2013. május 2., csütörtök

∞16.rész.

* Liam szemszöge *
Dani már öt napja kómában van, és mind az én hibám !
Alig hagytam el a kórházat, csak fürdeni mentem haza, de itt alszok és itt eszek.. habár az utóbbi időben még étvágyam sincs..
-Még mindig semmi jel ? -ült le mellém Zayn.
-Nincs.
-Valami gép csak kell legyen, hogy feltudják költeni a komából ! -állt fel idegesen.
-Ha lenne akkor már rég minden kómás betegen alkalmazták volna. -sétáltam oda a kávé géphez.
-Na ? -esett be az ajtón Daws és Ash.
-Semmi. -rázta a fejét Zayn.
-Gyere Daws, menjünk be hozzá.. -motyogta Ash majd elindult Dani szobája felé.
* Ash szemszöge *
Két napon keresztül csak tanultam, nagy nehezen behoztam a sulis lemaradásaimat és most én is járok iskolába. Még egy pár nap és vége ennek a félévnek. Hamarosan Karácsony és Dani még mindig mozdulatlanul fekszik a kórházi ágyban.
Mikor beértünk jó hosszasan megfigyeltük.. Szép hosszú göndör fürtjei melleire vannak téve. Sminketlen szeme még mindig csukva van. Merev teste még mindig ugyan abban a pozícióban fekszik mint öt nappal ezelőtt..
-Még az ujjait se mozdítja.. -ült le Daws az ágy szélére.
-Dani, mindjárt Karácsony, és te nem vagy köztünk lelkileg. Kérlek kelj fel ! -rimánkodtam de semmi visszajelzést sem kaptam.
Megpusziltuk Dani -t majd kimentünk.
-Mi most haza megyünk, holnap ismét félévi. -magyarázta Daws.
-Este vissza jövünk.. -próbáltam mosolyogni.
-Vigyázzatok magatokra, nehogy most veletek történjen valami rossz.. -ölelt meg minket Zayn.
-Vigyázunk. -mondtuk egyszerre majd elindultunk hazafelé.
-Mi lesz ha Dani nem kell fel Karácsonyig ? -tette fel a rettentően rossz kérdést Daws.
-Ilyenre ne gondolj ! Imádkozzunk, hogy fel kelljen ! -mondtam egyenesen és határozottan.
*
-Megjöttem ! -kiabáltam majd jó erősen becsaptam a bejárati ajtót magam után.
-Szia kicsim ! -jött ki Niall teli szájjal a konyhából.
-Hát te ? -nevettem és levettem a csizmámat, kabátomat.
-Szia Ash. -jött ki Hazza is.
-Ti mit kerestek itt ? Vagyis itt vannak a többiek is ? -kérdeztem és lassan bementem a konyhába és megpillantottam El -t, Pezz -t, Louis -t amint esznek, majd Harry és Niall is leültek tovább enni.
-Anyuék hol vannak ? -kérdeztem.
-Fent készülnek. Elutaznak egy pár napra. Karácsony előtt fognak haza jönni. -mondta Louis.
-Remek.. -sóhajtottam. -Mikor mentek vissza Dani -hez ?
-Mindjárt, csak eszünk. -mondta El.
El mostanság nagyon elhanyagolja magát, nem festi magát.. igaz, minek ? Úgyis el folyna, mindig csak sír..
-Gyertek induljunk. -mondta Niall és hátára vette a gitárját.
Szótlanul elmentek, majd felszaladtam anyáékhoz..
Lassan bementem anyáék szobájába és megpillantottam anyát amint az ágyon ül, kezében egy papírral és sír.
-Anya, mi a baj ? -rohantam oda hozzá.
-Kicsim. -simogatta meg a hajamat. -Nem is tudom, hogy mondjam.. -dadogott.
-Gyere induljunk. -jött be morcosan apa a szobába, félbe szakítva anya mondanivalóját.
-Apa ! Anya, akart valamit mondani.. -néztem csúnyán apára.
-Ahh.. -sóhajtott anya és megrázta a fejét. -Simon.. -nézett apára kék, könnyes szemeivel.
-Ahogy akarod Alyssa. Rád bízom, csak siess, mert itt a taxi. -mondta apa majd le ment a földszintre.
-Szóval anya.. mit akartál mondani ? -néztem rá és le ültem vele szembe a földre.
-Kis lányom.. nagyon szeretlek. -húzott magához és megölelt.
-Anya, mi a baj ? -kérdeztem, levegő után kapkodva.
-Semmi.. semmi.. -rázta a fejét, nyomott egy puszit a homlokomra, majd elindult az ajtó felé,
-Hát jó.. -sóhajtottam.
Lekísértem anyát a taxiig. Elköszöntem apától is majd integetve figyeltem ahogy a taxi eltűnik a messziségben.
*
Miután tanultam ettem, majd elindultam a kórház felé. Minden este bemegyek Dani -hez és elmesélem neki aznapi történteket, meg, hogy mennyire hiányzik nekünk.
-Sziasztok.. -ültem le halkan a többiek mellé. Körbenéztem, nem láttam sehol Niall -t és Liam -ot..
Idegesített az a nagy csend ami a váró teremben volt..
-Be megyek Dani -hez. -mondtam majd felálltam, semmi választ sem kaptam csak hallgattak..
Amikor Dani szobájához értem meghallottam, hogy valaki gitározik. Lassan bementem és megpillantottam Liam -ot amint énekel és Niall gitározik..
Liam a dal végén elsírta magát, megcsókolta Dani -t, majd Niall -el elhagyták a szobát.
Leültem Dani mellé és elkezdtem mesélni.
-Dani, Dani.. -ráztam a fejem. -Látod mit meg nem tesznek érted ? Vagyis sajnos nem látod, de biztos vagyok benne, hogy hallod ! Na mindegy. -sóhajtottam. -Elkezdem mesélni a mai napomat még mielőtt elsírom magam.. -szipogtam. -Ma lezártak minket tornából, zenéből és kémiából.. Sosem voltam az a tökéletes tanuló, de eléggé jól fogok zárni. Amikor felkelsz és minden rendben lesz veled, majd megtanítod a spárgát vagy valami ilyesmit ?
Jobban tennéd ha felkelnél, mert mindenkinek nagyon hiányzol ! El és anyukád mindig sír, Liam alig lép ki a kórház kapuin. Szóval nagyon sok szeretettel várunk téged vissza. Szia. -mosolyogtam, megpusziltam, majd lassan kimentem a szobájából.
*
Három nap múlva Karácsony, semmi változás Dani állapotáról..
Eldöntöttük a többiekkel, hogy Louis szülinapját itthon töltjük és filmeket nézünk, majd Karácsony másod napján végig Dani -nél leszünk.
Megcsörrent a telefonom.
-Haló ? -szóltam bele kedvetlenül.
-Díszítsétek fel a karácsonyfát, kint van a garázsban. -mondta anya.
-Rendben.. -mondtam halkan.
-Még mindig semmi változás Dani állapotáról ?
-Nem.
-Sajnálom. Most le kell tegyem. Szeretlek. -mondta, majd kinyomta.
Vastagabban felöltöztem majd kimentem a garázsba és megpróbáltam behozni a karácsonyfát de sehogy se ment. Próbálkoztam mindenhogy.. Húztam, toltam, nyomtam, emeltem, lökdöstem.. de meg sem mozdult !
-Niall ! Segíts ! Nem bírom bevinni a karácsonyfát ! -mondtam a telefonba.
-Ash, neked sincs jobb dolgod mint karácsonyfát díszíteni ? -kiabált bele a telefonba majd kinyomta.
Úgy érzem mintha elátkoztak volna minket. Semmi sem megy jól az utóbbi időben..
Csalódottan bementem a házba és leültem a kandalló köré és figyeltem ahogy pattog a tűz.. Hallottam ahogy valaki leveri a hót a lábáról és bejön a nappaliba, megfordultam és megpillantottam Niall -t, kezében a karácsonyfánkkal.
-Ne haragudj. -ült le mellém. Megráztam a vállamat és felmentem az emeletre a karácsonyfa díszekért. Niall jött utánam. -Direkt csinálod ? Minden a legrosszabb helyzetbe van és te most akarsz összeveszni ? -kiabált.
-Minden az én hibám ! -kiabáltam én is.
-Miért lenne minden a te hibád ? -ült le sóhajtva anyáék ágyára.
-Azért, mert elmentem a mini turnéra. Ott megismerkedtünk. Aztán majd a bulimon Dani terhes lett. Majd elvetélte a babát. Kómába esett.. MIATTAM ! -törölgettem könnybe lábadt szemeimet.
-Aha, szóval az a baj, hogy megismerkedtünk. -állt fel idegesen majd kiszaladt a szobából.
-Niall.. -rohantam utána.
-Hagyj !
-Niall kérlek.. -kiabáltam utána de kiviharzott a házból.
Sírva lehullottam a földre.. és perceken keresztül ott sírtam..
-Istenem ! -jött be anya, apa. Szemeim felcsillantak.
-Szeretlek titeket ! -öleltem meg őket, felvettem csizmámat, kabátomat majd elszaladtam a nando's -ig.
Mikor beléptem, elkezdtem keresni Niall -t.
-Niall ! -kiabáltam majd elkezdtem felé szaladni, nem érdekelt, hogy ki néz hülyének és ki nem, csak az érdekelt, hogy minden rendben legyen köztünk. -Szeretlek. -huppantam le mellé. Mélyen bele nézett a szemembe majd megcsókolt.
-Annyira tudlak szeretni. -ölelt meg. Elmosolyodtam majd haza mentünk feldíszíteni a fát.
*
-Kelj fel, sok dolgunk van ! -költögetett anya.
Lementem a nappaliba és megpillantottam a Karácsonyfánkat..
Egy pillanatig csak gondolkoztam, hogy mi lesz ha Dani nem kel fel a komából.. ha nélküle kell majd karácsonyozzunk.. a szeretett és boldogság ünnepe csak szomorúságbòl fog állni.
Anya rángatott ki a gondolkodásomból.
-Gyere segíts főzni ! Nemsokára jönnek a többiek.
-Kik ? -néztem nagy szemekkel.
-Niall -ék. A ma estét együtt töltitek, itt nálunk és holnap mentek Eleanor -hoz. Elfelejtetted ?
-Igen. Teljesen kiment a fejemből. -ültem le.
-Amióta történt Dani -vel a.. baleset azóta mindannyian nagyon szétszórtak vagytok.. -sóhajtott anya.
-Miért mit vártál ? Hogy örüljünk, mert Dani kómában van ? Két hete nem szolt hozzánk ! -ordítoztam.
Anya csak nagy szemekkel nézett majd leült. -Kérlek ne haragudj ! Csak ideges vagyok.. -ültem le mellé és megöleltem.
-Megértelek. -mosolygott.
Miért vagyok ilyen gonosz mindenkivel ? Ez nem én vagyok ! Ha így folytatom akkor minden szerettemet elveszítem...
*
Csengettek. Kinyitottam az ajtót és nyolc tinédzsert pillantottam meg az ajtóban. Próbáltak mosolyogni de mégse nagyon ment nekik.
-Gyertek be. -mosolyogtam.
Bejöttek, levették csizmáikat/bakancsaikat, kabátjaikat majd lehuppantak a kanapéra.
-Mit fogunk csinálni ? -kérdezte Louis.
-Nézzünk filmet, avval elterelődnek a gondolataink Dani -röl. -mondta El.
Hosszas film keresgélés után ' A családom, a macskám és a fiúm ' -nál maradtunk.
-De én ezt a filmet már több milliószor láttam. -nyafogtam.
-Nem baj, én még nem láttam. -nevetett Liam.
cukorbogyó :$
Milyen jó látni, hogy nevet ! Rég nem láttam nevetni.. mindig csak szomorkodott..
Betettük a filmet. Niall -nál volt a távirányító. Amikor a szereplőknek a nevét mutatták, kikaptam a távirányítót Niall kezéből és megállítottam a filmet.
-Hé ! -kiabáltak a többiek.
-Nézzétek ! -mutattam a képernyőre.
-Jé ! Eleanor Tomlinson. -nevetett Perrie.
-Egyszer majd az lesz. -puszilta meg Louis El -t.
*
Kábé a film közepénél megcsörrent ismeretlen számon, El telefonja
El -nek a szája egyre nagyobb mosolyra kerekedett..
Mikor letette a telefont, fejét tenyerébe temette és el kezdett zokogni. Senki sem szólt semmit.. El lassan fel emelte a fejét és mosolyogva letörölte könnyeit.
-Felébredt ? -kérdezte Liam.
El csak bólogatott. Liam rohant felvenni a bakancsát, kabátját és Niall kocsijával elhúzott.
-Nem hiszem el, már megint az én kocsimmal ment ! -nevetett Nialler.
-Induljunk ! -kiabáltam.
* El szemszöge *
Dani felébredt és minden rendben van vele ! Kell ennél nagyobb boldogság ? Karácsonyra vissza kaptuk.
Liam elviharzott Niall kocsijával, mint mindig..
*
Négyesével taxiba ültünk és bementünk a kórházba.
Mindenki mosolyog és boldog. Zayn -el Louis -al és Perrie -vel voltam egy taxiba.
Zayn és Perrie abba se tudta hagyni a mosolygást, le nem fagyott volna a mosoly az arcukra. Olyan jó mindenkit boldognak látni.
Ez a Karácsony tökéletes lesz, és azokkal tölthetem együtt akiket tiszta szívemből szeretek és akiket sosem fogok elfelejteni !
-Nem kéne vegyünk Dani -nek jaurtot vagy valami gyümölcsöt ? -izgultam.
Olyan rég nem beszéltem már Dani -vel, és azt szeretném, hogy ez a találkozás tökéletes legyen.
-El nyugi ! Majd megkérdezzük, hogy mit szeretne és majd megvesszük akkor. Lehet, hogy most nem kér semmit. -mosolygott Louis.
-De két hete nem evett !
-Ne félj, minden rendben lesz. -kuncogott Pezz.
Mikor beértünk Dani szobájába láttuk, amint Liam -et öleli.
-El ! -kiabált Dani rekedt hangon mikor meglátott.
-Istenkém ! -öleltem meg könnyes szemekkel.
* Ash szemszöge *
-Nem tud ez a taxi is gyorsabban menni ? -pattogtam a taxiba.
-Azt akarod, hogy neki menjünk valami autónak, hogy meghaljunk ? -nézett nagy szemekkel Harry.
-Ne haragudjatok, csak alig várom már, hogy beszéljek Dani -vel.
-Mindjárt ott vagyunk. -mosolygott Daws.
Mikor megérkeztünk a kórházhoz, én szálltam ki először. Középen ültem de leütöttem Daws -t és így én szálltam ki a leghamarabb. Harry -éket ott hagytam, hogy fizessék ki a taxit én meg be sprinteltem.
Amikor arra a folyosóra értem ahol Dani szobája volt, nagy nevetéseket hallottam.. mosolyogtam és berontottam Dani -hez.
Még szinte megijedtek.. de semmi baj..
-Ashley ! -állt fel Dani.
-Dani ! Istenem, de jó, hogy felébredtél. -szorítottam magamhoz.
-Danielle Claire Peazer ! -jött be Niall durcisan. -Muszáj volt, hogy így megijessz minket ? -tette csípőre a kezét Niall.
-Ne haragudjatok, nem direkt csináltam.. És Ash igen ! -mosolygott Dani.
-Mi igen ? -nevettem.
-Igen, majd megtanítalak a spárgára. -kuncogott.
-Te mindent hallottál amit mondtam ? -maradt tátva a szám.
-Igen. -ölelt meg mosolyogva.
Louis elment megkeresni az orvost, hogy kérdezze meg, mikor jöhet Dani haza.*
-Danielle kisasszony jól érzi magát ? -jött be az orvos mosolyogva.
-Igen, tökéletesen érzem magam ahhoz, hogy haza menjek. -nevetett.
-Látom mosolyogni is tud ! Na, akkor pakoljon össze és viszont látásra ! De netán ha rosszul érezné magát akkor jöjjön vissza. Értve van ?
-Igen. Mindent köszönök. -mosolygott Dani, majd kiment az orvos. -Úgy beszélt velem mint egy hülyével. -forgatta meg a szemeit. -De nem bánom, mert itt vagyok veletek. Csoportos ölelés ! -kiabált majd széttartotta a karjait.
*
-Gyertek induljunk. -mosolygott Dani.
-Ma nálam alusztok ! -nevettem és beültem Niall kocsijába.
-Nálad találkozunk ! -nevetett Dani és beült Liam -el egy taxiba.
* Dani szemszöge *
-Nálad találkozunk ! -nevettem és beültem Liam mellé a taxiba. Mélyen a szemeibe néztem.. -Kérlek ne haragudj !
-Két hetet kellet kibírjak nélküled.. Nem tudom, hogy bírnám ki egy életen keresztül nélküled. Ami történt Ash buliján az elvan felejtve. Egyszer.. majd.. a jövőben lesz még gyermekünk, akit majd közösen fogunk felnevelni. Szeretlek ! -csókolt meg.
-Én is téged Liam. -öleltem meg.
Mi érkeztünk meg a leghamarabb Ash -ékhez. Bementünk a házba. Az anyukája kitártot karokkal várt minket.
-Örülök, hogy felébredtél Dani drágám. Érezd otthon magad ! -puszilta meg a homlokom majd elment.
-Megjöttünk ! -estek be az ajtón a többiek.
-Hol voltatok ennyi ideig ?
-Vettünk neked olyat amit már több mint két hete nem ittál, és amit nagyon szeretsz ! -mosolygott Daws.
-Mi van ?
El, elővett egy zacsibol egy starbucks -os frappuccino -t, a kedvencemet.
-Köszönöm ! Nem tudtam mi hiányzik az életemből, és rájöttem ! A starbucks !
*
Egész este nevettünk. Harry Potter maratont tartottunk. Nagyon jól szórakoztunk.
A holnapi nap még jobb lesz, mivel Louis, holnap lesz huszonkét éves és holnap Karácsony van, a szeretett ünnepe...

5 megjegyzés: