökéletes lábai, karjai, teste.. egyszóval mindene ! Alig várom, hogy már haza érjek, hogy jó erősen magamhoz szorítsam és a picike füleibe suttogjam, hogy mennyire szeretem.
Miután letette a telefont, bejött Simon.
-Már azt hittem, hogy elaludtatok. Miért vagytok ilyen csendben ?
Nem válaszoltunk semmit csak rá néztünk Niall -re és lehajtottuk a fejünket.
-Nem vagytok éhesek ? -kérdezte ismét.
-Nem. -válaszoltuk kórusban a fiukkal. Simon megrázta a vállát és ki ment a szobából.
-Figyelj Niall. Mindannyiunknak vannak nehéz pillanatai amikor legszívesebben az egész világ elől el bújnánk vagy, amikor úgy érezzük, hogy senki sem szeret minket.. Csak körbe kell nézzünk és észre kell vegyük, hogy mennyien sírva hullanának a földre ha velünk valami történne. Megértem, hogy most szomorú vagy, de.. próbálj vidám lenni.. -mondta kedvesen Louis és megbökte Niall -t.
Niall szemei könnyesek voltak. Gyorsan letörölte könnyeit majd egy fék mosolyra húzta a száját.
-Ne haragudjatok, hogy ilyen gonosz voltam veletek.. Csak szerelmes vagyok és nem tudom, hogy mit csináljak, hogy jó legyen nekem és Ash -nek is. -hajtotta le a fejét.
-Majd elintézzük mi ! -mondta Harry és megölelte Niall -t.
-Igen ! De most már ne szomorkodj hanem drukkolj elő egy ötlettel, hogy mit csináljunk ! Még van hat és fél óránk ! -motyogta Zayn.
-Hát, először is menjünk enni ! -mondta mosolyogva.
-Niall visszatért ! -pattantam fel.
Elnevettük magunkat és lementünk enni.
*
Kaja után vissza mentünk a szobánkba és oda adtuk Zayn -nek a szülinapi ajándékait majd egyenként letussoltunk és lassan elindultunk a Budapesti koncert arénába.
* Niall szemszöge *
A hotelszobámból egész Budapestet be látni. Az eső szakad, sötét van..  Budapestet az utcai fények világítják.
A hotelünk előtt egy hosszú fekete limuzin áll, körülötte néhány testőr akik a rajongókat tartják vissza, nehogy hozzá érjenek a limuzinhoz vagy, hogy bejöjjenek a hotelbe. Simon idegesen fel s alá járkál a hotel előtt.
-Gyertek most már menjünk le. -mondta a szülinapos.
Felvettük kabátjainkat, feltettük a kapucnikat és elindultunk a lifthez.
Amikor ki szálltunk a liftből meg pillantottunk öt testőrt akik kivittek minket és akikkel át gázoltunk a szebbnél-szebb Directioner -eken.
Én szálltam be utoljára a limuzinba, egyik lábam már bent is volt a fekete lukszus kocsiban, de meghallottam, hogy valaki a nevemet kiabálja.
Tisztára mintha Ash hangját hallottam volna ! Gyorsan megfordítottam a fejemet és egy lány ' Mrs. Horan♥ ' -os feliratú plakátot tartott a kezében ami már szétfolyt az eső miatt.
Megráztam a fejemet, abban reménykedve, hogy az emlékek elmennek és hagynak legalább még pár óráig mosolyogni, és nem fognak arra késztetni, hogy sírjak.
-Uram, kérem üljön be a limuzinba. -mondta illedelmesen egy pasas miközben a fejem felett egy nagy fekete esernyőt tartott. Még egyszer végig néztem a Directioner -eken és be ültem a limuzinba.
A limuzin óriási volt belülről és fűtött. A fiuk pezsgőt kortyolgattak.
-Igyunk a huszadik szülinapomra ! -kiabálta Zayn és ki itta az egész pohár pezsgőjét.
A sofőr egy kicsit került, hogy több időnk legyen meginni a pezsgőt és még egy kicsit pihenni a másfél órás koncert előtt.
*
Mikor megérkeztünk simán, gondok nélkül be tudtunk menni a koncert arénába mivel hátul mentünk be ahol nem láttak minket a Directioner -ek.
Felöltöztünk, bemelegítettük a hangunkat és lassan kezdetét vette a Take Me Home koncert.
* Harry szemszöge *
Mikor ki mentünk a színpadra ismét körbe néztem mint előző este. Sokkal többen voltak és a sikolyok is hangosabbak voltak.
A VIP jegyes lányokat figyeltem, hátha felismerek valakit közülük aki ott volt az Up All Night koncerten is.
Megpillantottam azt a lányt aki elájult miattam ! A második sorban táncolt és énekelt.
-Niall ! Itt a szkuzi csaj ! -böktem meg Nialler -t mikor nem volt szólóm és neki sem.
* Niall szemszöge *
-Nagyon jók voltatok srácok ! Most nem viszünk titeket vissza a hotelhez hanem kidobunk titeket egy kisebb bárnál. Ott bulizzátok ki magatokat. Ne igyatok sokat, mert holnap autogramot kell osszatok és nem lenne jó ha másnaposan mennétek. Liam vigyázz a fiukra ! Na, itt is vagyunk ! Amikor vissza akartok jönni a hotelhez hívjatok fel és küldöm a sofőrt. Zayn még egyszer boldog szülinapot ! Császtok ! -hadarta el Simon és szó szerint kidobott minket a limuzinból.
-Hamar le rázott minket. -mondta Harry és megigazította ruháit.
-De legalább nincs itt velünk, hogy megmondja, hogy mennyit igyunk ! -nevetett Zayn.
*
Bementünk a bárba. Nem voltak valami sokan de a cigi füst szinte meggyilkolt engem.
Néhány ember pókerezett és volt aki részegen a pultnál aludt.
A pulthoz sétáltunk, leültünk és rendeltünk egy-egy Jack Daniells -t.
Zayn cigizett és telefonon beszélt. Louis és Harry valamit sutymutyolt majd felálltak és oda mentek a póker asztalhoz.
-Hát ezek meg hova mennek ? -kérdezte Liam.
-Nem tudom, de megnézem mit csinálnak. -ráztam meg a vállam és helyet foglaltam egy széken a póker asztal mellet.
* Liam szemszöge *
Én ittam a legkevesebbet, mint mindig..
A fiuk elkezdtek pénzel pókerezni. Próbáltam le állítani őket de nem tudtam velük kommunikálni. Segg részegek voltak.. Úgy döntöttem, hogy felhívom Simon -t, hogy ő cselekedjen...

5 megjegyzés: